AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Klara og Anna ? Klara og Lilly ? Klara og Olava ? Anonymkode: b3627...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli Alma, Astrid, Ingrid, Oline, Selma Anonymkode: cfa4a...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli Klaus Anonymkode: 96a78...1f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 25. juli #4 Del Skrevet 25. juli Mara, Lara, Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Del Skrevet 25. juli Petra Anonymkode: f6ebf...336 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #6 Del Skrevet 25. juli Liv, Agnes, Else, Bertine, Inga Anonymkode: 9fa43...f51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #7 Del Skrevet 25. juli Guro Anonymkode: 9e1a6...c07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #8 Del Skrevet 25. juli Klara, Laura, Marta Anonymkode: f92db...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #9 Del Skrevet 25. juli Jeg kjenner to søstre som heter Klara og Anna, slik du foreslår i hovedinnlegget. Navnene passer veldig godt sammen, synes jeg. Ellers: Sigrid, Tora, Ragnhild Anonymkode: 57503...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #10 Del Skrevet 25. juli Otilie. Anonymkode: 87182...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #11 Del Skrevet 25. juli Petra, Serine, Selma, Sigrid, Laura (ikke på Østlandet), Ingrid Anonymkode: 3fb68...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #12 Del Skrevet 25. juli Maja Anonymkode: 45fa5...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #13 Del Skrevet 25. juli Lilly og Klara var nydelig syns jeg Anonymkode: 4240d...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #14 Del Skrevet 25. juli Anna og Paula Anonymkode: 9bc4f...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #15 Del Skrevet 25. juli Gudrun Anonymkode: 00fd9...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #16 Del Skrevet 25. juli Svetlana. Anonymkode: 11baa...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #17 Del Skrevet 25. juli Hva mener du med «sjanger»? Klara kommer fra latinsk, clarus, som betyr lys. Det er det samme navnet som italiensk Chiara. Er du på jakt etter andre navn som høres italienske ut? Anonymkode: 44ec3...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #18 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner to søstre som heter Klara og Anna, slik du foreslår i hovedinnlegget. Navnene passer veldig godt sammen, synes jeg. Ellers: Sigrid, Tora, Ragnhild Anonymkode: 57503...312 Er det søstrene grene du kjenner? 🤭 Anonymkode: ab1ab...23a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 25. juli #19 Del Skrevet 25. juli Anna og Klare er søstrene Grene. Ikke velg to like navn, tostavelser som slutter på a. Det er bare dumt med søsken som har like navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #20 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klara og Anna ? Klara og Lilly ? Klara og Olava ? Anonymkode: b3627...b24 Olava var veldig fint til ellers synes jeg Tuva og iben passer fint til Klara Anonymkode: 3c8db...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå