Gå til innhold

Toro lasagne, væskemengde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvofor lager dere ikke lassagne fra bunnen av…?

Anonymkode: 2b9d3...88f

La oss gå en tur ned til bekken og vaske klærne og slå gresset med ljåen i samme slengen 🤨 hold det til tema

Anonymkode: c560c...ef8

• Liker 6
Skrevet

Enig med TS, tar alltid mindre væske enn oppgitt, ca 3-4 dl mindre. Sikkert smak og behag da :) 

Skrevet

Bruker det som står. Det blir bra, syns jeg, men viktig at den hviler etter steking.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig med den som sa at hviletid etter steking er viktig. Både for Toro og hjemmelaget. 

Anonymkode: 29c77...f2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvem sier at de ikke gjør det? Det er ikke alltid "enten eller", av og til er det "både og". 😉

Jeg bruker også mindre væske i Toro lasagne, syns den blir for tynn ellers, selv om jeg lar den stå en stund før servering. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mer melk og mindre vann enn det står på pakken til totalt 8 dl (mot totalt 8.5dl på pakken) og lar gjerne sausen putre lengre enn pakken sier. Lar den som oftest hvile 5-10 minutter etter jeg tar den ut.

Anonymkode: 16c82...462

AnonymBruker
Skrevet

Bruker angitt mengde,men er nøye på hviletiden,som flere her skriver. Det er en grunn til at den skal hvile! Gjør det med hjemmelaget også. 

Anonymkode: 739e0...f5b

AnonymBruker
Skrevet

Synes Toro sin lasagne er utmerket. Det er en voldsom jobb å lage selv - noe jeg har gjort, og er usikker på om restultatet står i forhold til innstasen.

Ellers syness jeg lasagne skal være litt flytende og jeg ville ikke brukt mindre mengde væske enn det som er angitt.

Anonymkode: 99ce6...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 19.36):

Hvorfor skriver du ikke lasagne riktig?

Anonymkode: 739e0...f5b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker like mye væske i den, men har i dobbelt så mange pastaplater😅 Synes det er alt for lite pasta. Da blir det passelig😊

Anonymkode: b4421...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker det som er oppgitt, men koker sausen i 3-4 minutter. Også lar den stå og hvile i de oppgitte 5 minuttene etter den er stekt. Blir perfekt etter min smak.

Anonymkode: 7e75d...b70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...