Gå til innhold

Swingers i Nord-Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og fruen har lyst å få nye inntrykk på soverommet og da har vi pratet om å utforske swingers livet. Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. 
Har dere noen tips på hvordan komme i kontakt med swinger samfunnet. Vi bor forresten i Nord-Norge, så det er kanskje ikke like utbredt her oppe som i sør? 
ønsker gjerne komme i kontakt med noen som kan dele litt informasjon med oss som er helt fersk 🙂

Anonymkode: b4437...923

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det det de kaller lappskaus? 

Anonymkode: de8ce...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor også i nord og venter spent på informasjon 😉
Jeg har jo hørt rykter om diverse private arrangement, men vanskelig å få innpass uten å kjenne noen som vet.

Anonymkode: 6918e...48b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. 

Spicymatch.com, og lyst-club.no, er legit. Og gode gamle Cupido. 

Langt mellom folk, men det kan jo passe å begynne på en ferietur?

Anonymkode: f54b8...ae5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om et lite sted i Troms hvor det er swingers, jeg har en venninne som ble forsøkt rekruttert. 🤣 Men jeg tør ikke skrive hvor fordi hun kan bli identifisert. Men ja, det finnes! Sikkert flere enn du tror. 

Anonymkode: 375ea...230

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei. Jeg og fruen har lyst å få nye inntrykk på soverommet og da har vi pratet om å utforske swingers livet. Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. 
Har dere noen tips på hvordan komme i kontakt med swinger samfunnet. Vi bor forresten i Nord-Norge, så det er kanskje ikke like utbredt her oppe som i sør? 
ønsker gjerne komme i kontakt med noen som kan dele litt informasjon med oss som er helt fersk 🙂

Spicymatch og lyst-Club er legit. Og hvis dere vil ta dere en Oslo tur så kan club fantasy være aktuelt

Anonymkode: 289a3...8cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kan også sjekket ut nakentid.

Anonymkode: 0c729...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...