Gå til innhold

Er gamerjenter/kvinner sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du det er sexy med jenter/kvinner som gamer? 
opplever at jeg på byen får masse ekstra oppmerksomhet fra menn siden jeg har begynt å game. Er fortsatt n00b, men føler det er ekstra sexy for menn😂 har lært meg en del navn på karakterer, hva de gjør osv. også føler jeg de liker så godt å skulle lære meg 🤭 prøvde ranked men det gikk jo rett vest. Haha! 
synes selv gamerdudes er sexy da. 

noen tanker? Jenter, har dere opplevd det? 
 

Kvinne 31. 

Anonymkode: 271e4...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sikkert vært gøy haha

Endret av Martelè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamerduds som du kaller de er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg.

Anonymkode: 3717e...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden gamet jeg mye. Det var få jenter som gamet og i større byer og utlandet var det veldig populært. På landsbygda så gutta ned på det fordi de mente at bare gutter skulle holde på, men jeg er glad ting forandrer seg. Jeg har spilt mer enn veldig mange og er ikke flau for å fortsatt kalle meg en gamer i en alder av 40 😊

Anonymkode: 5ca75...eab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IT er min lidenskap, men gamer ikke mer enn 2-3 timer totalt ila en måned. Drømmen er å finne en noen noen med lignende intetresser. Så ja, om kvinnen er interessert i (litt) gaming, webutvikling eller IT generelt så vil jeg anse det som et stort pluss.

Men, sexy? Om man er sexy kommer da an på så mye mer enn det.

Anonymkode: 13dde...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest sexy er jo noen som speiler en selv, og du kan banne på at de fleste gamergutta mest av alt ønsker seg noen som forstår seg litt på hobbyen sin og ikke fordømmer den.

Og joda, du kan ramle borti toxicboys som er enda mer skakkjørt enn bolergutta som følger alle "rådene" til høyregutta i SoMe, men du har også rom for å finne en virkelig fin fyr som skjønner at han må ta vare på den sjansen han får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som med alt annet i verden, så tar jeg ikke alle under en kam. Noen er sexy, andre ikke. Gamer eller ei, kjønnet ditt er ikke viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært "gamer" i nærmere 30 år, og ble feks. introdusert for WoW allerede før release av en kompis som visste at jeg hadde spilt igjennom alle Warcraft-spillene allerede.

Min erfaring er stort sett fra nettopp WoW, som jeg spilte i mange år, men - du kommer antagelig til å møte mange menn som bare behandler deg som en likeverdig og noen få som er skikkelige creeps. De som synes det er "sexy med damer som gamer" er i siste kategori. ALLE SAMMEN.

Det er også mange flere damer som gamer enn du tror, men de gjemmer seg bak kjønnsnøytrale kallenavn nettopp fordi de har møtt på for mange av nevnte creeps. 

Anonymkode: bf2fb...ce8

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig sært å skrive n00b når man nettopp har begynt å game som 31 åring. Og hva gamer du? Det er relevant

Kvinne, 31 som har gamet siden 6 års alder

Anonymkode: 93278...b44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig attraktivt.

Anonymkode: 4b5b4...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gamerduds som du kaller de er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg.

Anonymkode: 3717e...8c5

Kan jeg spørre deg om du synes Henry Cavill er attraktiv?

Visst svaret ditt er ja så er hele den kommentaren din irrelevant og bør tenke deg om neste gang du kommenterer på noe.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gamerjente, og gift med en gamer/dm. Fikk enorm interesse på blant annet Tinder før jeg møtte han når gutta fikk høre jeg gamer OG er healer main, hehe. Fikk mye spørsmål om "pls bli healer til min tank".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finnes ingen interesser som i seg selv gjør en kvinne sexy. Å være sexy er en kombinasjon av utseende og personlighet, ikke interessene deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frugan skrev (6 timer siden):

Er gamerjente, og gift med en gamer/dm. Fikk enorm interesse på blant annet Tinder før jeg møtte han når gutta fikk høre jeg gamer OG er healer main, hehe. Fikk mye spørsmål om "pls bli healer til min tank".

Hehe, healer her også. Gøy å høre erfaringer :) 

Anonymkode: 271e4...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes det er veldig sært å skrive n00b når man nettopp har begynt å game som 31 åring. Og hva gamer du? Det er relevant

Kvinne, 31 som har gamet siden 6 års alder

Anonymkode: 93278...b44

Har spilt alt mulig rart siden jeg var 6-7 år selv. Mario, spyro, jak and Dexter og sånne plattformspill. Men akkurat det jeg spiller nå er jeg ganske nybegynner i. Aldri likt pvp spill men fikk sansen for OW en dag. Og så har det ballet på seg. Ikke rukket å spille nok til å bli sjukt god liksom. Er badass i Mario da 😂

Anonymkode: 271e4...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomBombadil skrev (6 timer siden):

Nei, det finnes ingen interesser som i seg selv gjør en kvinne sexy. Å være sexy er en kombinasjon av utseende og personlighet, ikke interessene deres.

Tenker ikke sexappeal akkurat. Mer at en person er helt ok, men når man nevner at man gamer så er det som å trykke på en knapp og BÆNG så er de mer intr. Men det er kanskje sånn med alt hvis man treffer på samme hobby, musikk osv 🤔

Anonymkode: 271e4...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr.Anon skrev (7 timer siden):

Kan jeg spørre deg om du synes Henry Cavill er attraktiv?

Visst svaret ditt er ja så er hele den kommentaren din irrelevant og bør tenke deg om neste gang du kommenterer på noe.

Der ble det stille du haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har lagt merke til (gjennom samboer som gamer) er at du har damer som er gamere, så har du damer som gamer og tror det automatisk gjør dem til tidenes sexbombe i øynene på gutta de gamer med. Du har de kvinnelige gamerene som blir en av gutta, så har du de som prøver for hardt og som gutta snakker om når du stikker for kvelden. 

Anonymkode: 6277a...657

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste synes det er kult møte noen av det motsatte kjønn med samme interesse. Du vil nok være attraktiv for menn som gamer. Jeg er retrogamer, og får veldig positiv respons når jeg møter noen menn som også liker retrokonsoller. Venninnen min som er veldig interessert i fotball får veldig positiv respons fra menn som også liker fotball.

Anonymkode: 06f2d...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker ikke sexappeal akkurat. Mer at en person er helt ok, men når man nevner at man gamer så er det som å trykke på en knapp og BÆNG så er de mer intr. Men det er kanskje sånn med alt hvis man treffer på samme hobby, musikk osv 🤔

Anonymkode: 271e4...c2a

Om du ikke tenker på sexappeal burde du ikke spør om det gjør en jente sexy…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...