Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 jeg skal ringe og bestille time hos legen i morgen. da kommer de til å be om et "stikkord" om hva jeg vil legen slik at de kan beregne hvor lang tid legen skal sette av til meg.... men det er så vanskelig å si hva! jeg har ikke lyst til å fortelle det til telefondamen da det er (for meg) ganske flaut og vanskelig... litt komplisert er det også, ihvertfall å fortelle det i stikkord... huff... hjelp?
Arkana Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Du trenger ikke si noe hvis du ikke vil (hos min lege spør de heldigvis aldri hva det gjelder). Du kan vel bedømme selv om du trenger mer tid enn de vanlige 15 minuttene.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #3 Skrevet 16. februar 2006 Det der synes jeg, unnskyld språket, er noe forbanna tull. Da jeg ringte for legetime i anledning abort, som var fryktelig vanskelig for meg, ble jeg møtt (i telefonen da) av en sur legesekretær som insisterte på å vite hva jeg skulle snakke med legen om. Og hun ga seg faktisk ikke før jeg begynte å grine i telefonen med et fremmed menneske! Jeg slapp å si det da. Om jeg var deg, ville jeg bare svart at "Det vil jeg helst ikke si" eller noe. Om de har normal folkeskikk forstår de såpass. Noe legesekretæren jeg møtte på, dessverre ikkeh hadde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå