Gjest mizzzvikki Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 heisan... skal utdanne meg til negle designer og bor i Bergen . lurte på om det var andre negledesignere her inne som har tatt sin utdannelse i bergen som kan anbefalle en skole/kurs sted ???? hilsen meg
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #3 Skrevet 17. februar 2006 Ingen.....? ← Det går jo 20 av de på dusinet. dårlig med jobb etterpå.
Montezuma Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Det går jo 20 av de på dusinet. dårlig med jobb etterpå. ← Dette var negativt, bare se bort ifra det vet ikke om studiesteder i bergen, bare i oslo. men sjekk abcfornails.no . De tilbyr kurs som du kan ta hjemme, og supplere med skoleundervisning ve dbehov.
Gjest mizzzvikki Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 ingen her som er negledesigner g har noen gode rettnings linjer til meg ??
Replica Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jeg er utdannet hos Tone Lise Akademiet. I 2000, tilbød de iallefall 6 ukers intensivkurs, og der var det folk fra hele landet. De holder til i Oslo, så da må du jo isåfall være villig til å oppholde deg der en stund. Om de har slikt tilbud fortsatt vet jeg ikke, men du kan jo eventuelt inn på nettsidene og se. Endret 21. februar 2006 av Replica
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå