Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette ??

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det der er en player som sjonglerer mellom flere. 
Det beste du kan gjøre er å slette og blokkere overalt sånn at du hverken ser eller hører noe fra han. 
Da kommer du deg fortere over han, og du slipper å få påminnelser om hvor flyktig og løs han er

Anonymkode: 8f57b...ec1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å følge med på hvor han er, det er skikkelig usunt og oppskriften på hvordan få hekt.

Anonymkode: b3d61...8ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vel, du finner ikke en seriøs kjæreste så lenge du holder på med en som dette. Blokker han og jobb med å komme deg ut av den følelsesmessige hekten du har til han så skal du se at det etter hvert dukker opp en seriøs fyr. Men, vit at det tar tid. Å jage etter "den rette" har ikke noe for seg.

Anonymkode: 7076e...a6c

Tusen takk ! Jeg har han i lista men klarer fint å lavær å svare han. Vil han skal se dette uten at jeg har dramatisert dette ved å blokke han, han er jo snill generellt og alltid blid. 

Men jeg skal være flink å lære meg, vil ha en snill mann som helst bare vil være med meg hele tiden. En som nesten ikke klarer å lavær å se meg, uten å må ha sex. Finnes de😭 jeg er så jækla ødelagt av dating og menn. 

Anonymkode: 63471...d6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tusen takk ! Jeg har han i lista men klarer fint å lavær å svare han. Vil han skal se dette uten at jeg har dramatisert dette ved å blokke han, han er jo snill generellt og alltid blid. 

Men jeg skal være flink å lære meg, vil ha en snill mann som helst bare vil være med meg hele tiden. En som nesten ikke klarer å lavær å se meg, uten å må ha sex. Finnes de😭 jeg er så jækla ødelagt av dating og menn. 

Anonymkode: 63471...d6c

Les boka kjærlighetsmønster.

Anonymkode: b3d61...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...