AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #21 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har også roborock, den med tømmestasjon. Kjempefornøyd! Jeg var heldig og fikk den på tilbud sist black friday:P Er vel kommet ny modell så kanskje disse andre, med eller uten tømmestasjon, går ned i pris? Følg med på prisjakt og sett på prisvarsel:) Anonymkode: 235f6...4a0 Var det Q eller S-serien? Har forstått det slik at Q-serien er budsjettverianten mens S-serien er flaggskipet til Roborock, den beste liksom. Så det er der jeg er usikker om det er lurere å bruke ekstra penger på den som sikkert er den beste, enn å ikke bli fornøyd og angre. Samboer vil vi skal kjøpe den Q Revo for å spare litt penger. Anonymkode: 39af7...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #22 Del Skrevet 13. august 2024 Hildamaria skrev (På 20.7.2024 den 9.11): Takk for svar:) Jeg endte opp med en xiamo s10+ som selgeren på power anbefalte. Den var nedsatt til 3500. Men har bare én kost og kun én sånn feiedings på ene sida. Har ikke prøvd den ennå fordi jeg får ikke starta den i appen🙈 Kjenner at jeg ikke akkurat er storfornøyd med kjøpet, og har bytterett, så jeg tar fortsatt i mot tips😊 Den har jeg også nylig kjøpt. Er veldig fornøyd, både med støvsugningen og moppingen. Har ikke vært noe problem for meg med appen, veldig enkel der. Lett å lagre kart, sette opp virtuelle vegger osv. Anonymkode: 63edd...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 14. august 2024 #23 Del Skrevet 14. august 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Var det Q eller S-serien? Har forstått det slik at Q-serien er budsjettverianten mens S-serien er flaggskipet til Roborock, den beste liksom. Så det er der jeg er usikker om det er lurere å bruke ekstra penger på den som sikkert er den beste, enn å ikke bli fornøyd og angre. Samboer vil vi skal kjøpe den Q Revo for å spare litt penger. Anonymkode: 39af7...a69 Altså, det kommer litt an på hvordan du ser på det og hvor mye du er villig til å legge på bordet. Man kan få en Q5 Pro+ til 3000-3500kr, og man kan få en S8 MAxV Ultra til 17'000. Er den bedre? Ja, definitivt. Men er den 6 ganger bedre? Antagelig ikke. Om du legger litt ekstra på bordet kan du leie inn en person som tørker støv, bytter sengetøy, vasker doen og vinduene også. Det er overhodet ingen grense for hvor mye man egentlig kan bruke på å få noe "litt" bedre. Visste du at Rolls Royce har paraply inni døra? Sånn i tilfelle du ikke skal spare deg til fant på bilen også... Jeg har en Q5 hjemme, og er veldig fornøyd. Den støvsuger gulvet godt, tar tepper bra, og den vasker. Den har ikke automatisk teppegjenkjenning på kameraet, så den må programmeres manuelt for ikke å vaske teppet med mopp. Men de 6 minuttene det tar å lese manualen og sette opp en no-go-sone med vaskemopp synes jeg er helt greit når man sparer 12'000 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #24 Del Skrevet 14. august 2024 Nest etter oppvaskmaskin så er roborocken det beste vi har for forholdet vårt. Vi har en som vibrerer, men den tar ikke gjenstridige flekker. Men kluten blir jo skitten, så den rengjør. Men erstatter ikke gulvvask totalt Jeg pleier å koste vekk støv fra kroker, for der kommer ikke en slik støvsuger til. Den støvsuger bedre enn jeg gjør manuelt. Anonymkode: a25dd...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #25 Del Skrevet 4. desember 2024 Hva ble endelig dom på Xiaomi? Anonymkode: 7f159...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå