AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #21 Del Skrevet 25. juli 2024 Varierer veldig. Av og til ingen sexlyst på en stund. Andre ganger gjør jeg ikke annet enn å tenke på sex, pule og onanere. I noen sånne perioder blir det mange sexpartnere. M41. Anonymkode: 0c6b2...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #22 Del Skrevet 25. juli 2024 Pingvinen skrev (35 minutter siden): Er singel, ønsker ikke partner så har svært sjelden sex. Onani 2-3 ganger i måneden for å få ut spenninger Tror du svarer i feil tråd. Anonymkode: 4e667...a3c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #23 Del Skrevet 25. juli 2024 Mann i 40-årene. Jobber med å fikse forholdet, hvor sexen er ett av problemområdene der hun har mye lavere sexlyst. Onanerer normalt en gang hver dag og gjerne morgen og kveld i helgene/ferier. Anonymkode: 735ec...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. juli 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mann i 40-årene. Jobber med å fikse forholdet, hvor sexen er ett av problemområdene der hun har mye lavere sexlyst. Onanerer normalt en gang hver dag og gjerne morgen og kveld i helgene/ferier. Anonymkode: 735ec...68d Hvor mye lavere enn deg har hun da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #25 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mann i 40-årene. Jobber med å fikse forholdet, hvor sexen er ett av problemområdene der hun har mye lavere sexlyst. Onanerer normalt en gang hver dag og gjerne morgen og kveld i helgene/ferier. Anonymkode: 735ec...68d Hadde du onanert sjeldnere om dere hadde sex oftere? Min del er det avtennende om mannen runker mye. Da har jeg ikke lyst til å ha sex med han. Hvis han viser begjær for meg og sparer seg, da føler jeg meg elsket og prioritert og får lyst til å ha sex med han. Anonymkode: 4e667...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 25. juli 2024 #26 Del Skrevet 25. juli 2024 Vi har sex 1-3 ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #27 Del Skrevet 25. juli 2024 Har sex med partner 1-4 ganger hver dag. Orgasmer, minst 5-6 stk. Er han vekkreist (jobber ofte vekke) så har vi camsex og sender bilder minst en gang for dagen. Jeg onanerer ikke noe særlig men er jeg singel, hmm 1-2 ganger i uken kanskje. Nå tar jeg på meg selv fordi det er et ønske fra han. Anonymkode: b8219...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 25. juli 2024 #28 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror du svarer i feil tråd. Anonymkode: 4e667...a3c Ja, så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #29 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er nysgjerrig på hvor lange/stabile forhold dere er i? Altså, jeg skjønner jo at man knuller som kaniner 1-2 år inni forholdet når man er nyforelsket og alt er topp, men har lysten deres dempet seg etter f eks 10-15 år når forholdet og livet generelt har tatt noen reale og vonde balletak innimellom? Anonymkode: 74bab...2bd Har vært sammen i 16 år og har tre barn under skolealder. Har mer lyst og bedre sex nå enn for 10 år siden. Min mann er litt mer preget av lite energi på kveldene, men vi har likevel sex nesten daglig. Har vi barnefri på formiddagene har vi garantert sex, for da er energien på topp hos ham også. Så det er ikke lysten det går på, men mangel på overskudd. Jeg trenger ikke overskudd for å ha sex, så jeg kunne ha hatt sex flere ganger om dagen. Da føles det ut som en evighet siden sist hvis de går to dager uten. Barnefri helg på hotell førte til sex 3-4 ganger daglig - da var jeg tilfreds. Anonymkode: 20c88...552 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. juli 2024 #30 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) Jeg onaner kanskje for ofte da jeg har lett for å utsette ting jeg skulle ha gjordt. I forhold hadde hun mere kustus på meg. Men som singel slipper jeg jo å rydde etter ei rotsara. Men nytelsen og sexlysten var den samme.. Men som skrevet.. jeg er også blitt kåtere med alderen, og onaneringen er blitt mere som selvtrøst i fraværet av ei elskerinne😅 Endret 25. juli 2024 av Bamseklemmer Småfeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #31 Del Skrevet 25. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er nysgjerrig på hvor lange/stabile forhold dere er i? Altså, jeg skjønner jo at man knuller som kaniner 1-2 år inni forholdet når man er nyforelsket og alt er topp, men har lysten deres dempet seg etter f eks 10-15 år når forholdet og livet generelt har tatt noen reale og vonde balletak innimellom? Anonymkode: 74bab...2bd Nå har jeg (iallefall ikke konstant) så høy sex-drive som mange her. Jeg har et grunnbehov på sex 3 ganger i uka, som holder seg veldig stabilt for det meste, men ja det kan påvirkes både opp og ned av livet. Jeg har hatt svært tunge perioder hvor lysta ble negativt påvirket, og jeg har også (oftere enn det motsatte) jevnlig perioder hvor lysta påvirkes veldig positivt, og vi er som kaniner en periode før det stabiliserer seg igjen. Det litt vittige/interessante er at det som utløser en slik kanin- periode hos meg (oftest at vi har det uvanlig bra sammen eller har hatt noe eksepsjonell god sex) påvirker min mann på nøyaktig samme måte. Hvilket er veldig praktisk selvfølgelig. 😄 Han har derimot ikke blitt påvirket tilsvarende som meg negativt når livet er veldig tøft, men han har heldigvis forståelse for slikt, og er en ok partner gjennom slikt, så lysta får anledning til å svinge opp igjen. (Siden ingen prøver på å tvinge den opp igjen.) Merker jeg at lysta blir påvirket av livet tar jeg imidlertid tak i det selv. Jeg regner min seksualitet som del av min helse, så akkurat som jeg tar tak i det om jeg merket at min fysiske eller psykiske helse ikke er topp tar jeg tak når min seksuelle helse ikke er "frisk". Jeg vet jo hvordan jeg skal fungere når den er bra, så dermed vet jeg det jo også når den ikke er bra. Så litt berg- og dalbane har det vært gjennom våre over 20 år sammen, men grinnbehovet har aldri endret seg, og er fremdeles fleksibelt også oppover. Har vi hatt veldig god sex eller ting er utrolig godt oss to mellom så blir jeg fremdeles veldig kåt. Litt nyforelsket også kanskje. Endret 25. juli 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #32 Del Skrevet 25. juli 2024 Samboer på 12.året. I starten var vi begge like kåte, flere ganger hver dag i månedsvis. Så en periode hvor jeg ikke hadde så stor lyst lenger, men han var like ivrig. I småbarnsperioden avtok det hos begge, og i perioder var vi mer partnere enn kjærester. Sporadisk sex. Heftig utmattende tid, glad det er over og ungene er mer selvdrevne. Nå når vi er over 40 har jeg mer lyst enn han. Kunne godt vært daglig for min del, men han har blitt ganske lat seksuelt, og det tærer litt på forholdet. Prater med venninner som sier mye av det samme. At kvinner er "ferdige" etter 30 er verdens største misforståelse. Det er først senere at vi får en seksuell peak. Omvendt av menn. Derfor mange av de single venninnene mine på samme alder går etter yngre menn. Anonymkode: 3a401...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #33 Del Skrevet 25. juli 2024 Irak skrev (4 timer siden): Hvor mye lavere enn deg har hun da? Usikker nå, det har vært turbulent med sykdommer og utredninger så det har vært sexfritt i lang tid, men vi hadde sex ca 1 gang i måneden før dette. Det er såpass sjelden at jeg føler vi ikke får noen god rytme. Dette er noe vi har blitt enige om å finne ut av, bare det roer seg på sykdomsfronten (hun er på restitusjon). Jeg tror egentlig hun også har større grunnbehov, men mulig syns det ble enklere å fikse seg selv. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du onanert sjeldnere om dere hadde sex oftere? Min del er det avtennende om mannen runker mye. Da har jeg ikke lyst til å ha sex med han. Hvis han viser begjær for meg og sparer seg, da føler jeg meg elsket og prioritert og får lyst til å ha sex med han. Anonymkode: 4e667...a3c Ja, absolutt. For min del er onanien substitutt for sex med henne. Problemet er at man kommer inn i en negativ spiral. Vente en måned er altfor lenge for min del. Uansett, jeg har aldri sagt nei til henne, selv ikke om jeg har onanert tidligere på dagen. Det tar litt lenger tid for å komme bare. Anonymkode: 735ec...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #34 Del Skrevet 25. juli 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): 😄 Han har derimot ikke blitt påvirket tilsvarende som meg negativt når livet er veldig tøft, men han har heldigvis forståelse for slikt, og er en ok partner gjennom slikt, så lysta får anledning til å svinge opp igjen. (Siden ingen prøver på å tvinge den opp igjen.) Merker jeg at lysta blir påvirket av livet tar jeg imidlertid tak i det selv. Jeg regner min seksualitet som del av min helse, så akkurat som jeg tar tak i det om jeg merket at min fysiske eller psykiske helse ikke er topp tar jeg tak når min seksuelle helse ikke er "frisk". Jeg vet jo hvordan jeg skal fungere når den er bra, så dermed vet jeg det jo også når den ikke er bra. Så litt berg- og dalbane har det vært gjennom våre over 20 år sammen, men grinnbehovet har aldri endret seg, og er fremdeles fleksibelt også oppover. Har vi hatt veldig god sex eller ting er utrolig godt oss to mellom så blir jeg fremdeles veldig kåt. Litt nyforelsket også kanskje. Jeg kompenserer stress, hvis jeg er i dårlig humør, osv., med å bevisst onanere. Jeg syns det øker humøret mitt, reduserer stress og gjør det enklere å sove. Jeg får det rett og slett bedre av en orgasme, i motsatt fall kan jeg fort bli i enda dårligere humør. Anonymkode: 735ec...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #35 Del Skrevet 25. juli 2024 Uten å svare konkret - det er i alle fall ganske fint for en med høy seksualdrift å bli eldre - er nå mann 58 og har merket klar nedgang de siste 5 årene. Har stort sett vært single, men behov for utløsning minst hver dag til jeg ble 55 i hvert fall... Ofte ekstra slitsomt på ferier i varmere strøk med mye alkohol - mye å se på, mange muligheter og med alkohol/bakgrus blir det som en liten besettelse - og så har man jo striptease/horer om kvelden som en fristelse ... Mye kjekkere når denne driften avtar litt og man kan sitte på en fortausrestaurant hele dagen og ha lange middager og kanskje på en konsert om kvelden, og ikke hele tiden jage, kikke og være opphengt i sex/nakenhet osv. Anonymkode: ea7b9...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #36 Del Skrevet 25. juli 2024 56 år, i samme forhold i 38 år. Sex 1 gang i uken, 2-3 i ferieuker, kanskje. Anonymkode: 73245...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 25. juli 2024 #37 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg foretrekker sex fremfor onani, så med fast partner og regelmessig sex (flere ganger i uka), onanerer jeg svært sjeldent. I perioder uten sex, eller kun sporadisk, onanerer jeg helst hver dag. Noen dager ikke, noen dager et par ganger. Men i snitt én gang pr. dag eller sex med partner 4+ ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juli 2024 #38 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kompenserer stress, hvis jeg er i dårlig humør, osv., med å bevisst onanere. Jeg syns det øker humøret mitt, reduserer stress og gjør det enklere å sove. Jeg får det rett og slett bedre av en orgasme, i motsatt fall kan jeg fort bli i enda dårligere humør. Anonymkode: 735ec...68d Kan jeg også gjøre, dersom det er mest "der og da stress", men slikt der og da stress påvirker egentlig ikke generell lyst. Det som påvirker lyst negativt, og som heller ikke blir bedre av å onanere (også medfører at det blir uønsket) er å stå i tøffe situasjoner over tid. Ja å være forbanna på mannen tar også bort lyst på begge deler, men det går heldigvis fort over som regel. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #39 Del Skrevet 25. juli 2024 Onanerer 1 gang per dag Har sex 2 ganger per dag når jeg er sammen med partner. 1,5 gang hvis det er over flere år. Anonymkode: 82aa3...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #40 Del Skrevet 25. juli 2024 For en som har mer "normalt" sexdrift er det helt sinnsykt å høre om frekvensen her. Selv har jeg og kona kanskje 1 gang i mnd, oftest mindre. (Småbarnsforeldre). Det er nesten som å høre om en annen art en meg selv Anonymkode: 1d1ec...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå