Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal man telle? 

Anonymkode: 05ae5...7d7

Kanskje for en selv, ikke for å dele? Hvis noen spør så sier jeg kanskje 8-9 😂 

Jeg synes det er sykt digg å tenke at så mange menn har hatt lyst å ligge med meg, kanskje til og med litt stolt. Hvorfor ikke telle? 

Anonymkode: a0012...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

40 år. Ligget med 3. Gift med 2 av dem.

Anonymkode: eee1d...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje for en selv, ikke for å dele? Hvis noen spør så sier jeg kanskje 8-9 😂 

Jeg synes det er sykt digg å tenke at så mange menn har hatt lyst å ligge med meg, kanskje til og med litt stolt. Hvorfor ikke telle? 

Ser ikke poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rundt 110 tipper jeg. Vært sammen med samme mann i over fem år nå, men håper likevel at han på ett tidspunkt blir åpen om ideen om å ha trekant. 

k 33.

Anonymkode: 64759...c3f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ser ikke poenget. 

Lov det! Jeg ser ikke poenget med å ha piercing i brystene liksom, men noen liker det 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Rundt 110 tipper jeg. Vært sammen med samme mann i over fem år nå, men håper likevel at han på ett tidspunkt blir åpen om ideen om å ha trekant. 

k 33.

Det har jeg også! Vi snakket litt om det for noen uker siden faktisk. Hva vi hadde preferert av en mann eller en kvinne til. Hvordan finner man kanditater liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne og 40 år,

har hatt sex med to men jeg liker kvalitet og ikke forbruksvare. Har og kun hatt sex i forhold noe som sikkert har ført til at jeg alltid har hatt utrolig god sex uten stress og menn som faktisk vet hva de driver med.

Dette er jo noe som man ikke nødvendigvis må sammenligne med andre. Hadde ikke kommet på å fortelle noen hvor få jeg har ligget med og hadde jeg ligget med flere så hadde jeg ikke kommentert det heller.

Anonymkode: df405...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (11 timer siden):

Er 40, ca 20 stk

Jeg mener det er for mange, da jeg har vært seksuelt aktiv i 23 år, og i løpet av de årene så har jeg vært i forhold 18 år til sammen, hvor jeg har vært trofast i hvert av de tre forholdene som jeg har hatt. Så det vil tilsvare 17 ligg på de 5 årene som jeg har vært singel. 

Kunne ønske det til sammen var maks 10.

Hvilken forskjell hadde det utgjort for ditt liv at det var maks 10? Hadde du vært sunnere, rikere ellermer lykkelig da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32K her også, og syns egentlig ikke at du hadde så mange? Tror jeg er på sånn ca 16 (prøvde å telle tilbake), 5 lange forhold, noen kortere og ett par ONS. Så at noen som har hatt flere ONS enn meg har sånn ca dobbelt så mange virker helt innafor?

Ikke at det egentlig betyr noe. Syns virkelig at i 2024 så er det helt innafor å ligge med de en vil, så mange som en vil, og så ofte som en vil, så lenge alle samtykker og en tar vare på helsa si i prosessen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Åh, takk, du er snill ❤️ Sexaversjon, vaginisme/vestibulitt, flere år uten sex selv med min mann, masse terapi, men NÅ endelig går det bra. Og jeg vil aldri forråde meg selv på den måten igjen. 

Anonymkode: 15b0d...9e5

Vi er flere som har vært på den reisen. Ønsker deg alt det beste!

Anonymkode: bac07...397

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

3 menn og 1 kvinne (jeg er kvinne). 2 menn som jeg var i et forhold med (og den ene er jeg fortsatt gift med). 1 mannlig one-night-stand i fylla da jeg var 19 (rimelig bortkastet, og ikke noe jeg ville ha gjentatt). 1 kvinne som jeg kjente godt og var forelsket i, men som jeg ikke var sammen med. 

Hvis jeg ikke hadde møtt mannen min da jeg var ung, ville det nok ha blitt flere, og av begge kjønn. Men når jeg er i et forhold, er jeg monogam, og vi kommer nok til å forbli sammen livet ut.

Anonymkode: bac07...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (11 minutter siden):

Hvilken forskjell hadde det utgjort for ditt liv at det var maks 10? Hadde du vært sunnere, rikere ellermer lykkelig da.

Nå er det mange år siden, men jeg var naiv og trodde flere av disse guttene/mennene var interessert i meg fordi de ville ha sex. Jeg følte meg brukt og utnyttet veldig ofte. Det tok noen år før jeg forstod at en del bare er ute etter sex.  Jeg kunne ønske jeg hadde sluppet den erfaringen, og kjent på den følelsen at alt jeg var, var å være en tømmestasjon.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg teller ikke, er 40 og har sikkert vært med rundt 30, mange ONS, mange jeg ikke husker.
Men mye bra sex på flere av dem, så sånn sett ikke noe å angre på.

Anonymkode: bad9c...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har jeg også! Vi snakket litt om det for noen uker siden faktisk. Hva vi hadde preferert av en mann eller en kvinne til. Hvordan finner man kanditater liksom? 

Haha! Den problemstillingen har jeg ikke tenkt på to sekunder engang siden det ikke har vært aktuelt her, forhåpentligvis enda 🙊😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde mange år jeg måtte ha sex for å bli elsket. Kvinne 37, 15stk. 

Anonymkode: bd597...576

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (1 time siden):

Nå er det mange år siden, men jeg var naiv og trodde flere av disse guttene/mennene var interessert i meg fordi de ville ha sex. Jeg følte meg brukt og utnyttet veldig ofte. Det tok noen år før jeg forstod at en del bare er ute etter sex.  Jeg kunne ønske jeg hadde sluppet den erfaringen, og kjent på den følelsen at alt jeg var, var å være en tømmestasjon.

Ja man skulle nok gjerne tatt bort mange dumme følelser man har kjent opp gjennom livet, men hadde vi da utviklet oss som mennesker i samme grad? Lært like mye? Modnet like mye? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...