AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #41 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva med ansvaret til den som ble bedratt? Utroskap skjer ikke uten grunn, har venninnen oppført seg bra? Anonymkode: 0356c...7f2 Utroskap skjer ofte fordi den utro liker oppmerksomheten/ spenningen. Det trenger ikke å være noe feil med forholdet, men noen mangler i den utro sin personlighet, ansvarsevne og empati. Anonymkode: 1b8bf...71d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #42 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Absolutt ikke! Det er bare enkelte menn som behandler dama som sin mor, og aldri vokser ordentlig opp. Uhyre kjedelig når partneren ikke bidrar eller kun gjør det minimume. Og uansett hvordan man sier det eller tar det opp, skjer det ingen endring. Fascinerende at enkelte tror det er ok at kvinner jobber like mye, samtidig som de har det meste av ansvaret hjemme. Anonymkode: 57cac...1a5 Jo, absolutt. Dette har jeg observert en drøss med ganger Anonymkode: 17f74...bd7
Trolltunge Skrevet 23. juli 2024 #43 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hm...min erfaring er at mange kvinner virkelig elsker rollen sin som masekjerring. Anonymkode: 17f74...bd7 Du tenker at det er derfor vi går fra slike menn også, fordi vi også elsker drama og brudd? Bare vinn vinn situasjoner for oss kvinner liksom. Først får vi mase i vei, en rolle vi elsker, og når vi ikke får orgasme av det lenger girer vi bare opp og lager et helvetes styr med brudd og å rykke unger og alt med roten for å få dekket behovet for styr og drama. Fordi vi digger slikt så enormt. Ja sikkert! 🙄🤪 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #44 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, absolutt. Dette har jeg observert en drøss med ganger Anonymkode: 17f74...bd7 Høres mer ut som du er problemet i forhold enn de du har vært sammen med. Anbefaler å vokse opp litt. Kanskje reflektere litt over hvorfor du har opplevd det så mange ganger. Mest sannsynlig har du hatt flere forhold der de gjør det slutt pga tafatthet og elendige holdninger. Anonymkode: 57cac...1a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå