Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette ??

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var først og fremst meg han ville ha da vi var ute, kjente han ikke, han kom bare mot meg og jeg ble sjarmert. Utover kvelden diskuterte han veldig med ei jeg vet hvem er, hun er litt yngre enn meg og vi alle er fra samme tettsted. Utover kvelden fortsatte de å diskutere, gjerne etter vi hadde pratet og danset litt. 

Vi rotet ikke den kvelden. Han dro hjem til henne. Fikk aldri navnet hans, men ei uke etter dette la han meg til på facebook. Jeg godtok og vi fikk fort en fin tone, ble bedre kjent og gikk flere turer. Det gikk to uker ca før det endte i sex en kveld... kvelden etter sov han også hos meg. Men siste dagen fikk han snap av hun venninnen som han diskuterte med og jeg fikk en vond følelse. Hun sendte noe som fikk han til å le (internt vel). Han skulle da hente henne på flyplassen... kjente jeg fikk en dårlig følelse på alt. Dagen etter så ringte han og sa at han desverre fant tilbake til eksen sin som ikke var hun han diskuterte med. Følte meg skitten og kvalm ettersom vi hadde hatt mye sex den helgen. 

De var da et par i to mnd før det ble slutt. Han begynte da å snappe meg igjen, å jeg ble veldig overrasket. Så et par uker etter det, så ringte han meg på vei hjem fra fest og han ville sove over, det fikk han gjøre på eget rom. Vi hadde ikke sex. Den kvelden hadde han vært med henne han diskuterte med, så det virker som de krangler mye og jeg er hans trøste premie. 

For ei uke siden sa jeg nok var nok og at jegså at han var mye hos henne igjen. På snapkartet siden han åpent viser seg der. Jeg sa jeg datet en annen en og sa vi skulle være venner. Dog at han heller ikke skal komme her på overnatting ! Etter det sendte han meg fortsatt snapper. Nå ikveld ser jeg han er hos henne og det river litt i hjertet mitt. Hvorfor ? Jeg sa jo selv til han at jeg holdt på med en annen en. Jeg sksl jo ikke bry meg. 

Fra nå av vil jeg bare tie helt med han. Om de krangler så kan han droppe helt å komme her. Forstår dere at jeg innerst inne er litt lei? Hva tenker dere han vil?

Den daten min ble det ikke noe av, men det vet ikke han. 

Anonymkode: 63471...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Etter det sendte han meg fortsatt snapper

Vennskapssnap?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om de krangler så kan han droppe helt å komme her. Forstår dere at jeg innerst inne er litt lei?

Ikke noe gøy med dette.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva tenker dere han vil?

Vet han selv hva han egentlig vil? Noen blir usikre, mens andre "leker" rundt osv. Vanskelig å si.

AnonymBruker
Skrevet

Han utnytter deg for å få oppmerksomhet, få pleiet eget ego, og for å få sex. Han føler seg bedre når han ser at du liker ham.

Han er en umoden dritt og han utnytter deg!

Eneste å gjøre med slike, det er å kutte dem helt ut og blokkere dem fra alle sosiale medier. Ikke noe å samle på! De vil aldri slutte med det de gjør, så om du ikke kutter all kontakt og blokkerer ham, så kommer han til å såre deg gang på gang på gang.

Send ham en melding, om at du ikke ønsker mer kontakt, at du forventer at han respekterer det og  ikke forsøker å kontakte deg på noen måte. Og så blokkerer du ham på sosiale medier.

Det er ikke rart du blir lei og lei deg - det er en naturlig reaksjon når noen behandler deg så dårlig, og enda verre når det er en som du har hatt forhåpninger om kanskje kunne bli en kjæreste, og enda verre når han viser at han ikke har respekt for deg.

Få mer selvrespekt, ikke gi slike flere sjanser, slik du har gjort nå, Ts, da blir du bare ødelagt til slutt. De er ikke verdt det - du er verdt langt mer og fortjener langt bedre! ❤️ 

Anonymkode: ce29b...a70

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

Vennskapssnap?

Ikke noe gøy med dette.

Vet han selv hva han egentlig vil? Noen blir usikre, mens andre "leker" rundt osv. Vanskelig å si.

Han pleier som regel å være mer på. Men jeg satt jo ned foten forrige uke. Sa vi kun skulle være venner, fordi jeg ikke orker å se at han er med henne. Sa deretter at jeg hadde truffet en ny. Så han tror vel at jeg holder på med ny. Men jeg merker jeg ikke orker å mate han med snap en gang... Han må nesten bestemme seg for hva han vil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han utnytter deg for å få oppmerksomhet, få pleiet eget ego, og for å få sex. Han føler seg bedre når han ser at du liker ham.

Han er en umoden dritt og han utnytter deg!

Eneste å gjøre med slike, det er å kutte dem helt ut og blokkere dem fra alle sosiale medier. Ikke noe å samle på! De vil aldri slutte med det de gjør, så om du ikke kutter all kontakt og blokkerer ham, så kommer han til å såre deg gang på gang på gang.

Send ham en melding, om at du ikke ønsker mer kontakt, at du forventer at han respekterer det og  ikke forsøker å kontakte deg på noen måte. Og så blokkerer du ham på sosiale medier.

Det er ikke rart du blir lei og lei deg - det er en naturlig reaksjon når noen behandler deg så dårlig, og enda verre når det er en som du har hatt forhåpninger om kanskje kunne bli en kjæreste, og enda verre når han viser at han ikke har respekt for deg.

Få mer selvrespekt, ikke gi slike flere sjanser, slik du har gjort nå, Ts, da blir du bare ødelagt til slutt. De er ikke verdt det - du er verdt langt mer og fortjener langt bedre! ❤️ 

Takk ❤️  Men hva med hun han sover hos nå da? Hun vet godt at han var her den natten for to uker siden. Slår hun seg til ro med dette? Bare vent til de begynner å krangle igjen, da vil han sikkert ha min oppmerksomhet igjen. Skal absolutt ikke svare han på neste snap. Er sjeleglad for at jeg ikke hadde sex med han sist, sjeleglad ! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men jeg merker jeg ikke orker å mate han med snap en gang... Han må nesten bestemme seg for hva han vil. 

Virker som du ønsker å komme deg videre, men at det er vanskelig etter å ha blitt såret.

Vankelig å vite hva han vil. Enten må man være ærlig og spørre han direkte eller gå videre

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Virker som du ønsker å komme deg videre, men at det er vanskelig etter å ha blitt såret.

Vankelig å vite hva han vil. Enten må man være ærlig og spørre han direkte eller gå videre

Det ligger nok i første bruddet med eksen som fant seg ny et halvt år etter. Det tok neg ca 2år før jeg kom meg videre, føler enda det sitter. Vi var sammen i 12 år og har barn sammen. Etter det har jeg bare vært uheldig med menn som kun vil ha ligg og ikke annet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var først og fremst meg han ville ha da vi var ute, kjente han ikke, han kom bare mot meg og jeg ble sjarmert. Utover kvelden diskuterte han veldig med ei jeg vet hvem er, hun er litt yngre enn meg og vi alle er fra samme tettsted. Utover kvelden fortsatte de å diskutere, gjerne etter vi hadde pratet og danset litt. 

Vi rotet ikke den kvelden. Han dro hjem til henne. Fikk aldri navnet hans, men ei uke etter dette la han meg til på facebook. Jeg godtok og vi fikk fort en fin tone, ble bedre kjent og gikk flere turer. Det gikk to uker ca før det endte i sex en kveld... kvelden etter sov han også hos meg. Men siste dagen fikk han snap av hun venninnen som han diskuterte med og jeg fikk en vond følelse. Hun sendte noe som fikk han til å le (internt vel). Han skulle da hente henne på flyplassen... kjente jeg fikk en dårlig følelse på alt. Dagen etter så ringte han og sa at han desverre fant tilbake til eksen sin som ikke var hun han diskuterte med. Følte meg skitten og kvalm ettersom vi hadde hatt mye sex den helgen. 

De var da et par i to mnd før det ble slutt. Han begynte da å snappe meg igjen, å jeg ble veldig overrasket. Så et par uker etter det, så ringte han meg på vei hjem fra fest og han ville sove over, det fikk han gjøre på eget rom. Vi hadde ikke sex. Den kvelden hadde han vært med henne han diskuterte med, så det virker som de krangler mye og jeg er hans trøste premie. 

For ei uke siden sa jeg nok var nok og at jegså at han var mye hos henne igjen. På snapkartet siden han åpent viser seg der. Jeg sa jeg datet en annen en og sa vi skulle være venner. Dog at han heller ikke skal komme her på overnatting ! Etter det sendte han meg fortsatt snapper. Nå ikveld ser jeg han er hos henne og det river litt i hjertet mitt. Hvorfor ? Jeg sa jo selv til han at jeg holdt på med en annen en. Jeg sksl jo ikke bry meg. 

Fra nå av vil jeg bare tie helt med han. Om de krangler så kan han droppe helt å komme her. Forstår dere at jeg innerst inne er litt lei? Hva tenker dere han vil?

Hvorfor gjør han dette.

Det korte svaret er: Fordi han kan. Jeg pleide å holde på sånn da jeg var umoden og syntes det var gøy med oppmerksomhet. Det er lenge siden heldigvis.

Håper du finner en god fyr og glemmer ham. Om du later som du glemmer ham er det sikkert litt irriterende for ham😉

Hilsen Snuppa, anonym for anledningen. 

Anonymkode: 03246...203

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk ❤️  Men hva med hun han sover hos nå da? Hun vet godt at han var her den natten for to uker siden. Slår hun seg til ro med dette? Bare vent til de begynner å krangle igjen, da vil han sikkert ha min oppmerksomhet igjen. Skal absolutt ikke svare han på neste snap. Er sjeleglad for at jeg ikke hadde sex med han sist, sjeleglad ! 

Han utnytter trolig henne også, og hun er kanskje mer blendet av ham enn du er.

Ikke spekuler mer i han og henne og hans eks eller om de krangler eller ikke.

Du skriver over her at han bare må bestemme seg... Nei, det er DU som skal bestemme deg!

Og du ser at denne mannen er umoden, respektløs, behandler deg (og andre kvinner) dårlig. Du ser han er en mann som sårer deg, en mann som tapper deg for energi og krefter, kanskje også for troen på at gode menn finnes. Han er ikke en god mann.

Da bør DU bestemme deg at du ikke vil ha mer med ham å gjøre!  Du trenger ikke sitte og vente på hans neste trekk.

Du trenger ikke sitte og vente på hans neste trekk. Ta heller kontrollen selv, sett tydelige grenser for deg selv! Og seriøst, vennskap kan dere ikke ha, ikke slik han er, det at dere har hatt sex og at du nok var mer interessert i han, samt at han stadig roter så mye at han sårer deg dypt. Da må du velge ham bort, og gjøre det så tydelig for ham at han ikke kan misforstå det.

Send ham en melding, si at du har tenkt litt mer, og at du har funnet ut at det beste er at dere bare kutter all kontakt, for et vennskap vil ikke kunne fungere mellom dere. Si at du forventer at han respekterer dette, og at han derfor ikke tar kontakt med deg på noen som helst måte. Og så blokkerer du ham fra alle sosiale medier med det samme!

Og så fortsetter du ditt liv! :)

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor gjør han dette.

Det korte svaret er: Fordi han kan. Jeg pleide å holde på sånn da jeg var umoden og syntes det var gøy med oppmerksomhet. Det er lenge siden heldigvis.

Håper du finner en god fyr og glemmer ham. Om du later som du glemmer ham er det sikkert litt irriterende for ham😉

Hilsen Snuppa, anonym for anledningen. 

Anonymkode: 03246...203

Finner jeg egentlig en god mann til slutt ? Får så mørke tanker av alle de som har såret meg. Virkelig. Føler jeg aldri finner kjærligheten selv draget jeg har...

Takk for fine ord btw🤍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han utnytter trolig henne også, og hun er kanskje mer blendet av ham enn du er.

Ikke spekuler mer i han og henne og hans eks eller om de krangler eller ikke.

Du skriver over her at han bare må bestemme seg... Nei, det er DU som skal bestemme deg!

Og du ser at denne mannen er umoden, respektløs, behandler deg (og andre kvinner) dårlig. Du ser han er en mann som sårer deg, en mann som tapper deg for energi og krefter, kanskje også for troen på at gode menn finnes. Han er ikke en god mann.

Da bør DU bestemme deg at du ikke vil ha mer med ham å gjøre!  Du trenger ikke sitte og vente på hans neste trekk.

Du trenger ikke sitte og vente på hans neste trekk. Ta heller kontrollen selv, sett tydelige grenser for deg selv! Og seriøst, vennskap kan dere ikke ha, ikke slik han er, det at dere har hatt sex og at du nok var mer interessert i han, samt at han stadig roter så mye at han sårer deg dypt. Da må du velge ham bort, og gjøre det så tydelig for ham at han ikke kan misforstå det.

Send ham en melding, si at du har tenkt litt mer, og at du har funnet ut at det beste er at dere bare kutter all kontakt, for et vennskap vil ikke kunne fungere mellom dere. Si at du forventer at han respekterer dette, og at han derfor ikke tar kontakt med deg på noen som helst måte. Og så blokkerer du ham fra alle sosiale medier med det samme!

Og så fortsetter du ditt liv! :)

Takk . Skal gjøre det. Men ikke nå mens han er med henne. Antagelig vil vel lykken smile mellom de to. 

Han sa forøvrig sist at han følte seg fæl som ringte meg mandagen etter en hel helg sammen og stoppet alt mellom oss. Det var et feil tidspunkt. Man er nokså sårbar etter en helg med mye intimt.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk . Skal gjøre det. Men ikke nå mens han er med henne. Antagelig vil vel lykken smile mellom de to. 

Han sa forøvrig sist at han følte seg fæl som ringte meg mandagen etter en hel helg sammen og stoppet alt mellom oss. Det var et feil tidspunkt. Man er nokså sårbar etter en helg med mye intimt.. 

Se om du heller kan føle litt berettiget sinne over måten han behandler deg på.

Det sier seg selv at han ikke plutselig mandag fikk vite noe nytt som gjorde at han gikk tilbake til eksen, han visste nok utmerket godt hva han gjorde med deg i helgen. Men han liker deg godt nok og tenner på deg, til å føre deg bak lyset og spinne deg inn i en falsk følelse av trygghet.

At han føler seg fæl, det tror jeg egentlig ikke, så mye han her har rotet frem og tilbake mellom flere kvinner. Men jeg tror han vet at hvis han sier han følte seg fæl, så er det større sjanse for at du skal få sympati med ham og dermed øker også sjansen for at du er villig til å la ham få sex med deg flere ganger.

Det er helt forferdelig følelse å bli behandlet slik som han har behandlet deg. Du fortjener bedre!

Jeg tror du skal forsøke å lære noe av dette. Han rotet flere ganger før denne siste helgen, og det på måter som gjorde at du nok burde ha kuttet kontakten med ham før. For menn som kan gjøre slikt, de har noe beregnende over seg, og de utnytter kvinner, binder seg sjelden helt til én, eller kan ha følelser for én, men likevel utnytte andre kvinner.

Tenk gjennom den tiden dere har kjent hverandre. Analyser og se hvor han kanskje avslørte seg tidlig, men som du (fordi du allerede var betatt av ham) ikke så, eller ikke la nok vekt på. Finner du slike ting (og hos ham er det jo flere bare i det du har fortalt her), så lærer du noe av det, og det blir lettere å sette grenser for deg selv i møte med andre menn.

Virkelig gode menn finnes der ute, de er bare av og til litt vanskelige å finne ❤️ 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså den første kvelden hvor han ble med hun andre hjem, allerede da viste han hva slags type mann han var.

En mann som er interessert i en kvinne for noe mer en sex vil ikke holde på med slikt tull som dette du skriver om. Du er et potensielt knull og det er den helt og fulle sannheten rundt dette. Han kommer til å fortsette og ta kontakt når han trenger noe fra deg. Han er ikke interessert i et seriøst kjærlighets forhold med deg. Du er ikke pliktig til å svare på hans snapper.

Anonymkode: 4afb4...131

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å la deg bruke, ikke la han få snakke med deg en gang. Sånne folk som dette driver og leker med andre sine følelser og gir en god faen i alt annet enn seg selv

Anonymkode: 237de...4dc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har ingen klare grenser. Det virker som at du kjenner på hele kroppen at det er feil, men at du er usikker på hvordan du skal håndtere det. 
Første råd er å slutte å fundere på hva det er han holder på med og hvorfor. Det eneste du bør fokusere på er om han får deg til å føle deg bra, om hans handlinger overfor deg er ønskelig eller ikke. 
Derfra blir det enklere å ta vare på deg selv, og ta de riktige valgene for deg selv. 

Anonymkode: a3fa4...2a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har ingen klare grenser. Det virker som at du kjenner på hele kroppen at det er feil, men at du er usikker på hvordan du skal håndtere det. 
Første råd er å slutte å fundere på hva det er han holder på med og hvorfor. Det eneste du bør fokusere på er om han får deg til å føle deg bra, om hans handlinger overfor deg er ønskelig eller ikke. 
Derfra blir det enklere å ta vare på deg selv, og ta de riktige valgene for deg selv. 

Anonymkode: a3fa4...2a4

Skal gjøre det. Han er glemt allerede.. 

Hvordan skal man elske seg selv og være sikker på hvilke valg man skal ta? Har ikke råd til psykolog og jeg trenger å vite hvordan man skal få tillitt til menn igjen som ikke bruker megfor sex. Dette er neppe første gangen etter bruddet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal gjøre det. Han er glemt allerede.. 

Hvordan skal man elske seg selv og være sikker på hvilke valg man skal ta? Har ikke råd til psykolog og jeg trenger å vite hvordan man skal få tillitt til menn igjen som ikke bruker megfor sex. Dette er neppe første gangen etter bruddet. 

Det finnes masse gode artikkler du kan lese om dette på nettet, du må gjøre endring hvis du ønsker annet resultat.

Anonymkode: b3d61...8ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

en kvelden hadde han vært med henne han diskuterte med, så det virker som de krangler mye og jeg er hans trøste premie. 

De krangler vel fordi han vingler mellom alle dere damene da. Vet du ikke at du fortjener å bli behandlet så mye mye bedre enn det her? Som en slags reserveløsning?

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (34 minutter siden):

De krangler vel fordi han vingler mellom alle dere damene da. Vet du ikke at du fortjener å bli behandlet så mye mye bedre enn det her? Som en slags reserveløsning?

Helt sikkert. Han kom til meg (den helgen han ikke fikk seg noe) og sa hun hadde flørtet ville med andre menn. Så jeg var vel bare en han ville utnytte for sjalusi sikkert. Han får ikke min oppmerksomhet igjen. Det vil nok aldri vare mellom de heller etter så mye drama allerede. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Finner jeg egentlig en god mann til slutt ? Får så mørke tanker av alle de som har såret meg. Virkelig. Føler jeg aldri finner kjærligheten selv draget jeg har...

Takk for fine ord btw🤍

Vel, du finner ikke en seriøs kjæreste så lenge du holder på med en som dette. Blokker han og jobb med å komme deg ut av den følelsesmessige hekten du har til han så skal du se at det etter hvert dukker opp en seriøs fyr. Men, vit at det tar tid. Å jage etter "den rette" har ikke noe for seg.

Anonymkode: 7076e...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...