AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Hei! Har dere tips til en god app som teller kalorier med matvarer på norsk? Kan godt betale for å bruke. Har brukt diett.no før, men den virker litt gammeldags.. :) Anonymkode: a959b...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Bruker prøveperiode på myfitnesspal app Scanner matvarene med strekkode ved hjelp av kamera Har ikke prøvd noen andre så har ikke noe sammenligningsgrunnlag Anonymkode: b4e6b...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkweasley Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Lifesum! Brukt den i mange år. Betaler også et årsabonnement på ca. 400kr - verdt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Både lifesum og MyFitnessPal er gode, har brukt begge. Akkurat nå bruker jeg Lifesum, liker designet der bedre rett og slett. Anonymkode: 69247...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg anbefaler også Lifesum. Anonymkode: 91e65...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg syns Lifesum er helt genialt. Du trenger ikke å betale, de har en gratisversjon som fungerer helt greit. Den eneste fordelen med å betale, sånn jeg ser det, er at du får mulighet til å lagre oppskriftene dine hvis du lager maten fra bunnen av. Ellers må du legge inn alt sammen på nytt hver gang. Og så får du tilgang til spesielle dietter. Men det er ikke noe krise, og appen fungerer kjempebra i gratisversjonen og. Anonymkode: 35350...238 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg har prøvd Lifesum, men for meg så er helt klart Grete Roede sin den jeg liker best. Den har ikke gratisversjon slik som Lifesum har, men de få kronene det koster meg synes jeg det er verdt. Anonymkode: 8318a...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 27. juli 2024 #8 Del Skrevet 27. juli 2024 Lifesum! Vurderer å betale for den, for da kan man også justere kaloribehovet ettersom man går ned i vekt. Nå får jeg ikke endret det selv, går ut ifra ganske mye kcal nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg bruker gratisversjonen av Lifesum. Har vurdert å gå over til betalt versjon, for da kan man også koble det opp mot fitbit. Men gratisversjonen funker helt fint. Selv om appen er engelsk kan du søke på norsk etter matvarer, og du kan også scanne strekkoden på de aller fleste produkter. Liker den veldig godt 😀 Anonymkode: b59ce...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå