AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #1 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg har alltid fått likes og kommentarer på profilbilder på Facebook og bildene er ikke av meg altså. Men i det siste så har jeg ikke fått noen. Har jeg kommet bortenom noen innstillinger eller noe annet rart ? Anonymkode: 03914...fb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #2 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg tror nok folk flest er mindre opptatt av hva som rører seg på Facebook. Jeg følger ingen og slipper dermed alle oppdateringene med profilbilder, hva Bertha spiste til middag, ferieturer og diverse. Anonymkode: d3e52...44a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 Men er det noen innstillinger jeg har trykka på feil? Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Del Skrevet 24. juli 2024 Kan være du har satt innstillingene til ‘’Kun meg’’ Men antar at det kanskje er at folk gjør kommentaren over her og meg; Jeg følger ingen, og har skrudd av alt av notifiksjoner, og alt som kan skrus av på FB. Så ingen får likes eller noe av meg.. Har kun fb pga masse unyttige men til dels nødvendige grupper ift barna. Anonymkode: bcb92...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan være du har satt innstillingene til ‘’Kun meg’’ Men antar at det kanskje er at folk gjør kommentaren over her og meg; Jeg følger ingen, og har skrudd av alt av notifiksjoner, og alt som kan skrus av på FB. Så ingen får likes eller noe av meg.. Har kun fb pga masse unyttige men til dels nødvendige grupper ift barna. Anonymkode: bcb92...9b9 Det står bilde av den globusen og at det vises for alle. Når jeg har fått over tyve likes eller kommentarer hver dag og plutselig ingen i over en måned. Publiserer hver dag. Det er fordi jeg har foto som hobby og det bruker jeg Facebook til. Derfor jeg lurer på om jeg har vært nær en knapp eller noe. Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Del Skrevet 24. juli 2024 Derfor må jeg ha gjort noe selv. Men hva? Mobilen min roter om det har noe å si. Det startet for en måned siden når telefonen var full i minne. Men veldig rart om det påvirker innstillingene på Facebook. ? Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Del Skrevet 24. juli 2024 Opplevde det samme selv idag og jeg pleier å få mange likes/kommentarer, ingen idag. Anonymkode: cbd81...1ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #8 Del Skrevet 24. juli 2024 Kanskje folk er lei ? Hvis du publiserer hver dag 😳 Anonymkode: 0d440...1da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #9 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det står bilde av den globusen og at det vises for alle. Når jeg har fått over tyve likes eller kommentarer hver dag og plutselig ingen i over en måned. Publiserer hver dag. Det er fordi jeg har foto som hobby og det bruker jeg Facebook til. Derfor jeg lurer på om jeg har vært nær en knapp eller noe. Anonymkode: 03914...fb5 Folk er kanskje lei? Dessuten så er folk på ferie og bruker sikkert tiden sin på andre ting enn some. Anonymkode: 7951a...662 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #10 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje folk er lei ? Hvis du publiserer hver dag 😳 Anonymkode: 0d440...1da Neida. På de andre bildene jeg legger ut til kun venner får jeg mange likes og kommentarer. Også på forsidebilder. Er kun profilbilder som det ikke går på. De andre «vennene» er også folk som tar ofte bilder. Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #11 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Opplevde det samme selv idag og jeg pleier å få mange likes/kommentarer, ingen idag. Anonymkode: cbd81...1ad Kanskje det er noe feil da? Rart dette her bare. Er det flere som har opplevd lignende i det siste? Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 Hvordan kontakter jeg Facebook om dette ? Jeg får fortsatt ikke likes eller kommentarer. Jeg kan trykke på likes selv men ikke noen andre. Jeg må ha vært nær en knapp eller noe men jeg skjønner ikke hva jeg har gjort. Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 Jøss, mannen min byttet bilde for noen dager siden og fikk ingen likes/kommentarer. Han pleier å få rundt 100 likes liksom, så syntes det var veldig merkelig at ingen likte bildet hans. Så på det og det var ikke noe med innstillingene heller, jeg kunne like bildet. Så må jo være en feil med facebook, siden du opplever det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #14 Del Skrevet 27. juli 2024 Hvordan kontakter jeg Facebook ? Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 27. juli 2024 #15 Del Skrevet 27. juli 2024 Kan tyde på det er noe feil her - opplever det samme, men bryr meg egentlig ikke så mye om det ㋛ Finnes viktigere ting enn likes på et bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #16 Del Skrevet 28. juli 2024 MiominMio skrev (På 27.7.2024 den 19.30): Kan tyde på det er noe feil her - opplever det samme, men bryr meg egentlig ikke så mye om det ㋛ Finnes viktigere ting enn likes på et bilde. Enig. Anonymkode: 9ad2b...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #17 Del Skrevet 29. juli 2024 Neida bryr meg ikke om likes eller kommentarer på bilde. Men er bare redd de ikke skal vises. Altså om de kun vises for meg og ikke andre. Men hvor kontakter jeg Facebook? Anonymkode: 03914...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #18 Del Skrevet 29. juli 2024 https://nb-no.facebook.com/help Anonymkode: 89e85...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #19 Del Skrevet 2. august 2024 Det er bare skrot som dukker opp i feeden på fb for tiden. Det er nok derfor. Anonymkode: e0a56...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #20 Del Skrevet 9. august 2024 Tror det har slutta å dukke opp i feeden. Folk kan se bildet ditt på din profil men tror ikke d kommer opp slik som før at «vedkommende har bytta profilbilde».. vet ikke altså men virker slik Anonymkode: ce46e...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå