Rosa Dartle Skrevet 27. juli 2024 #41 Skrevet 27. juli 2024 0-4 år var helt jævlig. Etter det har det stort sett bare vært kos. ❤️ Vi har ikke tenåringer enda da 😅
Kleppmelk Skrevet 27. juli 2024 #42 Skrevet 27. juli 2024 18 mnd-2 år med mellomste og 13-16 år på eldste
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #43 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 15.42): Hvilke alder syntes dere var mest utfordrende, og evt når begynte de å bli mer rolig? Anonymkode: a90b0...121 Det varierer fra gutt til gutt. Her var eldste mest krevende rundt 2-3 årsalderen, mellomste rundt 6-7 år og yngste var skikkelig prepubertal før puberteten startet skikkelig rundt 13 år. Da roet han seg litt. Ikke sånn kjempekrevende, syns jeg, men for oss var det da de var MEST krevende. De er alle rolige, pliktoppfyllende og nydelige ungdommer nå!❤️ Selvsagt krangler de, lekeslåss og bråker de en del, men det er vel normalt blant brødre😅 De stopper når de får beskjed nå i det minste. Anonymkode: e110d...c1e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #44 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eldstemann var krise til han var 6-7 mnd gammel, etter det har han vært en drøm (han er nå 13). Mellomstemann på 11 var en drøm til han var 2 år, deretter har det vært veldig krevende (gjennomgripende utviklingsforstyrrelse). Nr 3 har egentlig vært krise siden han ble født, han er nå 7 og hadde fått adhd-diagnose på flekken om vi utredet, men vi orker bare ikke enda et diagnosebarn 😭 (hverken far eller jeg har diagnoser) Anonymkode: 80588...05e Så du tenker ikke at dette barnet burde blitt utredet, og evt medisinert? Fungerer han greit på skolen, eller er det mye atferd, havner i konflikter pga manglende impulskontroll? Det at du og far ikke «orker enda et diagnosebarn» er jo bare underlig, dere har jo allerede satt diagnose på sistemann, uten at han får noe hjelp for det. Anonymkode: df437...b67
Lillie Skrevet 28. juli 2024 #45 Skrevet 28. juli 2024 I barnehagen var han veldig aktiv (var "høyt og lavt"), roet seg gradvis dess eldre han ble. Men alltid hatt mye energi, drevet på med fotball, og liker å utfolde seg fysisk.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #46 Skrevet 28. juli 2024 Hvorfor spør du bare gutteforeldre, ts? Jeg har en av hver og om annet så er jenta mi mest propell… men uansett, jeg synes generelt 1-3 år er den vanskeligste perioden. De kan bli mer sassy og utspekulert når de blir skolebarn men synes uansett det er lettere enn småbarnsalderen🙈 Anonymkode: f4a5c...276
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #47 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): 17-22 var mest utfordrende. For da mister man oversikten noe som er helt naturlig. Anonymkode: 942b1...c24 Men det er vel ikke at gutten selv er utfordrende? Det høres mer ut som at foreldrene synes det er utfordrende å gi fra seg kontroll. Og det er jo vanlig det, men jeg synes det er noe annet enn at ungdommen selv har utfordrende oppførsel. Anonymkode: 2d459...614
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå