AnonymBruker Skrevet 20. juli #1 Del Skrevet 20. juli Jeg er 100% alene med et barn, og trenger å få trent litt, hjemme på kveldstid. Har vurdert å kjøpe sånn walking pad som man kan slå sammen. Men går den så fort at man kan løpe på den? Og funker der å løpe uten at det bråker for mye? Anonymkode: ddb4a...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #2 Del Skrevet 20. juli Den jeg har går til 12 km/t så drt blir ikke noe voldsomt til løping, men jogging. Men det finnes flere varianter. Du kan sette den på en matte som demper lyden litt. Den vil nok bråke mer for barnet ditt i naborommet enn for naboen under. Anonymkode: e93cd...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 22.26): Den jeg har går til 12 km/t så drt blir ikke noe voldsomt til løping, men jogging. Men det finnes flere varianter. Du kan sette den på en matte som demper lyden litt. Den vil nok bråke mer for barnet ditt i naborommet enn for naboen under. Anonymkode: e93cd...fd2 Lyd bærer like godt bortover så nedover så både naboen og barnet blir like sterkt berørt her. Anonymkode: 1e130...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Del Skrevet 22. juli GLEM DET.....bruk den til å gå. Det støyer som faen om du skal løpe. Jeg hadde et nek som bodde over meg som kjøpte seg vanlig tredemølle, smalt i gang kl 7 om mårran med mølla. Du skulle HØRT trampinga!! Hele blokka klikka helt. Bare det at du spør om det bråker sier alt om dine antenner...innendørs går man. Utendørs kan du løpe. Anonymkode: 9bde1...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Del Skrevet 22. juli Løpe gjør du UTE. Har en nabo i blokka som har kjøpt seg en tredemølle og alle hører den. Anonymkode: 8966e...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå