Frk Midnattsol Skrevet 22. juli 2024 #41 Skrevet 22. juli 2024 Hehe, som en godt voksen dame med motorinteresse LANGT over gjennomsnittet, samt at jeg både har holdt på med motorsport, og kjører spenstig tysk bil og har flere motorsykler, så er jeg faktisk litt opptatt av hvilken bil han har 😄 Han må i det minste være interessert i bil og aspekter rundt det, ellers blir det et merkelig forhold 😄 Jeg sliter faktisk med å sitte i små utrygge biler. Har opplevd en kjempesmell, og eneste som berget livet mitt, var en supertrygg og solid bil, så foretrekker både og kjøre og være passasjer i solide store biler. En mann i f,eks en Micra hadde jeg faktisk ikke vurdert 😄 1
Surpomp Skrevet 22. juli 2024 #42 Skrevet 22. juli 2024 Mardina skrev (14 timer siden): Nei. Bil er et framkomstmiddel, så det er et fett om han kjører Lada eller Porsche 😄 Det er ett unntak da; jeg vil IKKE bli sett i en sånn Hongqi. Den er så stygg at jeg gremmes hver gang jeg ser en 😄 😝 Helt enig. Kineserne har skutt langt over og til side for mål med dette misfosteret av en bil. De har tydeligvis aldri hørt om luftmotstand og sikkerhet for fotgjengere. En mislykket kloning av engelsk og amerikansk pickup og en «se på meg»-bil som jeg aldri vil vurdere. 2
Gjest Sirah Skrevet 22. juli 2024 #43 Skrevet 22. juli 2024 Tja litt faktisk. Ikke fordi kjæresten min må kjøre en diger Audi eller Mercedes, men en fyr som kjører Volvo 240 eller en annen superharry rånebil har jeg mest sannsynligvis fint lite til felles med 😬
Fjompenisse Skrevet 22. juli 2024 #44 Skrevet 22. juli 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Datet en fyr en gang som viste seg å kjøre Tesla.. Det var litt turn-off. Helst bør de kjøre firhjulstrekker. Alt annet er så upraktisk at jeg ikke kan forstå hvorfor folk har det. Anonymkode: df222...c90 Tesla med firehjulstrekk? Har kjørt elektrisk i over 10 år og Tesla var på et tidspunkt den eneste produsenten som kunne levere en fullverdig elektrisk bil. Så for min del ble det Tesla for det var det beste alternativet for å kjøre utslippsfritt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #45 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): I så fall hvilken type bil skal han helst kjøre og helst ikke kjøre? Anonymkode: 1bbff...158 Bryr meg lite om bilen. Bilen bør være gjennomsnittlig og fungere men ellers er den svært uinteressant. Anonymkode: 4ac58...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #46 Skrevet 22. juli 2024 Mardina skrev (15 timer siden): Nei. Bil er et framkomstmiddel, så det er et fett om han kjører Lada eller Porsche 😄 Det er ett unntak da; jeg vil IKKE bli sett i en sånn Hongqi. Den er så stygg at jeg gremmes hver gang jeg ser en 😄 😝 Enig 🤣 Anonymkode: 99c6d...1f3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #47 Skrevet 22. juli 2024 Jeg aner ikke hva slags bil noen har selv etter jeg har sittet på med dem, så er ikke der tenningen ligger nei...ble det mer alvorlig ville det irritere meg om han ikke tok vare på den fordi det forteller noe om hvordan har tar vare på hus og hage og andre eiendeler.. Anonymkode: 35c48...c23
Diskulis Skrevet 22. juli 2024 #48 Skrevet 22. juli 2024 Nå er jeg ganske bilinteressert, sånn sett er jeg alltid nysgjerrig på hva slags bil en date har, og synes det er kult hvis han har en spennende bil. Men det er på ingen måte utslagsgivende for interessen min, helt andre ting som avgjør om det blir fler dater og evt forelskelse. Det er dog viktig at det er en så trygg bil som mulig, både pga andre trafikanter og at vi har barn i bilen. Så liker moderne biler med mye sikkerhetsfunksjonalitet, og føler meg mer utrygg i små egg av biler. En sliten haug med feil og mangler og som ikke vedlikeholdes av eieren, er ikke ønskelig, mtp sikkerhet. Ikke utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #49 Skrevet 22. juli 2024 Jeg bryr meg nok litt om det ja, fordi jeg mener bilvalg sier litt om personlighet. Hadde daten min hentet meg i en gammel amerikaner, hadde jeg skjønt at vi to passer ikke sammen. Det samme hvis han hadde ankommet i en rånebil, type gammel Volvo eller noe sånt. Han må kjøre den bilen han vil, men vår personligheter hadde garantert ikke vært en match. Hadde også blitt flau hvis han kom i en gammel rustholk av en bil, men det kunne jo være en milliardær som ville teste meg, så jeg hadde gitt han en sjanse hvis han ellers var kjekk 🤣 Anonymkode: 99c6d...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #50 Skrevet 22. juli 2024 Tja, om han har en typisk hundebil er det et pluss. Da helst også hund 🤣 Ellers klarer jeg meg fint med min egen bil, så jeg er ikke spesielt opptatt av hva en mann kjører Anonymkode: a74e3...10c 1
Irak Skrevet 22. juli 2024 #51 Skrevet 22. juli 2024 Altså egotrippbil i form av toseter som pickup og lignende er utelukka. Så er det lurt om det er en bil med ikke så dyre bildeler til. Så da er merker som Audi og BMW utelukka såvidt jeg vet. Biler jeg har gode erfaringer med er Toyota og Honda. Litt kjekt med en bil som går som ei klokke, og tar deg dit du skal 😂. Elbiler har jeg ikke så mye erfaringer med. Er ikke kriterier sånn sett, men heller en oppfordring 😂. Selv har jeg Honda Donda og er veldig fornøyd 👏👏👏👏. Håper jeg har den til den ryker på skraphaugen 😂.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #52 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Alle damer sier at det ikke betyr noe, men da jeg var ung og singel rundt det herrens år 2012 kjøpte jeg en fullspekket BMW E90 LCI 325i som er en flott bil men ikke noe vanvittige greier, merket jeg et stort oppsving i interesse fra damer. Nå var det plutselig damer som ville sitte på, bli hentet eller bare prate. Det jeg kom frem til er at en ren og pen bil som er blank og ikke lukter vondt har faktisk ganske mye å si for å komme videre med damene, ikke for at de skal komme til deg. Anonymkode: 70c8f...f33 beklager å være den som sier det rett ut - gratis transport er verdt noe, og krever bare et-par vennlige setninger… sorry at du ble utnyttet på den måten Anonymkode: b7886...728 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #53 Skrevet 22. juli 2024 Bryr meg mer om hvordan de er i trafikken.. Anonymkode: 05ce4...976
Gjest CUSHION Skrevet 22. juli 2024 #54 Skrevet 22. juli 2024 Tydeligvis er jeg den eneste dama i kommentarfeltet her som bryr meg om det.. Jeg tenner på fine biler og gutten som kjører den blir automatisk LITT kjekkere i mine øyne, fordi det viser at han har bra smak. Biler som Audi rs6, bmw m4 osv er topp notch i mine øyne🤭 Men skal sies at jeg ikke dømmer om jeg for eksempel blir hentet i en gamlere Toyota Avensis, spesielt ikke en Mercedes Vito (er digg med fine arbeidsbiler også🤭). Kan hende folk ser på meg som materalistisk, men jeg dømmer ikke slik som dere heller, at fine biler betyr at føreren har liten penis eller høy gjeld. Det er bare tull. Kanskje mannen bare har interesse for fine biler/biler generelt?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #55 Skrevet 22. juli 2024 Nei bryr meg ikke så lenge han tar vare på bilen sin. Men liker ikke å kjøre/sitte på i alt for små biler (jeg kjører Pajero selv) Men, han lånte en sportsbil(🐎) av en kompis som samler/har flere å det var jo gøy å sitte på. Lite damer som snudde seg etter den da, var mest guttunger og mannfolk… (men en 1996 mod bil til nesten 500tusen ? Galskap) Anonymkode: 4b9e9...44e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #56 Skrevet 22. juli 2024 Forrige jeg datet hadde en gammel rustholk som hørtes ut som dynga neste. Det var nedtur. Han jeg dater nå har en svart bil, ellers så går den fremover når vi kjører og den bråker ikke spesielt mye. Det er opptur. Anonymkode: c28ac...7fc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #57 Skrevet 22. juli 2024 Bryr meg absolutt ikke om det. Kjører sjøl rundt i en rusten 20 år gammel Toyota fordi den er billig og bare varer og varer. Det er mye viktigere og morsommere ting å bruke penger på enn bil, og jeg foretrekker en mann som deler mine tanker om det. Dvs billig og gammel bil er et stort pluss. Anonymkode: 08870...a76 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #58 Skrevet 23. juli 2024 Jeg bryr meg om trafikksikkerhet, og jeg har en dyr og bra bil selv, så jeg ville ikke ha blitt spesielt begeistret om han kjørte rundt i en gammel, nedslitt bil. Det ville ikke ha betydd at jeg ikke kunne bli forelsket i ham, men da fikk vi bruke min bil, og parkere vraket hans. Har sansen for menn som har litt peiling på bil, og som ønsker å eie en bra bil. De som snakker om penisforlenger gjør det bare ut av sjalusi, mange har utrolig store komplekser om de ser noen med en fin bil som de ikke har råd til selv. Ser det til stadighet her på forumet, også. Anonymkode: 4432d...0cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #59 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 20.24): I så fall hvilken type bil skal han helst kjøre og helst ikke kjøre? Anonymkode: 1bbff...158 Ja og nei, alltid gøy med en fin og sprek bil for min del, men er han du er med som betyr mest Anonymkode: 06566...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #60 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bryr meg om trafikksikkerhet, og jeg har en dyr og bra bil selv, så jeg ville ikke ha blitt spesielt begeistret om han kjørte rundt i en gammel, nedslitt bil. Det ville ikke ha betydd at jeg ikke kunne bli forelsket i ham, men da fikk vi bruke min bil, og parkere vraket hans. Har sansen for menn som har litt peiling på bil, og som ønsker å eie en bra bil. De som snakker om penisforlenger gjør det bare ut av sjalusi, mange har utrolig store komplekser om de ser noen med en fin bil som de ikke har råd til selv. Ser det til stadighet her på forumet, også. Anonymkode: 4432d...0cd Enig med deg her!! Tenker d samme Anonymkode: 06566...c0d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå