Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Ja, altså, når man har skrevet noe i den ruta hvor man f.eks søker, så lagrer av en eller annen teit grunn ordet seg hos meg, så det er en hel liste nedover med ord jeg har søkt på, eller har skrevet tidligere(dette kommer i "tittelvinduet" her når jeg skriver dette innlegget også). Hvordan i huleste bli kvitt? Plagsomt!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Bruker du Internet Explorer? I såfall kan du prøve å gå på Verktøy > Alternativer for internett > Innhold > Autofullfør, og fjerne noen av avkrysningene. Jeg tror den du er ute etter, heter "Skjemaer".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå