lew Skrevet 23. juli #1 Del Skrevet 23. juli Hun dukker opp på tik-tok og insta.Hun drepte moren sin sammen med typen hun var sammen med da.Nå er hun blitt kjendis,kansje litt feil og bli det etter drept sin mor.Hva tenker dere om henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 23. juli #2 Del Skrevet 23. juli (endret) 6 minutter siden, lew said: Hun dukker opp på tik-tok og insta.Hun drepte moren sin sammen med typen hun var sammen med da.Nå er hun blitt kjendis,kansje litt feil og bli det etter drept sin mor.Hva tenker dere om henne? Det er vel ikke bare fordi hun drepte sin mor, men på grunn av det moren gjorde mot henne, og det ble laget tvserie om historien. Er ikke særlig rart at hun da ble "kjendis". Det er jo en tragisk forhistorie hun har... Jeg syns vel ikke noe spesielt om henne, kjenner henne jo ikke. Skjønner godt at hun prøver å leve av historien sin, etter all den urett mora gjorde mot henne, hva skal hun ellers leve av? Endret 23. juli av issoras 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. juli #3 Del Skrevet 23. juli Jeg tenker det er veldig forståelig at hun drepte sin mor etter å ha levd isolert I årevis med en mor med Münchausen by proxy.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. juli #4 Del Skrevet 23. juli Hun ble torturert fra hun var barn. Moren var også utsatt for noe av det samme. Nå skal Gypsy selv bli mor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 23. juli #5 Del Skrevet 23. juli Hun har vokst opp i en dysfunksjonell boble og gikk videre til en annen dysfunksjonell boble (fengsel). Ikke rart hun er rar/unormal. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 23. juli #6 Del Skrevet 23. juli Ut fra det jeg har fått med meg av sirkuset rundt henne etter hun ble sluppet fri vil jeg si at hun har en sykelig oppmerksomhetstrang. Hun virker til å videreføre det moren startet.. det hele er tragisk for alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 23. juli Forfatter #7 Del Skrevet 23. juli Jeg har akkurat sett serien om henne,helt forferdelig.Men hun virker som et barn enda,av det jeg ser på tik tok.Kansje ikke så rart med den oppveksten.Spent på om hvem av disse mennene hu er sammen med,om dem virkelig bryr seg.Veldig mye drama der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 24. juli #8 Del Skrevet 24. juli 14 hours ago, luxifine said: Ut fra det jeg har fått med meg av sirkuset rundt henne etter hun ble sluppet fri vil jeg si at hun har en sykelig oppmerksomhetstrang På hvilken måte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 24. juli #9 Del Skrevet 24. juli luxifine skrev (14 timer siden): Ut fra det jeg har fått med meg av sirkuset rundt henne etter hun ble sluppet fri vil jeg si at hun har en sykelig oppmerksomhetstrang. Hun virker til å videreføre det moren startet.. det hele er tragisk for alle Jeg er dessverre enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 24. juli #10 Del Skrevet 24. juli Frøkenfryden skrev (18 timer siden): Jeg tenker det er veldig forståelig at hun drepte sin mor etter å ha levd isolert I årevis med en mor med Münchausen by proxy.. Hadde det ikke vært nok å reise ifra moren? Jeg syns ikke det er forståelig i det hele tatt, at hun valgte å drepe moren. Det var ikke akkurat selvforsvar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. juli #11 Del Skrevet 24. juli Hannah80 skrev (6 minutter siden): Hadde det ikke vært nok å reise ifra moren? Jeg syns ikke det er forståelig i det hele tatt, at hun valgte å drepe moren. Det var ikke akkurat selvforsvar. Jeg syns absolutt ikke det er ok, bare så det er sagt. Men etter årevis med mishandling må man jo bli ganske ødelagt. Hele barndommen og dens viktige formende år er jo tapt. Gitt medisiner hun ikke trengte. Tvunget til å sitte i rullestol når hun kunne gå. Barbert håret av for å se kreftsyk ut. Nektet kontakt med omverdenen. Jeg tipper man da blir nokså ødelagt og at det å drepe blir løsningen man ser. Selv om jeg ikke forsvarer det. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. juli #12 Del Skrevet 24. juli Liker ingenting ved henne. Ubehagelig menneske rett og slett. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 24. juli #13 Del Skrevet 24. juli Hannah80 skrev (14 minutter siden): Hadde det ikke vært nok å reise ifra moren? Jeg syns ikke det er forståelig i det hele tatt, at hun valgte å drepe moren. Det var ikke akkurat selvforsvar. Hun hadde vel prøvd å rømme uten hell. Det var nok en handling i desperasjon, der hun ikke så noen annen utvei fra det marerittet hun levde. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 24. juli #14 Del Skrevet 24. juli Kinder skrev (1 time siden): Hun hadde vel prøvd å rømme uten hell. Det var nok en handling i desperasjon, der hun ikke så noen annen utvei fra det marerittet hun levde. Hun manipulerte kjæresten til å drepe moren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 24. juli #15 Del Skrevet 24. juli lew skrev (21 timer siden): Hun dukker opp på tik-tok og insta.Hun drepte moren sin sammen med typen hun var sammen med da.Nå er hun blitt kjendis,kansje litt feil og bli det etter drept sin mor.Hva tenker dere om henne? Liker henne godt. hadde gjort det samme . sånn moren mishandlet henne så og si hele livet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brill0 Skrevet 24. juli #16 Del Skrevet 24. juli Macro skrev (2 timer siden): Liker ingenting ved henne. Ubehagelig menneske rett og slett. Enig. Blir kvalm hver gang trynet dukker opp på feeden min. Scroller videre så fort jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 24. juli #17 Del Skrevet 24. juli parmanoia skrev (2 minutter siden): Hun manipulerte kjæresten til å drepe moren. Hvordan vet du at hun manipulerte ham? Han viste jo sterk interesse for å drepe, og gjorde det helt frivillig. Jeg syns også at dere som sitter her å kritiserer og hater henne bør lese dere litt mer opp på munchausen by proxi og hva det gjør med ofrene. Hun har hele livet trodd hun var syk og utviklingshemmet. Hun har gått gjennom store operasjoner uten grunn. Hun har ikke fått lov til å leve som et vanlig barn. Hun ble holdt fanget i sitt eget hjem, og moren brukte skyldfølelse som sterkeste virkemiddel. Inn og ut av sykehus, og ble behandlet som en liten jente hele livet. Selvfølgelig skulle hun ikke drept moren sin! Men det er umulig for oss utenforstående å sette oss inn i hennes situasjon. Etter fangenskap hjemme ble hun sendt rett i fengsel, og derretter rett inn i et ekteskap med en mann hun ikke kjente så godt. Viste seg at han også var kontrollerende og sjalu. Kjempebra at hun kom seg unna! Jeg har sett en del av den nye serien og jeg liker Gypsy bedre og bedre. Jeg syns hun forklarer sine egne valg godt, og som hun selv sier - hun driver nå å lærer seg livet. Kan godt hende hun er oppmerksomhetssyk, men hun har en helt spesiell historie. Oppmerksomheten følger henne nok uansett, like greit å tjene penger på det. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 24. juli #18 Del Skrevet 24. juli 3 hours ago, Hannah80 said: Hadde det ikke vært nok å reise ifra moren? Jeg syns ikke det er forståelig i det hele tatt, at hun valgte å drepe moren. Det var ikke akkurat selvforsvar. Hun har blitt psykisk og fysisk mishandlet over mange år, man kan da ikke forvente at noen som har vokst opp under mishandling skal forstå hva som er "nok" for å komme seg ut? Det er fullt forståelig at det bygger seg opp et raseri som gjør at man går alt for langt. Det er jo derfor det er viktig å hjelpe ofre tidlig nok, før de selv blir voldsutøvere (eller drept...). 1 hour ago, yamask said: Jeg har sett en del av den nye serien og jeg liker Gypsy bedre og bedre. Jeg syns hun forklarer sine egne valg godt, og som hun selv sier - hun driver nå å lærer seg livet. Kan godt hende hun er oppmerksomhetssyk, men hun har en helt spesiell historie. Oppmerksomheten følger henne nok uansett, like greit å tjene penger på det. Hva heter serien og hvor går den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 24. juli #19 Del Skrevet 24. juli (endret) Den moren var så forferdelig at jeg synes det er helt greit at hun ble drept. Altså: hun brukte nummende krem i munnen til dattera for at hun skulle få fjerning av spyttkjertlene, som gjorde at tennene hennes råtner og måtte fjernes (som moren sikkert syntes var flott!). Dette i en alder av under 20 år! Jeg husker Gypsy rett etter at alt skjedde, og har samme mening om situasjonen nå som da. Nei, jeg synes ikke synd på en sadist som ble myrdet. Om Gypsy selv burde ha barn er en annen ting - hun har opplevd så mye som ikke er normalt at det burde kreves tett oppfølging av det barnet. At Gypsy bruker historien sin til å tjene penger er helt greit. Man har ikke sosialhjelp i USA på samme måte som i Norge, og det å skaffe seg jobb der etter å ha sitti i fengsel er veldig vanskelig. Hun gjør det hun kan for å få et bedre liv nå. Endret 24. juli av katties 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 24. juli #20 Del Skrevet 24. juli Håper hun klarer å "break the cycle of intergenerational trauma". Med så mange øyne på seg har hun ekstra motivasjon, ihvertfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå