fortvilet mamma Skrevet 18. juli #1 Del Skrevet 18. juli Hei, Vet ikke om jeg er innenfor riktig emne, men prøver meg her! Jeg har ei jente på snart 9, som jeg er på leiting etter en sparkesykkel til. Da uten motor selvfølgelig! Noen som har gode tips til en bra en? Er på leit etter en som tåler å brukes litt fremover, gjerne med litt store hjul, gode bremser og helst stødig. At den gjerne tåler å kjøre over litt grus f.eks., og ikke er så «liten». Hun elsker lilla! Men viktigste er funksjonen 👍🏻 Fint med grei pris og! Har søkt litt rundt og blir ikke helt klok, men har du en god erfaring så del gjerne navn på modeller! Så kan jeg Google enda mer! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Del Skrevet 18. juli Vår 10-åring har denne, hatt den noen år og fortsatt fin. https://lekekassen.no/micro-cruiser-purple-sparkesykkel-for-barn-store-hjul-og-ekstra-bredt-styre-sa0202 Anonymkode: 5d53b...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå