Gå til innhold

Den jævla naboen....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en nabo som ler unaturlig høyt, hun SKRIKER! Det er ca 40 meter mellom verandaen våre, som står mot hverandre. Når hun appåtil har mannfolkbesøk og det drikkes alkohol skal hun muligens prøve å sjekke opp eller noe ved å le ekstra høyt, ofte og lenge. Det er faktisk så ille at det er nesten uholdbart å sitte på min egen veranda i sommervarmen og måtte høre på dette kvinnemennesket skrike. Har aldri i mitt liv hørt noen andre som ler (skriker) så høyt som henne.

PS: Hun har muligens manglende sosiale antenner da hun samler søppel i en stor haug ved hovedveien til alle naboer irritasjon, samt når hun rydder sin egen skråning så legger hun masse kvist og greiner på opp mot 3 meters lengde på fellesområdet, uten å fjerne det til 17 mai, så andre må rydde etter henne. Vi andre naboer prøver å stelle og få det fint til 17 mai og hadde blant annet slått gresset på fellesområde hvor hun la sitt hageavfall. 

Vi er ikke i samme sameie eller borettslag. 

Er jeg urimelig, og hva kan jeg gjøre annet enn å bruke hørselvern eller gå inn og lukke døra? Ja, hun har besøk igjen akkurat nå, og jeg er irritert..... Vil gjerne benytte verandaen min

Anonymkode: 2f46b...4e8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Uff :( 

Alternativene jeg kan komme på er hørselvern, å snakke med henne, å flytte, å ignorere, å lage motstøy eller å baksnakke henne så voldsomt og lage det så utrivelig for henne at hun flytter. 

Anonymkode: 379ae...8d7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en nabo som har en syyykt høy hvinende latter som kan høres selv om jeg bruker vanlig hørselvern. Det eneste som hjelper er tette høretelefoner koblet til annen lyd.  Sukk.. det er lite å gjøre med sånt. 

Anonymkode: 7696f...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Få den bøseste mannen du kjenner til å komme på besøk til deg, gå ut på balkongen å si (høyt så naboen hører det) "faen så høyt den der naboen din skriker æ, høres ut som ei gammal måke jo!! Det må være jævla slitsomt å høre på!" Så kan du bare "ja det er ganske slitsomt...." før dere trekker inn og lukker døra litt hardt. 

Litt risky strategi, men synes personlig det hadde vært veldig vanskelig å si i fra til henne på noen annen måte egentlig. Best at det blir som et litt ydmykende piskeslag, så overdriver hun kanskje ikke så mye i fremtiden...? Eller så får det bare bli hørselsvern. 

Det med hageavfallet hadde jeg glatt sagt i fra om da, det tenker jeg er null stress å ta med en hyggelig tone.

Anonymkode: 882fc...d18

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det så ille, får du sikkert dekket formstøpte ørepropper 😂

Anonymkode: 4cb7a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart en skal klage på og irritere seg over. Latter liksom? 

Jaja, jeg har ikke opplevd det, så utelukker jo ikke akkurat at det kan irritere. Men hva skal du gjøre? Lukk dører og vinduer, og/ eller sett på noe feelgood musikk. Jeg oppdaget Supertramp for en stund siden, og det er sånn kul og grei sommerpop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye rart ja. Har opplevd at en nabo under meg kom med raggsokker det ble anbefalt jeg brukte. Siden bråkte sånn når jeg gikk over gulvet 

Anonymkode: 5bab6...063

Såpass. Det er noen nevrotiske mennesker. De lider jo under det selv, men de skulle kanskje vurdert å bo uten nære naboer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...