Gjest Liten Skrevet 13. november 2002 #1 Del Skrevet 13. november 2002 vet at det har vært etterlyst i flere tråder tidligere hvorvidt det er noen i oslo som utfører såkalt brazilian wax - og det fant jeg ut i dag at det er! var til vanlig bikinvoks i dag og spurte mens vi holdt på om hun visste om noen som utførte brazilian, og det viste seg at det faktisk var to stk ved den salongen som gjorde det. hadde ikke mot til å hoppe på det sånn helt på sparket, men neste gang... :o :o :o (tror jeg!!! ) stedet er altså allès beauty clinic midt på karl johan (hvis moderator anser dette som reklame og sletter, så får dere heller sende meg en pm for å få navnet på salongen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. november 2002 #2 Del Skrevet 14. november 2002 Med fare for å høres helt bak jordet ut: hva i h#### er Brasiliansk voksing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 brazilian wax er når du fjerner håret nedentil med voks - hvorvidt du tar alt eller lar det være igjen en stripe i front er opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 ALT????? Med voks? AU AU AU AU Nei får fortsette med barbering jeg. Er jo så fryktelig pysete :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Å få tatt en Brazilian Wax er slettes ikke så ille. Jeg gjør det selv enkelte ganger og da jeg er hårfri i mange uker etterpå. Den klassiske formen for Brazilian er å fjerne alt utenom en liten stripe midt oppå venusberget. Stripen trimmes deretter med maskin slik at den blir tynn og fin og slik at hårene ikke er for lange. Og du føler deg super-delikat etterpå :-) det er absolutt verdt det. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Kanskje jeg skulle prøve da siden Milla sier det ikke er så ille. Hadde vært deilig da. Kan tenke meg den behagelige følelsen etterpå. Også det at det varer i relativt lang tid da. Så jeg skal stramme meg opp og overgå frykten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #7 Del Skrevet 16. november 2002 Kanskje jeg skulle prøve da siden Milla sier det ikke er så ille. Hadde vært deilig da. Kan tenke meg den behagelige følelsen etterpå. Også det at det varer i relativt lang tid da. Så jeg skal stramme meg opp og overgå frykten min Her skal det vokses :-) Men tro meg, det blir kjempefint etterpå. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 "Gleder" meg nesten alt :o Skal undersøke saken litt nærmere på mandag. Hvor jeg kan gå osv. Bor i nærheten av Lillestrøm så veien til Oslo er jo ikke lang og der må det da være flere som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 16. november 2002 #9 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har jo tydeligvis IKKE peiling. Er ikke det det samme som bikinivoks da? Jeg pleier å gjøre det selv, men var ikke klar over at jeg var så "avansert" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #10 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har jo tydeligvis IKKE peiling. Er ikke det det samme som bikinivoks da? En Brazilian gjøres litt annerledes enn vanlig bikinivoks hvor man bare tar bikinilinja. En Brazilian fjerner hår både på innsiden av lår- evt. rumpe og på de ytre kjønnsleppene. Det er kun den lille stripen som blir igjen og den blir også frisert. Men kan jo også be dem om å fjerne stripen også hvis man vil være helt glatt, det er en smakssak. Lekkert er det uansett og det føles ikke rart at noen gjør det på deg. Hudpleierene som gjør dette er proffe og snakker med deg mens de holder på. For dem er dette dagligdags. Men ikke fall for fristelsen i å trimme hårene på forhånd med maskin for klipper du får kort kan det hende at ikke voksen "tar" skikkelig så bare kom som du er til salongen. Milla Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #11 Del Skrevet 1. desember 2002 Lurer på å prøve dette.. Hva koster det? Er det fryktelig vondt? Hvor ofte gjør dere det? Klør det når håret vokser ut igjen? har aldri fjernet håret der.. blir det ikke litt klamt mellom beina når der ikke er hår som ligger i mellom låra? :oops: vet ingenting jeg om dette.... Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #12 Del Skrevet 1. desember 2002 vet ingenting jeg om dette.... Noen som har erfaring? Det koster ca 250 kr og det gjør ikke så vondt at du ikke takler det, bare tenk så fint det blir etterpå. Huden blir heller ikke klam etterpå, bare myk og behagelig. Hvis du aldri har fjernet kjønnshår før har du en meget hyggelig opplevelse i vente, skulle tro at kjæresten også vil bli fornøyd. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. desember 2002 #13 Del Skrevet 1. desember 2002 Lurer på å prøve dette.. Hva koster det? stedet jeg refererte til i første innlegget her tar 300 kroner for det, og da setter de av en halvtime til jobben slik at du får tid til pustepauser om det skulle bli nødvendig har bestilt time nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 1. desember 2002 #14 Del Skrevet 1. desember 2002 Vet noen om steder i Bergen der de utfører det? Høres unektelig veldig fristende ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sørlandskvinnen Skrevet 1. desember 2002 #15 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg vil også....noen som vet om noe i Kristiansand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. desember 2002 #16 Del Skrevet 1. desember 2002 Det er jo bare å ringe en hudpleier å spørre det. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #17 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg tror at å kalle en brazilian wax for "ikke veldig vond" er en overdrivelse. Unektelig blir man nok flott, men en venninne av meg som fikk utført dette (i usa) gikk for bikinivoks, ba om en "wax" og standarden på den salongen var nok brazilian. Det var jo så moderne blant de unge kvinnene, sa de. Hun beskrev det som at hun trodde de røsket av henne hele stellet ! Kjønnslepper og rompehår og der innover hvor vaginaen starter... Aiai, hun skulle aldri mer prøve det ivertfall. SÅ, hvis dere går, ikke tro at det ikke gjør vondt, men forbered dere på smerte og tenk på resultatet, som Milla sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. desember 2002 #18 Del Skrevet 4. desember 2002 he he.... ser for meg at dette utvilsomt er noe man bør være forberedt på ja.... vanlig bikinivoks er da heller ikke noe man gjør for nytelsen der og da (vel, med mindre man har preferanser i retning SM kanskje?), men en biter tennene sammen og tenker på hvor lekker en skal bli. så da er det vel bare å bite på seg kjevesperre og tenke på alt hva dette skal bli verdt i ukene fremover... har bestilt brazilian like før jul jeg! får nemlig besøk i romjula.... :sjarmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 4. desember 2002 #19 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvor lenge varer denne voksinga da? 2 uker? en mnd? eller?? Fristende å prøve.. må jeg 'spare' og holde meg unna høvelen mange dager / uker føre? (da tørner jeg tror jeg... ) *uten erfaring* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. desember 2002 #20 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvor lenge varer denne voksinga da? 2 uker? en mnd? eller??: regner med at den vil vare like lenge som en vanlig bikinivoks => 4-6 uker avhengig av hårveksten. imidlertid vil det komme enkelte hår relativt raskt ettersom ikke alle hårene er i samme vekstfase. de enkle hårene som kommer, napper jeg bare vekk med pinsett, så løper jeg tilbake til hudpleiesalogen når det begynner å komme tettere Fristende å prøve.. må jeg 'spare' og holde meg unna høvelen mange dager / uker føre? (da tørner jeg tror jeg... ) til vanlig voksing av legger og bikinikant er hovedregelen at jo lengre jo bedre, men når jeg bestilte til brazilian nå, fikk jeg beskjed om at det ikke burde være for langt ettersom det visstnok ville gjøre mer(! ) vondt da. voksedamen anbefalte ca en halv til en cm - burde være gjort på to uker eller noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå