Pawn Hearts Skrevet 25. juli 2024 #1 Del Skrevet 25. juli 2024 DB forteller om tre uheldige jenter fra Alta: https://dinside.dagbladet.no/reise/ma-sove-blant-kakerlakker/81713726 Kona mi og jeg har mange minner fra dette hotellet, særlig da vi var ferske rodosfarere og brukte hotellbaren deres som et siste stopp på veien hjem (bargata har aldri vært stedet for oss). Der ble vi kjent med nattevakten Giannis, som også jobbet på OTE (telefonselskapet), og læreren Vasilis. De lærte oss masse om gresk kultur og språk. Lyse minner. Et år bodde vi på Butterfly også. Hotellet var langt fra femstjerners, men det var rent, det var hyggelig, og det var billig. Vi hadde en av våre beste ferier noensinne. Så stengte de hele etablissementet. Det sto tomt i noen år før de totalrenoverte det. De siste årene har jeg vurdert å bo der, men to ting har stanset meg: Det er dyrere enn andre hoteller som har høyere rating og nesten like bra beliggenhet. Enda viktigere er at Butterfly har en god del negative anmeldelser på Trip Advisor, og mange klager over dårlig renhold. Jeg vet ikke helt hva slags svar jeg fisker etter her. Men det er litt vemodig at steder du har gode minner fra, forfaller fullstendig og henges ut på forsiden av norske nettaviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #2 Del Skrevet 25. juli 2024 Sånt skjer. Reiste årlig til Kreta før havna på hotell av samme tilstand samt ansatte tok bilder med mobilen av barna i badetøy. Reiser aldri dit mer. Anonymkode: 20df2...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå