Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #1 Skrevet 17. februar 2006 Noen som har sider til dress på nettet?
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #2 Skrevet 17. februar 2006 (endret) For å se på eller kjøpe fra? Endret 17. februar 2006 av Sensommerbruden
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 DU kan jo se litt på disse: http://www.frislid.no/produkt.php http://www.wilvorst.de/ http://www.confetti.co.uk/fashion/menswear...swearsearch.asp Så kanskje noen andre har flere forslag. Har ikke sett så mye på sånt. Min kjære har fått ansvaret selv, med beskjed om at antrekket skal hete Sjakett! Skal prøve å ikke blande meg i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 DU kan jo se litt på disse: http://www.frislid.no/produkt.php http://www.wilvorst.de/ http://www.confetti.co.uk/fashion/menswear...swearsearch.asp Så kanskje noen andre har flere forslag. Har ikke sett så mye på sånt. Min kjære har fått ansvaret selv, med beskjed om at antrekket skal hete Sjakett! Skal prøve å ikke blande meg i det hele tatt. ← Eh, litt motstridende? Du skal ikke blande deg og har gitt mannen ansvaret selv, men med beskjed om at antrekket skal hete sjakett? Stakkars mann, han har ikke mye han skulle ha sagt skjønner jeg...
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Eh, litt motstridende? Du skal ikke blande deg og har gitt mannen ansvaret selv, men med beskjed om at antrekket skal hete sjakett? Stakkars mann, han har ikke mye han skulle ha sagt skjønner jeg... ← Er jo greit at antrekket står i stil med kjolen også. Er ikke bare greit å matche dette uten at han får vite noe om kjolen? Sjakett er jeg sikker på at passer til, og det er et pent bryllupsantrekk. Han bryr seg lite om dette med bryllup, og kunne endt opp med stort sett hva som helst hvis han ikke fikk retningslinger. Det er da mange valgmuligheter innen sjakett også? Dessuten er jeg sikker på at han kommer til å se fantastis ut i det! (P.g.a. høyde og sånn)
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #8 Skrevet 17. februar 2006 Finnes noen valgmuligheter med sjakett, ja, mht farge, mønster på vest, hvilken fasong kalvekrysset er i, grå eller sort bukse etc. Men hvis du er opptatt av at antrekket hans skal matche kjolen din ordentlig, så må du for all del få ham til å velge vest som står til kjolen (at han ikke kommer med grå/kalde farger hvis kjolen din er feks i champagne), og at han ikke har grå bukse om temafargene går i gull. Og på grunn av "høyde og sånn" så kan han da se fantastisk ut i herregårdsjakke, mens en sjakett kan få ham til å se veldig liten ut eller lang og tynn som en spiker.. Anyway, du har i alle fall ikke gitt ham ansvaret når du har bestemt hvilken drakt han skal gå i!
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 Finnes noen valgmuligheter med sjakett, ja, mht farge, mønster på vest, hvilken fasong kalvekrysset er i, grå eller sort bukse etc. Men hvis du er opptatt av at antrekket hans skal matche kjolen din ordentlig, så må du for all del få ham til å velge vest som står til kjolen (at han ikke kommer med grå/kalde farger hvis kjolen din er feks i champagne), og at han ikke har grå bukse om temafargene går i gull. Og på grunn av "høyde og sånn" så kan han da se fantastisk ut i herregårdsjakke, mens en sjakett kan få ham til å se veldig liten ut eller lang og tynn som en spiker.. Anyway, du har i alle fall ikke gitt ham ansvaret når du har bestemt hvilken drakt han skal gå i! ← Tja, det er din mening og ikke min. Regner nå uansett med at han får god hjelp der han skal leie, så han blir nok seendes flott ut! Du kjenner uansett ikke forholdet vårt, så hva vet du? Kanskje han ønsket at jeg skulle gi noen retningslinjer?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #10 Skrevet 17. februar 2006 Tja, det er din mening og ikke min. Regner nå uansett med at han får god hjelp der han skal leie, så han blir nok seendes flott ut! Du kjenner uansett ikke forholdet vårt, så hva vet du? Kanskje han ønsket at jeg skulle gi noen retningslinjer? ← Eh, jeg har da ikke kommentert forholdet deres i det hele tatt. poenget var at du motsier deg selv når du sier at du gir ham hele ansvaret, men med klar beskjed om at det skal være sjakett fordi det skal matche. En sjakett kan mismatche helt dersom det blir valgt feil farger - har kjolen din sølvtråder og han kommer i gull - blir ikke det helt feil da? Sorry mac, jeg angriper deg ikke ut fra dine ønsker.. Du motsier deg selv.
Gjest Schnuppa Skrevet 17. februar 2006 #11 Skrevet 17. februar 2006 Dette var da også noe å henge seg opp i da.. Dette var en tråd om dress til mannen, ikke om evt uklare formuleringer om mannen velger selv eller ikke. De har sikkert blitt enige om sjakett - så la de få velge det uten gnåling om motsigelse eller ikke!
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #12 Skrevet 17. februar 2006 Stakkars mann, han har ikke mye han skulle ha sagt skjønner jeg... ← Syntes du begynte å kommentere forholdet oss imellom når du kom med denne kommentaren. Jeg har heller aldri påstått at jeg har gitt han HELE ansvaret for sitt antrekk. Han har fått ansvaret for å ha en sjakett med alt tilbehør på seg når jeg ankommer kirken på bryllupsdagen. Vi deler da oppgavene oss imellom, og bestemmer litt hver. Jeg finner fram til ting, og han ordner. (Eller finner alternativer hvis han er uenig.) Eller motsatt hvis det passer seg sånn.
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #13 Skrevet 17. februar 2006 (endret) :klø: Hvis han synes det er stygt med sjakett så sier han nok ifra om det. Hun blander seg ikke, hun sa bare det passer til kjolen & at mannen sikkert vil passe en sånn type dress. Endret 17. februar 2006 av Epica
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #14 Skrevet 17. februar 2006 Noen som har sider til dress på nettet? ← Og så kan vi kanskje komme oss tilbake til utgangsspørsmålet. Epica ønsker tips om hvor hun kan se på dress på nettet. Vet det har kommet opp forslag på noen dresser tidligere, så har må det kunne komme flere bidrag.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #15 Skrevet 17. februar 2006 Syntes du begynte å kommentere forholdet oss imellom når du kom med denne kommentaren. Jeg har heller aldri påstått at jeg har gitt han HELE ansvaret for sitt antrekk. Han har fått ansvaret for å ha en sjakett med alt tilbehør på seg når jeg ankommer kirken på bryllupsdagen. Vi deler da oppgavene oss imellom, og bestemmer litt hver. Jeg finner fram til ting, og han ordner. (Eller finner alternativer hvis han er uenig.) Eller motsatt hvis det passer seg sånn. ← Kommenterte valgmuligheten hans, ikke forholdet deres. Ikke aner jeg hvem dere er, så jeg har overhodet ikke noe grunnlag til å kommentere det. Du har gitt ham ansvaret med å skaffe seg en sjakett. Ikke ansvaret med å skaffe antrekk. Punktum finale. Lykke til på den store dagen - håper det blir en perfekt og minnerik dag.
Gjest Schnuppa Skrevet 17. februar 2006 #16 Skrevet 17. februar 2006 Bare en idé og et forslag: Har du sett på galleriet her på KG under brudepar? Sjekket finn.no om hvilke dresser som ligger til salgs der? Sikkert mange forskjellige dresser som er på markedet, og noen ønsker sikkert å selge de etter bryllupet (tror jeg kanskje da?)
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #17 Skrevet 17. februar 2006 Kommenterte valgmuligheten hans, ikke forholdet deres. Ikke aner jeg hvem dere er, så jeg har overhodet ikke noe grunnlag til å kommentere det. Du har gitt ham ansvaret med å skaffe seg en sjakett. Ikke ansvaret med å skaffe antrekk. Punktum finale. Lykke til på den store dagen - håper det blir en perfekt og minnerik dag. ← Unnskyld, jeg misforsto deg!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #18 Skrevet 17. februar 2006 Unnskyld, jeg misforsto deg! ← Fort gjort på et skriftlig forum *løpe på jobb*
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #19 Skrevet 17. februar 2006 Bare en idé og et forslag: Har du sett på galleriet her på KG under brudepar? Sjekket finn.no om hvilke dresser som ligger til salgs der? Sikkert mange forskjellige dresser som er på markedet, og noen ønsker sikkert å selge de etter bryllupet (tror jeg kanskje da?) ← åja, kan kanskje sjekke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå