AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #121 Skrevet 27. juli 2024 Kvinne, 44 år. Fra jeg var 19 til jeg var 33 år var jeg i fast forhold/gift, og har vært i fast forhold de siste seks årene. Da jeg ble skilt som 33 åring hadde jeg ligget med 2 stykker, ungdomskjæresten jeg hadde da jeg var 17-18 år, og den jeg var gift med. Nå er vel lista på 15 stykker. Og tolv av de var de 5-6 årene jeg var singel. Et par stykker kun en gang, andre var "elskere" i lengre perioder. Anonymkode: 6f50d...b08
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #122 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 1.39): m31, 100-150. Blir fort sånn i liberale Oslo, men nå har jeg slått meg ned med en fantastisk dame på landet, med rekkehus, hund og etter tre år sammen venter vi barn i oktober. Savner ikke Oslo og håper hun blir min siste! Anonymkode: b9b5e...0f5 Liberal eller lite kresen? Anonymkode: b048a...bea
Ingv38 Skrevet 27. juli 2024 #123 Skrevet 27. juli 2024 Kvinne 40 her, har ikke helt tellingen men det har blitt en hel del da appetitten har vært stor helt siden jeg opptaget sex og nytelse, det ble mange kjærester i tenårene, og diverse mer seriøse forhold i mer voksen alder 5 forhold som i utgangspunktet var seriøse, det ene varte fra jeg var 19 til jeg var 26 og han har jeg fortsatt regelmessig kontakt med og nåværende samboer har nok slått meg til ro med😊 Vi har vært sammen i 7 år nå og han aksepterer at jeg ikke alltid er helt a4😊 Men hva angår tall? Det har sikkert blitt mer en femti😳
Hans Tore Lem Skrevet 29. juli 2024 #125 Skrevet 29. juli 2024 Jeg er midt i 40-årene og har ligget med 243 kvinner i skrivende stund. Hadde vært flere om jeg ikke hadde vært i forhold noen perioder. Alle sammen notert i en bok med navn, bilde, kontaktinformasjon og litt info om hvordan opplevelsen var, og hvilke egenskaper de hadde. Med terningkast. Holder på å digitalisere den
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #126 Skrevet 29. juli 2024 Mann 39. Er vel rundt 80-100. Lenge siden jeg har giddet å holde nøyaktig oversikt Anonymkode: d4751...0e3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #127 Skrevet 29. juli 2024 Hans Tore Lem skrev (1 time siden): Jeg er midt i 40-årene og har ligget med 243 kvinner i skrivende stund. Hadde vært flere om jeg ikke hadde vært i forhold noen perioder. Alle sammen notert i en bok med navn, bilde, kontaktinformasjon og litt info om hvordan opplevelsen var, og hvilke egenskaper de hadde. Med terningkast. Holder på å digitalisere den 😂😂😂 Anonymkode: a0012...0be
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #128 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 1.45): Så man er ikke attraktiv eller empatisk hvis man har hatt flere sexpartnere???😂 Men skal gi deg litt slakk fordi du ikle har erfaring. Anonymkode: 6765b...45f Tror ab mente at siden tre kvinner har ønsket å ha sex med ham, så er han passe attraktiv og derfor ikke bør gi opp håpet om at han kan møte en ny. Trenger ikke alltid å tenke alt i verste mening eller å være spydig. Hans Tore Lem skrev (9 timer siden): Jeg er midt i 40-årene og har ligget med 243 kvinner i skrivende stund. Hadde vært flere om jeg ikke hadde vært i forhold noen perioder. Alle sammen notert i en bok med navn, bilde, kontaktinformasjon og litt info om hvordan opplevelsen var, og hvilke egenskaper de hadde. Med terningkast. Holder på å digitalisere den Hvis du skal lyve bør du kanskje gjøre det mer troverdig (sjansen for at de har latt seg tatt bilde av alle sammen f.eks.). Hvis det er en spøk, så ok, men den traff ikke blink. Hvis det mot all formodning er sant, så synes jeg virkelig du skal informere neste partner om at hun blir en del av kartoteket ditt. Kanskje det stopper på 243 og verden blir et bedre sted. For hadde jeg funnet ut i ettertid at noen hadde skrevet om hvordan jeg er i senga, gitt meg terninkast og lagt ved bilde så hadde jeg sett på det som langt over streken. Anonymkode: c5ab8...5fd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #129 Skrevet 29. juli 2024 Hans Tore Lem skrev (11 timer siden): Jeg er midt i 40-årene og har ligget med 243 kvinner i skrivende stund. Hadde vært flere om jeg ikke hadde vært i forhold noen perioder. Alle sammen notert i en bok med navn, bilde, kontaktinformasjon og litt info om hvordan opplevelsen var, og hvilke egenskaper de hadde. Med terningkast. Holder på å digitalisere den Nei herregud! Er du seriøs? Ikke over antallet, men at du har katalogført partnerene dine 😂🙈 Anonymkode: 41755...227
Hans Tore Lem Skrevet 29. juli 2024 #130 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ab mente at siden tre kvinner har ønsket å ha sex med ham, så er han passe attraktiv og derfor ikke bør gi opp håpet om at han kan møte en ny. Trenger ikke alltid å tenke alt i verste mening eller å være spydig. Hvis du skal lyve bør du kanskje gjøre det mer troverdig (sjansen for at de har latt seg tatt bilde av alle sammen f.eks.). Hvis det er en spøk, så ok, men den traff ikke blink. Hvis det mot all formodning er sant, så synes jeg virkelig du skal informere neste partner om at hun blir en del av kartoteket ditt. Kanskje det stopper på 243 og verden blir et bedre sted. For hadde jeg funnet ut i ettertid at noen hadde skrevet om hvordan jeg er i senga, gitt meg terninkast og lagt ved bilde så hadde jeg sett på det som langt over streken. Anonymkode: c5ab8...5fd Antallet stemmer på en prikk. Bildene kan jo være fra Facebook eller insta. Ikke alle jeg tar bilder av selv, men mange tenner på det også. Det er jo bare en liste for meg selv. Jeg deler den jo ikke noe sted. AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei herregud! Er du seriøs? Ikke over antallet, men at du har katalogført partnerene dine 😂🙈 Anonymkode: 41755...227 Er det ikke bedre det enn å bare knulle de og så glemme de?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #131 Skrevet 29. juli 2024 Hans Tore Lem skrev (40 minutter siden): Antallet stemmer på en prikk. Bildene kan jo være fra Facebook eller insta. Ikke alle jeg tar bilder av selv, men mange tenner på det også. Det er jo bare en liste for meg selv. Jeg deler den jo ikke noe sted. Er det ikke bedre det enn å bare knulle de og så glemme de? Ja. Jeg ville ha ønsket å bli glemt. Anonymkode: c5ab8...5fd
Even Tuell Skrevet 29. juli 2024 #132 Skrevet 29. juli 2024 On 7/22/2024 at 2:50 PM, AnonymBruker said: Syns nesten synd på partneren din som har delt deg med 150 stk, mye saltblandingen det🙈 Anonymkode: 9fa03...b77 Hun har ikke delt ham med noen som helst (med mindre de har hatt trekanter eller han har hatt noe på si). Antar også at han vært innom dusjen et par ganger. Ren sex-shaming. Bleh ... 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #133 Skrevet 29. juli 2024 Hans Tore Lem skrev (13 timer siden): Jeg er midt i 40-årene og har ligget med 243 kvinner i skrivende stund. Hadde vært flere om jeg ikke hadde vært i forhold noen perioder. Alle sammen notert i en bok med navn, bilde, kontaktinformasjon og litt info om hvordan opplevelsen var, og hvilke egenskaper de hadde. Med terningkast. Holder på å digitalisere den Fantastisk 👏🏻😂 Anonymkode: 254af...244
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #135 Skrevet 29. juli 2024 Kvinne, 30 år. Debuterte rundt 14 års alder, har ligget med et sted mellom 70 og 90 personer av begge kjønn. Har hatt flere lange forhold hvor jeg har vært trofast bare for å ha sagt det, men som singel har jeg hatt det med å takke ja til de jeg har hatt lyst på og kan ikke si at jeg angrer på det. Et annet pluss er at det aldri er problematisk å få sex kjapt ved behov, de aller fleste er gira på en runde til og jeg har en lang liste å velge fra så ingen behov for Tinder eller slikt og det er jeg glad for når jeg leser en del av trådene her inne 😎✌🏻 Anonymkode: 254af...244 2
Sander33 Skrevet 30. juli 2024 #136 Skrevet 30. juli 2024 (endret) M48. Første gang var jeg 15år. Har hatt 3 lange forhold, to på over 10år, siste på 5år. Periodene mellom har vært «intense». Er over 70stk. Ingen one nights. Sånn fingring og roting etc, de er ikke med. 48-15-10-10-5=8 single år. 70-3=67 damer. Shit. Ja det har vært flere samme kveld🤣 intense singelår.. uffda. Har høy apetitt. Livet som singel er morsomst, men best med en god partner! Endret 30. juli 2024 av Sander33 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå