Gjest gotthard Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 har et billig mobilkort nå (mobyson) men tlf min begynner og bli dårlig så jeg vurderer ny. hvordan er det da om jeg kjøper tlf som er låst til net-com? siden mobyson er net-com basert burde ikke da tlf virke? kunne kjøpt tlf uten ab men det har jeg ikke penger til nå, så om jeg da kjøper tlf med ab og den er låst, vil jeg da kunne bruke mobyson ab mit på den?
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 er ikke sikker, men det er ikke så vanskelig å få låst opp telefonene
Gjest gotthard Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 er det ikke? hvordan gjør man det da?link?
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Tror det er ulovlig og bør tas på PM isåfall
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 denne siden er fult lovlig. Den har vært gjennom Retten, men ble frikjent.. Har ikke vært innom der i det siste, og er ikke sikker på om du finner hva du leter etter, men det går jo ann å se
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 ser forresten nå at det koster penger.....desverre.
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #10 Skrevet 16. februar 2006 Men 49 kroner er jo ikke all verden tatt i betrakning da. Imponert jeg
Gjest gotthard Skrevet 16. februar 2006 #11 Skrevet 16. februar 2006 takk, min engel:-) en telepatisk kos er sendt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå