AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Skrevet 19. juli 2024 Spesielt Hinge har fungert bra for meg, men etter en dårlig date med ei jeg ikke ville møte igjen så ble jeg bannet fra Hinge dagen etterpå. Deretter gikk det noen dager så var jeg også bannet fra Tinder. Jeg har ikke skrevet eller gjort noe gale mot noen damer. Har hørt historier om dette fra andre, men opplever at det er litt tabu å snakke om. Syns det er kjipt å bli utestengt fra en såpass sentral plass å møte damer. Noen som har erfaring med dette? Vurderer å forsøke å omgå systemet for å komme meg tilbake, da det nok er en form for AI som har tatt beslutningen om å utestemme meg, men kan jo hende det gjør vondt verre. Anonymkode: cc177...5cb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Skrevet 19. juli 2024 Flere har blitt banna av tinder ved en feil, du kan jo klage? Om du ikke tok kontakt med noen eller noe så rart de bare hiver deg ut sånn. Anonymkode: 27d7e...31b 1
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #3 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spesielt Hinge har fungert bra for meg, men etter en dårlig date med ei jeg ikke ville møte igjen så ble jeg bannet fra Hinge dagen etterpå. Deretter gikk det noen dager så var jeg også bannet fra Tinder. Jeg har ikke skrevet eller gjort noe gale mot noen damer. Har hørt historier om dette fra andre, men opplever at det er litt tabu å snakke om. Syns det er kjipt å bli utestengt fra en såpass sentral plass å møte damer. Noen som har erfaring med dette? Vurderer å forsøke å omgå systemet for å komme meg tilbake, da det nok er en form for AI som har tatt beslutningen om å utestemme meg, men kan jo hende det gjør vondt verre. Anonymkode: cc177...5cb Utestengt fra Tinder for flere år siden. Aner ikke hvorfor og Tinder nekter å gi en forklaring. Tydelig at jeg har hatt kontakt med ei dame som ble sur🫣
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Skrevet 19. juli 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Flere har blitt banna av tinder ved en feil, du kan jo klage? Om du ikke tok kontakt med noen eller noe så rart de bare hiver deg ut sånn. Anonymkode: 27d7e...31b På Hinge hadde jeg kontakt med ei som oppførte seg som en barnslig tenåring, og jeg ville følgelig ikke møte henne mer. Takket for daten og sa jeg ikke trodde det kunne bli mer enn vennskap. Dagen etterpå var jeg bannet. Problemet virker ut til å være at de kan banne deg for oppførsel utenfor appen, men de kan jo ikke vite hvordan jeg har oppført meg og hun kan jo skrive hva som helst. Hun virket som typen til å gi falsk rapport, dessverre. Anonymkode: cc177...5cb 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Skrevet 19. juli 2024 Sorry, mate — men dette skjer vel ikke uten en grunn? Kan du tenke deg en grunn for at denne daten (eller fler) kunne føle behovet for å rapportere deg inn? Anonymkode: a01ee...f3d 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Skrevet 19. juli 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry, mate — men dette skjer vel ikke uten en grunn? Kan du tenke deg en grunn for at denne daten (eller fler) kunne føle behovet for å rapportere deg inn? Anonymkode: a01ee...f3d Jeg mener jo da det er uten grunn. Litt for tilfeldig at det var dagen etter ei dame som virkelig blinket med alle varsellampene. Har ikke skrevet eller sagt noe jeg ikke kunne stått inne for i vennegjengen. Men forstår også at det er utfordrende for mange å tro på det, litt på samme måte som mange reagerer med å legge skylden på offeret ved diverse overgrep. Satser på at det går bra å opprette ny konto vha nytt nummer, ny epost osv, heldigvis er online dating mer et supplement enn eneste måten jeg dater. Løpegrupper og gruppetimer på treningssenteret gir jevnlige dates, og kanskje også kjæreste snart. Anonymkode: cc177...5cb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Skrevet 19. juli 2024 1 hour ago, remix2020 said: Utestengt fra Tinder for flere år siden. Aner ikke hvorfor og Tinder nekter å gi en forklaring. Tydelig at jeg har hatt kontakt med ei dame som ble sur🫣 Har du forsøkt å komme tilbake på appene eller så du deg ferdig da du ble utestengt? Anonymkode: cc177...5cb
remix2020 Skrevet 19. juli 2024 #8 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du forsøkt å komme tilbake på appene eller så du deg ferdig da du ble utestengt? Anonymkode: cc177...5cb Må skifte telefonnummer og e-postadresse for å returnere og det gidder jeg ikke 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #9 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry, mate — men dette skjer vel ikke uten en grunn? Kan du tenke deg en grunn for at denne daten (eller fler) kunne føle behovet for å rapportere deg inn? Anonymkode: a01ee...f3d Hvorfor type du det finnes en vettug grunn? Det er kvinner vi snakker om. Anonymkode: 87377...c35
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Skrevet 19. juli 2024 Det er jo kanskje verdt å tenke litt over hvorfor 2 eller flere damer på forskjellige apper skulle ha rapportert deg? Det er jo ikke tilfeldig når det gjelder flere damer som ikke kjenner hverandre. Anonymkode: 567a1...390 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #11 Skrevet 20. juli 2024 Skjedde med kjæresten min på Tinder etter han avviste en dame🤭 De har lav terskel på å banne menn🤷🏻♀️ Anonymkode: c0147...fa7 2 2
GrønnNellik68 Skrevet 20. juli 2024 #12 Skrevet 20. juli 2024 Sure damer sitter tydeligvis på makta .. kunne jeg aldri ha funnet på om jeg ble avvist aldri så mye. Hva feiler det folk ? De vil jo ha mest mulig damer på appene sine for det er jo de som tiltrekker folk som betaler for disse appene. Så klart må de ha lav terskel for å stenge ut menn.. faan bare tull på de app greiene. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #13 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo kanskje verdt å tenke litt over hvorfor 2 eller flere damer på forskjellige apper skulle ha rapportert deg? Det er jo ikke tilfeldig når det gjelder flere damer som ikke kjenner hverandre. Anonymkode: 567a1...390 Ja det er en logisk slutning, men: Kan det være samme damen? Jeg har jo begrenset erfaring med Tinder jeg da, men om man velger seg alder og hva nå kriterier som er og setter seg ned og sveiper, så kan man vel finne igjen personer der. Hun kan vel ha kommet over han tilfeldig også for den saks skyld, hun har vel samme kriterier på begge appene. Anonymkode: 18502...5b4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #14 Skrevet 20. juli 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo kanskje verdt å tenke litt over hvorfor 2 eller flere damer på forskjellige apper skulle ha rapportert deg? Det er jo ikke tilfeldig når det gjelder flere damer som ikke kjenner hverandre. Anonymkode: 567a1...390 Slik jeg har forstått det så er det slik at hvis du blir bannet på ene appen, så tar det noen dager så blir man bannet på den andre helt automatisk, siden appene har samme eier (Match Group) og deler data seg imellom. Anonymkode: cc177...5cb 2 1
lillevill Skrevet 20. juli 2024 #15 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 19.52): Spesielt Hinge har fungert bra for meg, men etter en dårlig date med ei jeg ikke ville møte igjen så ble jeg bannet fra Hinge dagen etterpå. Deretter gikk det noen dager så var jeg også bannet fra Tinder. Jeg har ikke skrevet eller gjort noe gale mot noen damer. Har hørt historier om dette fra andre, men opplever at det er litt tabu å snakke om. Syns det er kjipt å bli utestengt fra en såpass sentral plass å møte damer. Noen som har erfaring med dette? Vurderer å forsøke å omgå systemet for å komme meg tilbake, da det nok er en form for AI som har tatt beslutningen om å utestemme meg, men kan jo hende det gjør vondt verre. Anonymkode: cc177...5cb Hva er det du har gjort??
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #16 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg mener jo da det er uten grunn. Litt for tilfeldig at det var dagen etter ei dame som virkelig blinket med alle varsellampene. Har ikke skrevet eller sagt noe jeg ikke kunne stått inne for i vennegjengen. Men forstår også at det er utfordrende for mange å tro på det, litt på samme måte som mange reagerer med å legge skylden på offeret ved diverse overgrep. Satser på at det går bra å opprette ny konto vha nytt nummer, ny epost osv, heldigvis er online dating mer et supplement enn eneste måten jeg dater. Løpegrupper og gruppetimer på treningssenteret gir jevnlige dates, og kanskje også kjæreste snart. Anonymkode: cc177...5cb Bare en tanke. Det er absolutt ikke sikkert at den er hun ene du datet som du avviste, som rapporterte deg. Men det kan være at du har vært ufin og evt skremt noen andre. Jeg kom over en person som skremte meg og valgte å ikke rapportere fordi jeg tenkte han kom til å tenke det var meg siden han hadde hakket på meg . Og så når jeg et år etter installerte appen dukket han opp igjen, og jeg husket fortsatt hvor skremmende han var, så da rapporterte jeg. Anonymkode: 51000...8a1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #17 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har ikke skrevet eller sagt noe jeg ikke kunne stått inne for i vennegjengen. Tingen er at noen menn kan skrive ganske mye stygt og tenke det er normalt eller innafor. Spesielt sammen med gutta boys. Så om du er typen som snakker mye skit om kvinner så kan det jo være noen har rapportert deg for måten du skriver til de på. Fort gjort å få noen til å føle seg utrygge ved å skrive i fylla eller når man er såret og sur. Plutselig skremmer man noen. Anonymkode: 51000...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #18 Skrevet 20. juli 2024 3 hours ago, lillevill said: Hva er det du har gjort?? Ønsker det var noe ille så jeg hadde noe å angre på eller legge skylden på. 3 hours ago, AnonymBruker said: Tingen er at noen menn kan skrive ganske mye stygt og tenke det er normalt eller innafor. Spesielt sammen med gutta boys. Så om du er typen som snakker mye skit om kvinner så kan det jo være noen har rapportert deg for måten du skriver til de på. Fort gjort å få noen til å føle seg utrygge ved å skrive i fylla eller når man er såret og sur. Plutselig skremmer man noen. Anonymkode: 51000...8a1 Joda. Jeg er ikke så veldig prega av guttastemning når jeg skriver med Tinder-damene. Skjønner at det er lett for dere som ikkje kjenner meg å anta at jeg er kjip, men det er jeg ikke. 13 hours ago, AnonymBruker said: Skjedde med kjæresten min på Tinder etter han avviste en dame🤭 De har lav terskel på å banne menn🤷🏻♀️ Anonymkode: c0147...fa7 Takk for dette innlegget. Fint å se at det er flere med samme erfaring som meg. Anonymkode: cc177...5cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #19 Skrevet 20. juli 2024 Dårlig gjort. Men er det sånn at man blir bannet etter bare en person har rapportert? Det er jo i så fall ganske urettferdig opplagt. Kommer man utfor bare en ustabil og hevngjerrig person så er det ut liksom. Jeg har snakket med massevis av sånne menn selv så tenker det finnes minst like mange hevngjerrige kvinner. Anonymkode: 51000...8a1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #20 Skrevet 20. juli 2024 Du må bel være rapportert av tre forskjellige brukere du har matchet og skrevet med for å kastes ut. Så det går nok på deg. Anonymkode: 26ee4...7d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå