Gå til innhold

Spist opp av venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Man bruker da ikke snap til å føre samtaler frem og tilbake?! Da kan man vel like gjerne ringe til hverandre...

Anonymkode: 70efb...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Poenget er å belyse at folk bruker og tenker ulikt omkring snap.

At TS konkluderer at venninnen ikke bryr seg om henne fordi hun responderer annerledes enn hun selv ville gjort, på meldinger mange andre ikke ville sendt en gang, er ei feilslutning.

Og nokså trist om en, som TS gjør, vurderer å bryte et vennskap kun basert på at en ikke bruker sosiale medier likt.

For mange vil det naturlige være å svare hva de selv driver med, på en melding om som forteller hva TS driver med.

TS bør heller tenke over hvordan relasjonen til denne venninnen er utenfor sosiale medier.

Anonymkode: 23bc2...eac

Det er ingenting som indikerer at de bruker Snap forskjellig. Tvert i mot skriver hun "lange avhandlinger" i følge TS. Hvis man skriver lange avhandlinger bruker man åpenbart Snap langt utover "Jeg er på tur, sjekk utsikten 🤩!", "Se! Bikkja mi rullet seg i en søledam 😱!" og "Faen, for et drittvær 🌩️☂️😣!"

Hvem skriver lange avhandlinger uten å forvente en respons?

Anonymkode: 8ccf0...179

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor sender du snap til folk da? 

Anonymkode: 0d03b...c5c

Fordi de sender tilbake snap fra sine liv, vel… 

Det er jo hyggelig å få snap med bilder og videoer. Kommentarer med «å så fiiiiiint» og «koooooos deg❤️» er helt overflødig og unødvendig. 

Jeg muter gruppechatter på messenger fra vennegjengen av samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solsolsol skrev (15 timer siden):

Men hva skal man svare? Trodde snap var for å sende glimt av livet. Du av ditt og hun av sitt? Blir jo mye helt overflødige meldinger om hun må skrive "å så koselig med sol og fint vær"?

Det er sånn jeg og tenker om snap. Jeg sender tanker til noen, og andre sender om seg og sitt. Snap er ikke det man bruker til personlig kommunikasjon. Da sender man en melding eller ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De aller fleste inkl meg selv kommenterer på det folk sender på snap. 

Anonymkode: 0d03b...c5c

Nei det gjør ikke jeg.  Sjeldent jeg kommenterer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...