Gå til innhold

låst tlf og annet ab?


Fremhevede innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

har et billig mobilkort nå (mobyson) men tlf min begynner og bli dårlig så jeg vurderer ny.

hvordan er det da om jeg kjøper tlf som er låst til net-com?

siden mobyson er net-com basert burde ikke da tlf virke?

kunne kjøpt tlf uten ab men det har jeg ikke penger til nå, så om jeg da kjøper tlf med ab og den er låst, vil jeg da kunne bruke mobyson ab mit på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker, men det er ikke så vanskelig å få låst opp telefonene ;)

Gjest gotthard
Skrevet

er det ikke?

hvordan gjør man det da?link?

Skrevet

Tror det er ulovlig og bør tas på PM isåfall

Skrevet

denne siden er fult lovlig. Den har vært gjennom Retten, men ble frikjent..

Har ikke vært innom der i det siste, og er ikke sikker på om du finner hva du leter etter, men det går jo ann å se :)

Skrevet

ser forresten nå at det koster penger.....desverre.

Skrevet

Men 49 kroner er jo ikke all verden tatt i betrakning da. Imponert jeg :)

Gjest gotthard
Skrevet

takk, min engel:-)

en telepatisk kos er sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...