Gå til innhold

mye/lite hår nedentil?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva som er normalt med hårvekst nedentil - eller hva som er mye.

Er det uvanlig med litt hårvekst på innsiden av lårene? Var dum en periode og brukte høvel der og nå er hårene mye mørkere. Nå napper jeg de med pinsett.

Bruker høvel nedentil mellom bena, men så vokser det flere hår som går bakover i mot baken.....synes der er merkelig er vel ikke der hårene skal være? De sjenerer meg og jeg har tenkt på å prøve å komme til med høvel, men er redd at det da vil stikke og irritere når de kommer ut igjen. Vil det være bedre med hårfjærningskrem? Har noen andre hårvekst bakover slik, eller er dette unormalt ??

Og hvor mye er det normalt å la stå igjen forran hvis man vil se litt anstendig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den hårveksten du beskriver er helt normal. Om det sprer seg til innsiden av lårene, er det også normalt.

Hva som så er normalt med å la stå igjen hvis du barberer deg, er veldig individuelt. La det stå igjen hva du føler deg komfortable med. Hvis du søker litt her inne, ser du at mange har mye meninger om dette. Noen synes det eneste rette er å barbere alt, noen litt , noen mer, noen mindre.

DU bestemmer SELV hva som er bra for DEG. Det går an å eksperimentere litt, det vokser jo uansett ut igjen.

Så - du er helt normal - og du barberer deg sånn som du selv synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiggergutt79

Hei!Ta det rolig du er helt normal.Jeg jobber i salong og ser mye,noen har mye hår andre nesten ingenting,sånne er det.Du bør ikke barbere,det blir VERRE da.Hårfj.krem er bedre.Men det beste er voks el laser.Hvor mye du vil ta bort er det bare du som vet, noen tar alt noen lager en stripe el. en slags v,men du kan jo ta det utenom trusekanten først og ev ta litt mer senere,men det finner du ut av.Men du bør unngå høvelen!Anb deg og ringe på et par salonger og høre og bare få en time og hoppe idet.LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...