AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Hei. Jeg og fruen har lyst å få nye inntrykk på soverommet og da har vi pratet om å utforske swingers livet. Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. Har dere noen tips på hvordan komme i kontakt med swinger samfunnet. Vi bor forresten i Nord-Norge, så det er kanskje ikke like utbredt her oppe som i sør? ønsker gjerne komme i kontakt med noen som kan dele litt informasjon med oss som er helt fersk 🙂 Anonymkode: b4437...923 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Er det det de kaller lappskaus? Anonymkode: de8ce...ef6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Vi bor også i nord og venter spent på informasjon 😉 Jeg har jo hørt rykter om diverse private arrangement, men vanskelig å få innpass uten å kjenne noen som vet. Anonymkode: 6918e...48b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. Spicymatch.com, og lyst-club.no, er legit. Og gode gamle Cupido. Langt mellom folk, men det kan jo passe å begynne på en ferietur? Anonymkode: f54b8...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Jeg vet om et lite sted i Troms hvor det er swingers, jeg har en venninne som ble forsøkt rekruttert. 🤣 Men jeg tør ikke skrive hvor fordi hun kan bli identifisert. Men ja, det finnes! Sikkert flere enn du tror. Anonymkode: 375ea...230
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Jeg og fruen har lyst å få nye inntrykk på soverommet og da har vi pratet om å utforske swingers livet. Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. Har dere noen tips på hvordan komme i kontakt med swinger samfunnet. Vi bor forresten i Nord-Norge, så det er kanskje ikke like utbredt her oppe som i sør? ønsker gjerne komme i kontakt med noen som kan dele litt informasjon med oss som er helt fersk 🙂 Anonymkode: b4437...923 Spicymatch og lyst-Club er legit. Og hvis dere vil ta dere en Oslo tur så kan club fantasy være aktuelt Anonymkode: 289a3...8cf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Jeg og fruen har lyst å få nye inntrykk på soverommet og da har vi pratet om å utforske swingers livet. Har sett det er noen nettsider som er i Norge, men vet ikke om de er legit. Har dere noen tips på hvordan komme i kontakt med swinger samfunnet. Vi bor forresten i Nord-Norge, så det er kanskje ikke like utbredt her oppe som i sør? ønsker gjerne komme i kontakt med noen som kan dele litt informasjon med oss som er helt fersk 🙂 Anonymkode: b4437...923 Du kan også sjekket ut nakentid. Anonymkode: 0c729...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå