AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Jeg vurderer å kjøre bil til jobb neste uke fordi toget ikke går. Er det noen som har erfaring med sommertrafikken i Oslo? Vil det fremdeles være mindre biler på veien uka etter fellesferien, eller vil jeg stå fast i kø? (Jeg må kjøre i rush-tiden pga levering i barnehage) Anonymkode: ea2c4...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Del Skrevet 26. juli Det er vel fra neste uke de regner med at sommertrafikken ikke anses som sommertrafikk lenger... normaliseres for hver uke nå, så jeg ville beregnet gooooood tid. Anonymkode: 96862...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli Det er også Norway cup…så mye mer folk og trafikk Anonymkode: a61d3...64c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Norway cup, stenging av ring 1 osv. Har ikke kjørt sentrum etter stengingen av ring 1. Anonymkode: 40825...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vurderer å kjøre bil til jobb neste uke fordi toget ikke går. Er det noen som har erfaring med sommertrafikken i Oslo? Vil det fremdeles være mindre biler på veien uka etter fellesferien, eller vil jeg stå fast i kø? (Jeg må kjøre i rush-tiden pga levering i barnehage) Anonymkode: ea2c4...6e5 Vi som har erfaring, har ikke relevant erfaring nå da sentrum er stengt ned og det som var trafikkbildet, nå er totalt annerledes enn bare for noen uker siden, for ikke å snakke om i fjor. Det er selvfølgelig færre biler på veien når folk er i utlandet på ferie, men hvor det er kø etc er nå meget atypisk.. Anonymkode: ad960...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Kjører mellom Lambertseter og Ullevål i rushen. Trafikken har begynt å bevege seg ut av sommerferiemodus den uka her. Er fortsatt relativt rolig på morgenen, men ettermiddagstrafikken er tettere. Husk Norway cup til uka. Anonymkode: 0861f...c62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå