Gå til innhold

Blir ikke kvitt bakteriel vaginose.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har hatt bakteriel vaginose i ett år nå. Vært hos legen for det 5 ganger å fått forskjellige typer stikkpiller, men ingenting hjelper. Det lukter så forferdelig. Noen som vet noe om det? Eller har noe tips?

Anonymkode: 0b628...917

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du Kobberspiral? 
Jeg hadde det, og nikkelallergi som ga bakteriell vaginose som aldri ga seg før spiralen ble tatt ut.

Anonymkode: a176f...0bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du Kobberspiral? 
Jeg hadde det, og nikkelallergi som ga bakteriell vaginose som aldri ga seg før spiralen ble tatt ut.

Nei. Har aldri hatt spiral eller noe sånt. Det kom bare helt brått så vet ikke hvordan jeg fikk det heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen får det av sex med en gitt partner, at du ikke tåler hans pH.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv multigyn actigel. Bruk en dæsj av det etter hver gang du har samleie. Du bør også bruke den 2 ganger om dagen i 5 dager nå for å se om du kan få det bort. 

Hvis det ikke hjelper, må du få henvisning til gynekolog i alle fall. 

Anonymkode: 094bf...b43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt klor i badekaret gjør underverker. 

Anonymkode: d31b4...ab0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Jeg har hatt bakteriel vaginose i ett år nå. Vært hos legen for det 5 ganger å fått forskjellige typer stikkpiller, men ingenting hjelper. Det lukter så forferdelig. Noen som vet noe om det? Eller har noe tips?

Får du bare stikkpiller?? 

Jeg hadde dette gjentatte ganger i min ungdom da jeg byttet sexpartnere ofte. Fikk Flagyl-kur, som skulle tas oralt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du intimvask? Jeg bruker nå kun baby olje og har etter det ikke hatt noen problemer der nede.

Anonymkode: b20e4...746

AnonymBruker
Skrevet

Har du kun fått stikkpiller? Jeg fikk flagylkur da jeg hadde det, men det er flere år siden så mulig det ikke er vanlig å bruke lenger. Det funka iallefall veldig bra. 

Anonymkode: 159ab...daa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt klor i badekaret gjør underverker. 

Anonymkode: d31b4...ab0

Nei, denne bakterielle forstyrrelsen sitter inne i vagina så det hjelper ikke å klore utsiden (og godt er det, for man vil ikke at de sunne vaginalbakteriene skal dø!), og man skal absolutt ikke vaske innsiden av vagina. Det man må gjøre er å gjenopprette den gode bakteriefloraen i vagina, og derfor er multigyn actigel så genial fordi den gjenoppretter PH-en slik at de sunne bakteriene får gode vekstvilkår.

Anonymkode: 094bf...b43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...