AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Jeg kjenner han her da... Vi har felles venner og festet 2-3 ganger i året sammen med min beste venninne og hennes mann, pluss han her som igjen er bestevenn med mannen hennes. Men først nå de siste mnd ar han begynt å plutselig like historie jeg deler og bilder, gjerne da av meg -kun meg. Han sa litt forsiktig forrige gang at han og damen hadde det litt småkjipt, de gjorde aldri noe sammen. De måtte jobbe med kjærligheten. Jeg lar de være og om jeg gjør det så går det den veien det går. Dette er en snill mann , ingen player. Vi har aldri rotet de 4 årene vi har kjent hverandre. Han sa sist at han likte meg utrolig godt personlig og at han likte meg bedre og bedre. Begynner han smått å like meg? Anonymkode: 0e792...75f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 Han liker deg, men vent til at han har slått opp med dama. Kan hende at han bare sier at det ikke går så bra. Det sier de alle sammen Anonymkode: 86769...188 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 Før du vet ordet av det har han deg på sexlista si og sier at han og kona er blitt enige om at de kan ligge med andre. Seriøst, han er en player for hvem begynner slik når de fortsatt er i et forhold? Jo, utro mannfolk. Han forsøker å se om kan kan få deg med på noe. Anonymkode: 3c5d7...894 5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før du vet ordet av det har han deg på sexlista si og sier at han og kona er blitt enige om at de kan ligge med andre. Seriøst, han er en player for hvem begynner slik når de fortsatt er i et forhold? Jo, utro mannfolk. Han forsøker å se om kan kan få deg med på noe. Anonymkode: 3c5d7...894 Tro meg, men de er vel nesten mer religiøse enn omvendt. De er fra en ordentlig familie begge og han har aldri prøvd seg på meg. Han har alltid dratt før meg på festene, ikke gitt meg klem ei gang. Han innrømte visst bare til kompisen sin at det var nokså dødt i forholdet... det er ikke en fyr som vil ha noen på si. Da tror jeg han gjør det slutt, men kan være han ikke gjør det også. Anonymkode: 0e792...75f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han liker deg, men vent til at han har slått opp med dama. Kan hende at han bare sier at det ikke går så bra. Det sier de alle sammen Anonymkode: 86769...188 Ja merker han liker meg. Men om det er nok til å la forholdet ryke, usikker. Jeg er glad jeg ikke blandes opp i dette men det er klart at et innputt av ei annen dame kan forsterke tanken på å gå ifra. Det er jo folk som går ifra hverandre og finner nytt liv uten å alltid tenke player eller sex. Anonymkode: 0e792...75f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 Vi skriver ikke heller med hverandre. Anonymkode: 0e792...75f
Helene1982 Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 Det spiller ingen rolle. Han har dame. La han evt. finne ut av hva han vil gjøre i forholdet han er i før du involverer deg. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #8 Skrevet 19. juli 2024 Helene1982 skrev (52 minutter siden): Det spiller ingen rolle. Han har dame. La han evt. finne ut av hva han vil gjøre i forholdet han er i før du involverer deg. Skal ikke det 😊 Anonymkode: 0e792...75f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #9 Skrevet 20. juli 2024 Er du interessert i han da? Anonymkode: 9426f...e92 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #10 Skrevet 20. juli 2024 Hehe…. Han vil ha noen på si. Du er uenig i det, men det er faciten. Det er nøyaktig slik opptatte menn opererer. Anonymkode: 95ea1...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #11 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe…. Han vil ha noen på si. Du er uenig i det, men det er faciten. Det er nøyaktig slik opptatte menn opererer. Anonymkode: 95ea1...8c2 Nå ble jeg litt nyskjerrig. Er der å like bilder etc på some av kun seg selv et tegn på at noen ar men prøver å flørte? Begynner de slik liksom? Anonymkode: b9327...a92
Irak Skrevet 20. juli 2024 #12 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kjenner han her da... Vi har felles venner og festet 2-3 ganger i året sammen med min beste venninne og hennes mann, pluss han her som igjen er bestevenn med mannen hennes. Men først nå de siste mnd ar han begynt å plutselig like historie jeg deler og bilder, gjerne da av meg -kun meg. Han sa litt forsiktig forrige gang at han og damen hadde det litt småkjipt, de gjorde aldri noe sammen. De måtte jobbe med kjærligheten. Jeg lar de være og om jeg gjør det så går det den veien det går. Dette er en snill mann , ingen player. Vi har aldri rotet de 4 årene vi har kjent hverandre. Han sa sist at han likte meg utrolig godt personlig og at han likte meg bedre og bedre. Begynner han smått å like meg? Anonymkode: 0e792...75f Det kan godt være han liker deg ts, men han er i et forhold....Det kan du ikke stikke under en stol...Så vær forsiktig ❤️. Pass på deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #13 Skrevet 20. juli 2024 Menn har tendens til å tolke vennskap med kvinner som om ho er interessert. Så muligens han tolker deg feil. Anonymkode: 2ffeb...ecc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #14 Skrevet 20. juli 2024 Hva slags verden lever dere i eller er dere veldig innbilske?Jeg har da flere mannlige bekjente som liker bilder jeg legger ut og jeg har aldri tolka det som noe mer enn at de liker et bilde. Er glad jeg lever en enkel tilværelse jeg! Anonymkode: 6234f...792
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #15 Skrevet 20. juli 2024 Ja, når han sier han liker deg så tror jeg nok han liker deg Jeg tenker det finnes veldig grovt sett to typer utro menn: den såkalte playeren med lav impuskontroll som bare vil ha noe bekreftelse og sex på si, og han som mentalt har en fot utenfor ekteskapet, har tenkt lenge på å forlate og har lett for å falle for en ny kvinne som representerer et nytt kapittel og som kan være en brekkstang ut. Folk på KG tror kun at første typen finnes, spesielt de kvinnene som ikke vet hva de snakker om og bare er ute etter å skremme bort elskerinner. Jeg tipper dette er den siste typen, han ønsker seg genuint ut, og han er interessert i deg. Men NB: selv om de ønsker seg ut, så er det slettes ikke alltid de klarer det! Når realitetene i en skilsmisse slår dem så er det mye som holder dem tilbake likevel. En ting er å ha en midtlivskrise og drømme seg bort mellom beina til en annen, noe helt annet å faktisk rive opp alt med roten og gå, spesielt med barn involvert. Så ikke rot deg bortpå han, det kan fort koste veldig mye (been there, done that - det ble oss til sist, men gikk gjennom et helvete jeg ikke unner min verste fiende). Det virker jo ikke som dette er ditt livs kjærlighet heller akkurat? Ikke dyrk den lille interessen du kanskje føler på nå. Too risky. Vil han gå, så får han klare å gjøre det på egen hånd. Anonymkode: 7e631...fca 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #16 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå ble jeg litt nyskjerrig. Er der å like bilder etc på some av kun seg selv et tegn på at noen ar men prøver å flørte? Begynner de slik liksom? Anonymkode: b9327...a92 Ja de begyner veldig forsiktig. Fra like, til å sende mld, er det en «lovlig» vei. Har de fått en dialog, så gir de alt. En opptatt mann kan være utrolig spennende. Men det er kun fordi han må jobbe hardere. Ikke tro på at han skal skilles og alt pisset du kan høre rundt det. Ikke bit på det med barn. «Bir sammen for barnas skyld» = pisspreik osv osv osv… Jeg har god erfaring! Anonymkode: 95ea1...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #17 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags verden lever dere i eller er dere veldig innbilske?Jeg har da flere mannlige bekjente som liker bilder jeg legger ut og jeg har aldri tolka det som noe mer enn at de liker et bilde. Er glad jeg lever en enkel tilværelse jeg! Anonymkode: 6234f...792 Ts her, nei handler ikke bare om at likte et bilde, venninnen min sa selv at hun merket han virket interessert i meg da vi var ute forrige gang. Han gir meg mye oppmerksomhet. Enkelte ganger kan man bare merke det🤓 Han sa flere komplimenter til meg også og det første han gjorde søndags morgen var å legge meg til. Anonymkode: 0e792...75f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #18 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Folk på KG tror kun at første typen finnes, spesielt de kvinnene som ikke vet hva de snakker om og bare er ute etter å skremme bort elskerinner. Du har så utrolig rett ! Jeg merker jo selv at veldig mange menn er av den typen, men de andre som velger å ikke være utro - alikavel vise en liten interesse, finnes også. Han er definitivt en av sistnevnte. Han har en høyutdannet jobb, er smart og en skikkelig familie mann. Han sier ingenting vondt om dama si, bare at de har blitt mer ulike med årene. Han sa i en setting at det aldri passet å gå ifra, det kommer alltid noe i veien.. Så han har vært innpå tanken. Jeg skal ikke skrive noe til han, bare være helt vanlig. Så får han vurdere selv. Den siste uka har han bare vært litt mer fremtredende på å like bildene mine. Anonymkode: 0e792...75f 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #19 Skrevet 20. juli 2024 Altså, til og med min mamma fant kjærligheten med pappa for 40år siden, da var hun i et forhold. Det er lov å være misfornøyd med det man har uten å være impulsiv og søke sex. De fant hverandre på et senere tidspunkt igjen men ble nok forelsket på første møte. Anonymkode: 0e792...75f
TomSawyer Skrevet 20. juli 2024 #20 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er glad jeg lever en enkel tilværelse jeg! Ja det gjør du i så fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå