Gå til innhold

Husker dere den tegnefilmen om kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å kjøpe denne dvd serien, men jeg husker ikke hva den heter!

Det var noe med menneskekroppen eller noe sånt, men jeg finner den ikke på nettet....

Hjelp meg! :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du "Kroppen vår" med Trond Viggo?

Skrevet

Du mener kanskje den tegnefilmen med "mennesker" og figurer (celler og blod og sånt) som arbeider inni kroppen. Noen av figurene er slemme (virus og bakterier for eksempel), mens noen er snille.

Den var morsom. Jeg tror også at den het et eller annet med menneskekroppen eller noe sånt. Jeg tror det er en fransk serie.

Skrevet

Ja, er det ikke den da? Jeg elsket den serien jeg også! SKikkelig morsomt. De røde blodcellene som bar oksygen på ryggen og slikt. *mimre*

Gjest Tristessa
Skrevet

Men ut i fra produktbeskrivelse virker det som om denne handler om noe annet enn bare kroppen... Søkte på regissør også, men det var bare denne boksen og en annen (ikke om kroppen?) som kom opp.

Skrevet

Jaaaaa, den serien var så kul. Med de samme figurene fra Det var en gang et menneske, ikke sant? Mimre, mimre...*skaffe seg dvd-spiller så fort kjøkkenet er pusset opp, og kjøpe masse barne-TV fra "gamle dager"* :Nikke:

Skrevet

Jaaaaaaa, det var denne jeg mente!

Tusen takk snille snille!

Nå skal jeg kjøpe den og ha i hjemmet til jeg får barn!

Skrevet

Forresten, må bare spørre:

Hvordan fant dere frem til den?

Jeg fant den på google, men kun på fransk...

Skrevet

Jeg elsket den serien, og jeg lærte faktisk mye som jeg hadde nytte av helt opp på videregående. (Men litt snodig da, når du går i 3. gym og folk lurer på hvordan du vet ditt og datt, og du svarer "lærte det på barne-tv" :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...