Gå til innhold

msn og automatisk pålogging


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

hei

hver gang jeg skrur på maskinen min, laptop, så logges jeg automatisk på msn. jeg har prøvd alt, gått inn på innstillinger, ber om passord hver gang jeg skal logge på, trykket på det jeg har kunnet. allikevel skjer det hver gang. syns det er så plagsomt for andre låner maskinen min og da logger jeg jo på og det vil jeg ikke. hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken versjon av Messenger starter automatisk?

På de fleste PC er det også med en Windows Messenger, som er veldig lik den eldre versjonen MSN Messenger. Er det den som starter? Eller er det MSN Messenger? Om det er sistnevnte, så hvilken utgave av har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...