Irak Skrevet 20. juli 2024 #22 Skrevet 20. juli 2024 Jeg kan bruke den innimellom for å kåte meg opp. Sjeldent jeg kommer i mål med den. Så det gjelder å være fingernem 😂. Det er det beste syns jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #23 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har kastet min satisfyer, likte den ikke. Jeg liker vedlagte👍 Anonymkode: 270a4...1fc Har også denne, som vibrator er den knall god. Den beste jeg har hatt! Jeg foretrekker fortsatt womanizeren, den gir en helt annerledes følelse. Jeg har ikke blitt mindre sensitiv av noen av de, men var i utgangspunktet ikke spesielt sensitiv. Leloen bruker jeg på så og si full gass og womanizeren på trinn to eller tre. Er du sensitiv blir womanizeren fort for kraftig tror jeg.. Anonymkode: fdada...79a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #25 Skrevet 20. juli 2024 Den er helt herlig! Anbefales på det sterkeste. Anonymkode: ffe66...706
Miss91 Skrevet 20. juli 2024 #26 Skrevet 20. juli 2024 Jeg liker min, men bruker den ikke ofte. Bruker heller mannen 😉når jeg bruker den holder det med trinn 1 og 2.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #27 Skrevet 20. juli 2024 Spørsmål stilt på den måten så kommer det an på hvor god råd man har. Dårlig råd så får man klare seg med ei banan... Anonymkode: 67ccb...0d4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #28 Skrevet 20. juli 2024 De som liker den elsker den har jeg inntrykk av, men passer ikke for alle. For intens for meg, rar orgasme som på en måte kommer før jeg er klar, om det gir mening 😂 Er jo den gradvise oppbygningen som gir en god orgasme, det har ikke jeg fått til med womanizeren. Anonymkode: d9669...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå