Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2025

IDGAF

Anbefalte innlegg

Skravletråd for oss med termin mars/april 2025.

Jeg har termin 05.mars, er 8+1 i dag. Håper det er flere som ønsker å skravle litt 🥰 

IDGAF- 27 år- B2- foreløpig termin 05.mars 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er andregangs, har en jente på 2 år fra før ❤️ Husker jeg var mye dårligere forrige svangerskap, nå er jeg bare litt småkvalm og trøtt. Lurer på om det betyr at det kanskje gjemmer seg en gutt der inne 💙 

Selv om jeg er i bedre form denne gangen, gruer jeg meg likevel til jobb neste uke. Husker hvor fælt det var å være kvalm og trøtt på jobb fra forrige gang 😔

Hvilke symptomer kjenner dere andre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er 10+3 termin 10.03. har fortsatt INGEN symptomer annet en uteblitt mens. Var på ul i uke 8 og så et bankende hjerte.. fler som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummimammane skrev (På 12.8.2024 den 22.47):

Er 10+3 termin 10.03. har fortsatt INGEN symptomer annet en uteblitt mens. Var på ul i uke 8 og så et bankende hjerte.. fler som har det sånn?

Har termin i slutten av mars. Har så å si ingen symptomer utenom at jeg blir litt tidligere trøtt noen kvelder. Akkurat sånn var det da jeg var gravid forrige gang også, med barnet som nå er to år. Denne gangen er hverdagen litt mer hektisk, så forrige gang brukte jeg mye tid på å bekymre meg for om noe var galt, mens nå glemmer jeg stadig vekk at jeg er gravid fordi jeg uansett ikke merker noe. 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Heia 👋🏼

Førstegangsføder med termin i midten av april her. Foreløpig få tegn, noe knip og lite energi/trøtt. Heldigvis ingen kvalme (enda). Er uke 9 (8+1) og har min første legetime rundt dette. 

Checklist i morgen er mitt første legebesøk + prøve å få parterapi av helsetjenesten (hvis ikke må vi kjøpe privat, men tenker det er et must for oss).

Noe annet å forberede seg så tidlig på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...