AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #21 Skrevet 31. juli 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Bare en antagelse, siden du er oppegående nok til å ta i mot tilbakemeldinger og legger innsats i dette. 😉 Anonymkode: 052fc...7a6 God til å fake 😉 Anonymkode: 74704...1b1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #22 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann her. Du er sikkert mest opptatt av tilbakemelding fra damer. Men jeg kommenterer allikevel. Ikke alle damer er like. Du får sikkert noe match. Ikke alle damer leser profiltekst. Noen liker det ene og andre liker noe annet. Jeg ser du er ivrig etter å forsvare profilteksten din. Så da synes jeg bare du skal eie den og kjøre på. 👍 Min mening fra mann til mann: Jeg synes du fremstår litt harry med krampaktig humor og korte sosiale antenner. Jeg velger å tro at du er bedre enn du framstiller deg. At du lager en bra lasagne, håper jeg er en form for ironi. Det imponerer veldig få. Greit, mange menn kan ikke lage speilegg engang, men er det benchmarken du sammenligner deg med? Skal du fremstille deg som kapabel på kjøkkenet så burde du ha noe mer interessant å trekke fram enn det. Tregrepstrubadur... Høres ut som du er han (ja, aldri en fest uten) klodriken som etter fjerde ankerpilsen og tredje glasset med Bache Gabrielsen, absolutt skal dra fram en gitar og spille de to sangene han kan helt jævlig. Ingen liker ham. Ikke kona engang. Kan du spille bra, derimot, er det kult. Vi har alle vår stil. Men jeg ville nok råde deg til å fremstå litt mindre flåsete og satse på å være lit mer solid og tydelig. Ref. Hi. Jeg synes også Fjellmannens oppskrift fungerte for meg, og ble "trukket fra markedet" for noen måneder siden da jeg traff muligens mitt livs kjærlighet i en slder av 50. Jeg hadde forøvrig flere lovende matcher men én som skilte seg ut mtp kjemi. Er i fast forhold nå. Jeg prøvde å ha litt personlighet i teksten da jeg listet opp ting jeg har lyst å gjøre sammen med kjæresten min. Da fikk jeg ambisjoner, interesser og livslyst fram effektivt. I tillegg litt om hva slags persolighet jeg leter etter, uten å bruke seksualiserte tvetydigheter. Anonymkode: 052fc...7a6 Takk, krampaktig var ordet jeg leter etter, men ikke fant pga usikkerhet om han faktisk mente dette seriøst. Denne teksten ville drept enhver nysgjerrighet utseendet eventuelt hadde skapt. K37 Anonymkode: cbed7...3a4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #23 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Liker! Hoia skrev (1 time siden): I ditt tilfelle ville jeg bare skrevet: Ganske voksen kar med to barn, ferdig med tidligere forhold, likevel bundet til en familiesfære, ser etter hyggelig selskap som eventuelt kan utvikle seg til noe som kan fungere over tid. Ekstremt intetsigende, gir meg virkelig ingenting. Anonymkode: 28cd3...18a 2 1
Fjellmannover190 Skrevet 1. august 2024 Forfatter #24 Skrevet 1. august 2024 For min egen del, så gjør det at jeg slipper å matche med kvinner som er på jakt etter en normal mann som liker egons, charterturer, fotball, gaming og gamle biler, og heller kan fokusere på de som søker kultur, pinsettmat, cocktails, øyhopping og adrenalin!
Janina1 Skrevet 1. august 2024 #25 Skrevet 1. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva tenkes om dette forsøket fra en mann på 49 som har et par voksne barn. Tenker noen at de har lyst til å kikke på bildene mine? «Mer hår enn hjerne» Aldri smakt Fjordland, men lager en rå hjemmelaget Lasagne Tregreps trubadur og en jævel på luftgitar Lett og ledig i steget, både med joggesko og dansesko Politisk som en vannmelon, fargeblind når det gjelder mennesker Tidligere vinner av Årets Svigersønn! Du er: Morsom, leken, eventyrlysten og spontan Anonymkode: 74704...1b1 Denne teksten hadde bare fått meg til å tenke nok en "artig" fyr. Hadde forventet bilder med parykk og teite ansiktsuttrykk. Gjerne sittende på en liten barnesykkel eller i et plaskebasseng. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #26 Skrevet 1. august 2024 Fjellmannover190 skrev (4 timer siden): For min egen del, så gjør det at jeg slipper å matche med kvinner som er på jakt etter en normal mann som liker egons, charterturer, fotball, gaming og gamle biler, og heller kan fokusere på de som søker kultur, pinsettmat, cocktails, øyhopping og adrenalin! Det er akkurat det. Det betyr ingenting at mange ikke liker teksten eller ikke synes at den passer for dem. Det er jo strålende. Det er hele poenget at den skal være så spesifikk at den luker ut alle som ikke den riktige. Derfor gidder jeg heller ikke å sveipe til høyre på en eneste en som ikke har tekst som forteller noe om hvem de er. Det er unødvendig bruk av tid og ressurser om vi ikke har like ønsker for livet i det hele tatt. Anonymkode: 28cd3...18a 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #27 Skrevet 1. august 2024 5 hours ago, Janina1 said: Denne teksten hadde bare fått meg til å tenke nok en "artig" fyr. Hadde forventet bilder med parykk og teite ansiktsuttrykk. Gjerne sittende på en liten barnesykkel eller i et plaskebasseng. Ikke en eneste grimase eller parykk. Jeg får satse på at det er mitt gode smil og mine pene øyne som utgjør det lille ekstra 😉 Anonymkode: 74704...1b1 1
knooters Skrevet 1. august 2024 #28 Skrevet 1. august 2024 Det viktigste er jo å fremkalle en respons. Likegyldighet er like ille som avsky i en slik setting, det det handler om er muligheten til å treffe noen.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2024 #29 Skrevet 1. august 2024 Litt krampe, følte denne tilhører en bestefar på 60år som prøver å være morsom. (Selv er jeg 38.) Bare vær deg selv. Alle setningene trenger ikke prøve å være artige. Slapp av. Anonymkode: 819ce...e74 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #30 Skrevet 2. august 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Litt krampe, følte denne tilhører en bestefar på 60år som prøver å være morsom. (Selv er jeg 38.) Bare vær deg selv. Alle setningene trenger ikke prøve å være artige. Slapp av. Anonymkode: 819ce...e74 Et klassisk tilfelle av å være for hard på hoppkanten, vil for mye og lander på kulen. Ser den! Anonymkode: 74704...1b1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #31 Skrevet 3. august 2024 AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 18.08): Jo, kunne fungert på meg. K50 Anonymkode: 2b7df...097 Meg og😅Jeg er 38🤩 Og ikke pga det som blir skrevet, men humoren i det! Tenker at dette er en fyr som har humor, og ikke tar seg selv så gravalvorlig😁 Anonymkode: 6808c...f19 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #32 Skrevet 7. august 2024 On 8/3/2024 at 12:24 PM, AnonymBruker said: Meg og😅Jeg er 38🤩 Og ikke pga det som blir skrevet, men humoren i det! Tenker at dette er en fyr som har humor, og ikke tar seg selv så gravalvorlig😁 Anonymkode: 6808c...f19 Takker, tar meg ikke så gravalvorlig nei. Har en god utdannelse og seriøs jobb, dog med latter og humor der også. Livet er for kort til å bare være alvorlig og seriøs. Har pusset litt på den og tatt vekk de verste harrytassdelene, men forsøkt å fremdeles holde et glimt i øyet. Kanskje vi klarer å få debutert i løpet av et par uker. Anonymkode: 74704...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå