Cuba Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Hei! Jeg holder på med en lærlingoppgave og trenger litt raskt svar! Begynner å få dårlig tid.. Jeg har fått i oppgave å ha ansvar for det praktiske rundt et kurs og må da "finne" en som kan holde kurs i tariffavtalen. Men vet ikke hvem som gjør sånt.. Noen som vet noe om dette? Hadde blitt evig takknemlig!!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Hadde jeg vært i tidsnød, hadde jeg utvist en smule kreativitet og guts. OK; Hvem har noe med tariffer å gjøre? Arbeidsgiverorganisasjoner? Kanskje heller arbeidstagerorganisasjoner? Prøv å ringe sentralbordet på LO og spør deg frem! AOF(Friundervisningen) vet kanskje noe? Hva med å spørre Aetat?
Gjest Tuva Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Aetat kan ikke svare på dette. Dette kan LO svare på.
Cuba Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2006 Sentralbordet er jo stengt nå.. Ingen som vet om disse faktisk holder kurs? Eller noen andre som gjør det?
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 fagforeningene. "min" fagforening har ihvertfall holdt dette.
Champagnepiken Skrevet 17. februar 2006 #8 Skrevet 17. februar 2006 De fleste fagforeningene holder faglige grunnkurs for ferske tillitsvalgte flere ganger i året. Der blir tariffavtalen gjennomgått temmelig grundig, i alle fall i mitt forbund.
Gjest Fruktfat Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 De fleste fagforeningene holder faglige grunnkurs for ferske tillitsvalgte flere ganger i året. ← ja, det var dette jeg var på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå