Gå til innhold

Noen her som bruker iPhone uten deksel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lyst men tørr ikke helt. Kostet flesk 🤑 Men ser mye bedre ut uten. 

Anonymkode: 8072c...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg men kun fordi dekselet mitt er ødelagt og har ikke kjøpt nytt. Har gått bra enn så lenge men hadde for noen år siden, mista den og den landa på ene hjørnet. Hele telefonen ødelagt

Anonymkode: 79404...2c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt deksel. Syns det er stygt. Har mistet telefonene mine mange ganger i bakken. Fått et par hakk/småriper, men aldri større skader, kun på skjerm. 

Anonymkode: 98028...875

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har aldri hatt deksel. Syns det er stygt. Har mistet telefonene mine mange ganger i bakken. Fått et par hakk/småriper, men aldri større skader, kun på skjerm. 

Har for øvrig hatt telefon siden 1998 😂 og husket at jeg hadde sånn lommebok-deksel i to år så «aldri» var å ta i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brukt deksel og heller aldri mistet tlf, men det er åpenbart nødvendig for noen.

Anonymkode: e8ce4...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har iPhone uten deksel, har aldri hatt deksel på noen av mine telefoner over lengre tid uansett om det er android eller iPhone. Synes dekslene bygger så mye ut og "ødelegger" de fine telefonene dessuten er de mye bedre å holde i uten deksel. Dette gjelder alle smarttelefoner jeg har hatt, fra Samsungs, Sony, ericcson og iPhone. Har mistet ned mange telefoner, men aldri knust noen av de, selv ikke glasset foran. Behandler telefonene mine ganske fint, men har nok også vært heldig. Tror det skal gå bra uten deksel, TS, om du greier å behandle mobilen pent. 

Anonymkode: 9c2c2...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes iPhone er jævlig å holde i hånden uten deksel, alt for glatt, og den er bedre å holde når den blir litt tykkere med deksel. Utseende bryr jeg meg ikke særlig om, men liker bedre et anonymt deksel 

Anonymkode: d43a8...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har deksel, men vi "må" siden det er jobbtelefon. Ikke at noen sjekker da men. Litt flaut å knuse en telefon som ikke er egen.

Blitt vant med det, er bedre å holde i med deksel. 

Synes også den ser kjedelig ut uten faktisk. Blir altfor basic.

Anonymkode: b6355...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker ikke deksel, betaler mye penger for et pent utseende på mobilen. Har iPhone 

Anonymkode: b19fd...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skinndeksel på min iPhone 15 pro max.

Den er også god å bruke uten deksel, bytter litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...