Gå til innhold

Du som spiser runst 120-130 gr proteiner..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Den personen dukker opp i alle tråder hvor ordet vegan blir nevnt for å repetere det samme oppgulpet gang på gang

Anonymkode: 08228...893

Vel, jeg svarte egentlig bare på en annen kommentar på forrige side om kvaliteten på protein, så virkelig ikke jeg som startet det. Jeg har min fulle rett til å snakke om dette så mye jeg vil. 

TS, beklager at det ble avsporing i denne retningen. Men tråden handler om protein, og dette er faktisk en viktig del av det. Jeg gir meg. 

Anonymkode: 70183...16a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir man så opphengt i mat og næringsstoffer? Jeg tror de fleste er interessert i å spise sunt og ha god helse, men trenger det å være så himla komplisert? Hvis man trives best med vegetar/vegan/kun kjøtt og har god livskvalitet med slikt kosthold så er det vel ikke nødvendig å følge med på hvordan maten på cellenivå presterer?

Anonymkode: c3228...470

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men man kan ha helseproblemer selv om man ikke er død ;) 

Hvorfor det? Disse bildene ligger ute i full offentlighet i sosiale medier, og viser at greit bilde at vegansime ikke er ensbetydende med sunt. Det viser også at det ikke fungerer selv for ernæringsfysiologer, som virkelig forstår sammensetning av næringsstoffer. 

Jeg har forøvrig ikke sagt at absolutt alle veganere får problemer. Men det er vel en grunn til at majoriteten får så mye problemer at de slutter? Men da er ALLTID argumentasjonen fra en veganer: "du gjorde det feil". I tillegg vil personen få et tonn med hets, fordi de ikke lenger er "gode mennesker". Ikke tegn på mennesker i balanse. Sett det for mange ganger. 

ingen helseproblemer her nei.

Fordi du vet ingenting om en person basert på et bilde. Det kan ligge andre årsaker bak der som vedkommende ikke ønsker og dele og det bruker bilde av en person som et såkalt bevis er bare smålig.

Og du må gjerne hoste opp upartiske kilder kan dokumentere at majoriteten av de som er veganere gå tilbake til å spise dyr.

Og hvem var det som kom hets sa du? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, jeg svarte egentlig bare på en annen kommentar på forrige side om kvaliteten på protein, så virkelig ikke jeg som startet det. Jeg har min fulle rett til å snakke om dette så mye jeg vil. 

TS, beklager at det ble avsporing i denne retningen. Men tråden handler om protein, og dette er faktisk en viktig del av det. Jeg gir meg. 

Du kommer med den samme talen i alle tråder hvor veganisme blir nevnte selv om det er fullstendig avsporing.

• Nyttig 3
Skrevet
On 7/22/2024 at 1:01 AM, AnonymBruker said:

Hvordan ser sin matplan ut i løpet av en dag eller uke? 

Anonymkode: 9c2fb...8ed

ingen matplan å snakke om men jeg spiser egg, bønner, yoghurter...  resten kommer fra protein pudding og bar. (er vegetar)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 1.01):

Hvordan ser sin matplan ut i løpet av en dag eller uke? 

Anonymkode: 9c2fb...8ed

Jeg spiser og drikker mye YT produkter. 1 liter yt sjokolademelk har 63g protein og 467 kcal

Anonymkode: 165c3...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...