Gå til innhold

Noen som har «kosevenninner» her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninner som man kan kose med uten at man er lesbisk. Eller er man lesbisk da? 

Anonymkode: f2211...26a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke kosevenninner. Prøvd en gang, aldri mer. Ikke noe for meg. Men vil ikke si at du automatisk er lesbisk hvis du koser deg med en venninne. Du eier jo definisjonen på hva du er helt selv, men forelsker du deg i kvinner? Tiltrekkes du av kvinner på generell basis? Eller er det bare denne ene venninnen du hygger deg med? Det finnes jo også mye mellom hetero og homo/lesbisk.

K36

Anonymkode: 2a8a8...6b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lesbisk, og har ingen og har aldri hatt kosevenninner. Har for øyeblikket heller ikke kjæreste. Nei, du er/"blir" heller ikke lesbisk av å ha sex med andre damer. Hvilken legning du har er utelukkende opp til hvordan du vil definere deg. 

Anonymkode: 46881...3ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke kosevenninner. Prøvd en gang, aldri mer. Ikke noe for meg. Men vil ikke si at du automatisk er lesbisk hvis du koser deg med en venninne. Du eier jo definisjonen på hva du er helt selv, men forelsker du deg i kvinner? Tiltrekkes du av kvinner på generell basis? Eller er det bare denne ene venninnen du hygger deg med? Det finnes jo også mye mellom hetero og homo/lesbisk.

K36

Har aldri vært forelsket i en kvinne, men kunne tenke meg å prøve å være intim, trenger ikke være seksuelt en gang, kanskje bare kiling og massasje. Tiltrekkes heller ikke av kvinner, men kan legge merke til dem. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri vært forelsket i en kvinne, men kunne tenke meg å prøve å være intim, trenger ikke være seksuelt en gang, kanskje bare kiling og massasje. Tiltrekkes heller ikke av kvinner, men kan legge merke til dem. 

Det er jo ikke noe i veien for at du kan være intim med noen. At det er en kvinne spiller vel ikke så stor rolle, så lenge du koser deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke noe i veien for at du kan være intim med noen. At det er en kvinne spiller vel ikke så stor rolle, så lenge du koser deg.

Men hvordan går man frem da? Ikke lett å spørre om. Og hvordan vite om en annen er interessert i det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan går man frem da? Ikke lett å spørre om. Og hvordan vite om en annen er interessert i det samme?

For mitt vedkommende var det en venninne som alltid har vært interessert i det, så det var hun som tok initiativet. Men har du noen du er nærere enn andre? Blir vel naturlig å starte der. Dynamikken mellom deg og venninnene dine kjenner jo dere best til, så vet ikke hva som blir naturlig og ikke for dere.

AnonymBruker
Skrevet

For mitt vedkommende var det en venninne som alltid har vært interessert i det, så det var hun som tok initiativet. Men har du noen du er nærere enn andre? Blir vel naturlig å starte der. Dynamikken mellom deg og venninnene dine kjenner jo dere best til, så vet ikke hva som blir naturlig og ikke for dere.

Har ingen å spørre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ingen å spørre. 

Dating-apper da? Bare å være tydelig på at du kun er ute etter kos. Kan jo være du får napp hos noen. Du er garantert ikke alene i å være nysgjerrig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dating-apper da? Bare å være tydelig på at du kun er ute etter kos. Kan jo være du får napp hos noen. Du er garantert ikke alene i å være nysgjerrig.

Har du en eller flere datingsider å anbefale? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei dessverre, men kanskje noen andre har? Jeg vet bare om Tinder, liksom...

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig med det å være tydelig på rammene. Tror mange lesbiske er lei av å være "prøveklut" for heterofile damer.. Og sikkert mange som syns det er helt toppers, men spill med åpne kort 👍

Anonymkode: 553bb...3c8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart jeg kan tenke meg det. det står ikke att det innlegg er bare for kvinner!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kollega er mye på jobbreise og koser oss alltid sammen. Vi bestiller alltid hvert vårt rom, men bruker kun et…

Det er så deilig å kysse henne, kna og kose med de deilige brystene hennes og kjenne at hun blir våt. Vi sovner alltid i hverandres armer.

Hjemme har begge mann og barn.

Anonymkode: 21637...cb9

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Definer hva du legger i "kos". Det kan være så individuelt, og spenne fra det å sitte i armkroken, spoone, klemme, stryke m.m. med klærne på, til intim nærhet uten klærne på, og berøring av erogene punkter og kjønnsorgan. 

Når du sier "kosevenninne", mener du rett og slett en å ha jentesex med?

Anonymkode: cf909...f1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det, skjer kanskje 1-2 ganger pr mnd. Møtte henne via gamle jobben, fant henne etterpå med en datingside. Hun er lesbisk, godtok meg som utforskende. For meg er det sexen, variasjonen det skaper å ha sex med en kvinne. Slått meg til ro med det 🤗. Så nyter det skikkelig, hun er femi og fin. Liker at hun er den erfarne som har litt kontrollen over meg, hun kan gi meg orgasme på 5min 😅

Anonymkode: 81cf7...cb0

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Definer 'kose'.

Om det dreier seg om sex så er du lesbisk eller biseksuell/bifil om du har sex med andre jenter. Men disse merkelappene betyr jo ikke noe. :)

Anonymkode: cdf25...147

Skrevet

Du trenger ikke være lesbisk, selv om du koser med en venninne. Hvis du er bifil liker du å kose med både mannlige og kvinnelige venner.

"Befolkningsstudier har indikert at 5,5 prosent av kvinner og 2 prosent av menn rapporterer å være bifil, mens 1,3 prosent av kvinner og 1,9 prosent av menn oppgir å være homofile eller lesbiske. "

https://sml.snl.no/biseksualitet

Skrevet

Hvordan ville du gått fram hvis du ønsket en mannlig kosevenn? Du kan vel gjøre det på samme måte? 

Prøvd å treffe noen på byen? Sett om noen virker interessert? Vær tydelig på hva du ønsker? 

Evt hvis du har en venninne du tror kan væreinteressert? Hvis du blir mer intim over tid så merker du hvor hun har sin grense. Begynn med det uskyldige. Gode klemmer. Berøring som ikke er seksuell. Massasje. Nakenbad osv.

Ett lite søk gir noen forslag:

Gaysir, grindr. Skeiv.no

AnonymBruker
Skrevet
petterm skrev (15 minutter siden):

Du trenger ikke være lesbisk, selv om du koser med en venninne. Hvis du er bifil liker du å kose med både mannlige og kvinnelige venner.

"Befolkningsstudier har indikert at 5,5 prosent av kvinner og 2 prosent av menn rapporterer å være bifil, mens 1,3 prosent av kvinner og 1,9 prosent av menn oppgir å være homofile eller lesbiske. "

https://sml.snl.no/biseksualitet

Synes den linken blander litt vedrørende bifil og biseksuell. Den vanlige definisjonen på bi-/homofil er at man kan få romantiske følelser for en med samme kjønn som deg selv. Er du bi-/homoseksuell så tenner du på sex med samme kjønn, men vil ikke få romantiske følelser for vedkommende. Og her vil jeg tro tallene er ganske annerledes. 

Anonymkode: cdf25...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...