AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Etter å ha deltatt på en diskusjon om skole og lærere på KG er jeg totalt utslitt og fikk tinnitus. Alt dette grunnet stress og rett og slett traumer vår familie har opplevd med skolen med vårt barn. Jeg er der at jeg hater skolen og lærere og alt som har med skole og gjøre. Når barnet ditt får traumer og skade grunnet inkompetent ledelse på skolen så tar dette på en hel familie. Jeg har vært så sint, desperat, rådvill i et tregt system der de har prøvd dekke over problemet. Vi brukte krefter vi ikke hadde og klaget inn alt. Fikk medhold med statsforvalteren og beklagelse fra øverste hold. Jeg er utslitt og utladet og lurer på om jeg klarer komme meg tilbake i jobb etter alt vi har stått i med den forbanna skolen. Anonymkode: a0a82...725 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Føler med deg. Ellers vil jeg si at jeg unngår tråder og artikler som trigger ting hos meg når jeg ikke har overskudd til å takle det. Anbefaler deg å gjøre det samme. Til tider kan det være sunt å ta pause fra KG og nyheter også. Anonymkode: 95a66...031 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler med deg. Ellers vil jeg si at jeg unngår tråder og artikler som trigger ting hos meg når jeg ikke har overskudd til å takle det. Anbefaler deg å gjøre det samme. Til tider kan det være sunt å ta pause fra KG og nyheter også. Anonymkode: 95a66...031 Ja, jeg har ikke tenkt på dette på over en mnd. Går inn på det jeg føler på kg men holder meg unna enkelte debatter ja Anonymkode: a0a82...725
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Tråder (mennesker) på KG trigger meg til stadighet. Jeg har bedre søvn og ro når jeg har pauser fra KG, sier en del. Anonymkode: 41352...c0f
Irak Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha deltatt på en diskusjon om skole og lærere på KG er jeg totalt utslitt og fikk tinnitus. Alt dette grunnet stress og rett og slett traumer vår familie har opplevd med skolen med vårt barn. Jeg er der at jeg hater skolen og lærere og alt som har med skole og gjøre. Når barnet ditt får traumer og skade grunnet inkompetent ledelse på skolen så tar dette på en hel familie. Jeg har vært så sint, desperat, rådvill i et tregt system der de har prøvd dekke over problemet. Vi brukte krefter vi ikke hadde og klaget inn alt. Fikk medhold med statsforvalteren og beklagelse fra øverste hold. Jeg er utslitt og utladet og lurer på om jeg klarer komme meg tilbake i jobb etter alt vi har stått i med den forbanna skolen. Anonymkode: a0a82...725 Så godt at dere fikk medhold hos statsforvalteren 👏👏👏. Systemet er hardt og kynisk, så man må ha nerver av stål for å sloss imot dette. For en bragd dere har gjort 🏆. Stor klapp på skuldra til dere 👏. Håper dere kan få det bedre framover. Mange varme tanker til dere 🤗. 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Irak skrev (2 timer siden): Så godt at dere fikk medhold hos statsforvalteren 👏👏👏. Systemet er hardt og kynisk, så man må ha nerver av stål for å sloss imot dette. For en bragd dere har gjort 🏆. Stor klapp på skuldra til dere 👏. Håper dere kan få det bedre framover. Mange varme tanker til dere 🤗. Takk ❤️ ja man nå både ha nerver og en sterk rettferdighetssans. Sinne er det som har drevet meg til å ta kampen. Men systemet er så kynisk og sleipt at det har vært vanskelig å stå i mentalt. Når man har stått i en tornado over tid så skjer det noe både med nerver og energi tilslutt. Men på sikt vil jeg være takknemlig og stolt av at jeg sto i det. Anonymkode: a0a82...725 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå