AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Hei. Jeg fyller 30 år til høsten, og vil gjerne samle alle vennene mine til en feiring. Tenkte å leie et lokale og ha temafest. Problemet er at jeg står fast på et tema jeg tror kunne vært kjekt. Noen som har tips? Gjerne noe som ikke nødvendigvis koster hver gjest en halv formue i “kostyme”, samt at alle kan føle seg fine og flotte hele kvelden, men at det for min del finnes en del dekorasjoner jeg kan kjøpe og dekorere med 🫶🏽 Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Har du en favorittserie for eksempel? Favorittfilm? Jeg var på Tarantino-fest for ikke så lenge siden, det var gøy. Trengte ikke bruke noe på kostyme heller hvis jeg ikke ville være ekstra. Dekorasjonene var utprintede bilder fra ulike filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 2 minutter siden, PusheenPusheen said: Har du en favorittserie for eksempel? Favorittfilm? Jeg var på Tarantino-fest for ikke så lenge siden, det var gøy. Trengte ikke bruke noe på kostyme heller hvis jeg ikke ville være ekstra. Dekorasjonene var utprintede bilder fra ulike filmer. Dessverre er mine favorittserier og filmer uaktuelle, da det er ting som f.eks Harry Potter og lignende. Ønsker virkelig ikke ha en slik type fest når jeg nå blir 30 😅 Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 HORE OG HALLIK! Det var pop på 80-tallet. 🤣 100% harry og utdatert i dag. MEN, det var faktisk ett av de letteste temaene å kle seg til. Var jo bare å tre på seg et gullkjede for gutta, og overdrive sminken og kanskje litt kort skjørt på jentene. Kanskje det finnes et mer smakfullt konsept med samme mulighet til å kunne tweake vanlige, pyntede antrekk. Da jeg måtte lide meg gjennom en slik temafest med HH-tema, så kledde jeg meg bare litt 1920-talls glamorøst a la Gatsby. Syntes det virket pimpete nok. Anonymkode: 9264b...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 Umulig å ikke ha det gøy på discofest! Billige kostymer på Temu ol. Fet musikk og masse gøy du kan dekorere med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #6 Del Skrevet 17. juli 2024 Just now, Disco said: Umulig å ikke ha det gøy på discofest! Billige kostymer på Temu ol. Fet musikk og masse gøy du kan dekorere med! Ja, det er KJEMPE gøy! Men har dessverre allerede vært på 3 discofester til nå i år (28, 30 og 40 årsdager). Så føles så uoriginalt for meg, dersom jeg skal kjøre på med det samme jeg også 😂 Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 17. juli 2024 #7 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dessverre er mine favorittserier og filmer uaktuelle, da det er ting som f.eks Harry Potter og lignende. Ønsker virkelig ikke ha en slik type fest når jeg nå blir 30 😅 Anonymkode: 172fd...5ac Ser den😅Hvilke interesser har du? Kanskje du kan finne på noe ifht det? Eller ta en Kardashian, da Kris hadde bursdag, kledde folk seg i antrekk hun hadde😅 Folk kan kle seg ut som et av instagrambildene dine, eller noe sånt😅 Eller ta noe "klassisk". 70-tallsfest f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 17. juli 2024 #8 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er KJEMPE gøy! Men har dessverre allerede vært på 3 discofester til nå i år (28, 30 og 40 årsdager). Så føles så uoriginalt for meg, dersom jeg skal kjøre på med det samme jeg også 😂 Anonymkode: 172fd...5ac Oi din heldiggris! 🕺💃🏼 Hippiefest da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Del Skrevet 17. juli 2024 90's party siden du er fra 90 tallet. Anonymkode: ea289...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Del Skrevet 17. juli 2024 Eller 2000-tallet party, kom som deg selv som tenåring. :D Anonymkode: ea289...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Del Skrevet 17. juli 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Eller 2000-tallet party, kom som deg selv som tenåring. Anonymkode: ea289...00d Kunne vært veldig kjekt! Men fyyyy så schtøgg jeg såg ut på 2000-tallet 😂 klær var definitivt ikke en av mine sterke sider den gang 🥹 Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #12 Del Skrevet 17. juli 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: 90's party siden du er fra 90 tallet. Anonymkode: ea289...00d Ja, muligens 🤔 Men jeg føler meg virkelig ikke fin i 90-tallsklær, og har det som et krav for både min og andres del (i tilfelle vi drar på byen) for denne kvelden 😂 Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #13 Del Skrevet 17. juli 2024 Nå er jeg den kjipe her, men må man arrangere fester som innebærer at folk må bruke penger på nye klær? Mye drit å få kjøpt billig på Temu ja, men kloden vår trenger ikke at vi produserer enda mer ting, sender det halve jorda rundt, for at det skal bli brukt én kveld på en fest og donert til Fretex om fem år. Anonymkode: 167ef...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #14 Del Skrevet 17. juli 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg den kjipe her, men må man arrangere fester som innebærer at folk må bruke penger på nye klær? Mye drit å få kjøpt billig på Temu ja, men kloden vår trenger ikke at vi produserer enda mer ting, sender det halve jorda rundt, for at det skal bli brukt én kveld på en fest og donert til Fretex om fem år. Anonymkode: 167ef...851 Jeg ønsker jo selv å unngå at folk må måtte bruke penger/halve formuer på nye klær. I tillegg så kan man kjøpe klær man kan bruke igjen, eller se i skapet hva man har. Da jeg var på disco party første gang nå i 2024, så måtte jeg til innkjøp av ny bukse. Den har blitt brukt på totalt 3 disco arrangementer i år, pluss vanlige byturer. Så unødvendig var ikke akkurat den buksa jeg kjøpte for en bursdag i januar. Hvordan andre velger å prioritere sine kjøp og bruk av klær, er faktisk ikke opp til meg. Men her etterspør jeg faktisk tips hvor folk kan bruke minst mulig penger på klær til det eventuelle temaet, men som kan være kjekke temaer å bruke til en 30-årsdag. Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Del Skrevet 17. juli 2024 Hva med alter ego? 😊 Jeg synes det var veldig gøy 😊 Anonymkode: 35720...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 17. juli 2024 #16 Del Skrevet 17. juli 2024 Morsomste temaet på voksenbursdag: barneselskap Alle kler seg som om de var 6-10 år (fotball trøyer, sommerkjoler vanlige hverdagslige selskapsklær for barn) hele selskapet består av vanlige barneleker med fiskedam pg stolleken og alt i mellom. Alle hat det gøy og leker lekene man husker fra barndommen. Og det koster ikke så mye. Til servering kjør pølsefest og fotballkake geletog etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #17 Del Skrevet 17. juli 2024 Dupers skrev (1 minutt siden): Morsomste temaet på voksenbursdag: barneselskap Alle kler seg som om de var 6-10 år (fotball trøyer, sommerkjoler vanlige hverdagslige selskapsklær for barn) hele selskapet består av vanlige barneleker med fiskedam pg stolleken og alt i mellom. Alle hat det gøy og leker lekene man husker fra barndommen. Og det koster ikke så mye. Til servering kjør pølsefest og fotballkake geletog etc Den hadde jeg likt! 😀 Anonymkode: 35720...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #18 Del Skrevet 17. juli 2024 15 minutter siden, Dupers said: Morsomste temaet på voksenbursdag: barneselskap Alle kler seg som om de var 6-10 år (fotball trøyer, sommerkjoler vanlige hverdagslige selskapsklær for barn) hele selskapet består av vanlige barneleker med fiskedam pg stolleken og alt i mellom. Alle hat det gøy og leker lekene man husker fra barndommen. Og det koster ikke så mye. Til servering kjør pølsefest og fotballkake geletog etc Veldig gøy, men de aller fleste av oss jobber på skoler med barn i den alderen. Så tror egentlig vi får spare de tingene til når vi er på jobb, og heller nyte at vi ikke er på jobb når vi kan det 😂 Blir myyyye slike leker på jobb, så vi er passe lei de aller fleste av oss. Hadde noen andre invitert til det, hadde jeg kost meg. Men ønsker helst å unngå det i egen invitasjon (tror jeg). Men veldig godt tips. Og så tror jeg ikke det er helt passende for de som ønsker å dra på byen denne dagen 🤷🏼♀️ Anonymkode: 172fd...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #19 Del Skrevet 17. juli 2024 Hawaii er gøy tema. Anonymkode: a2e3a...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #20 Del Skrevet 18. juli 2024 Black and White (folk kler seg i svart og/eller hvitt og all pynt og mat er i svart og hvitt), 90-tallet, Mamma Mia (da står jo folk fritt til å kle seg i helt diskoklær eller lys jeans og hvitt), bokstavfest (alle kler seg ut som noe som starter på forbokstaven sin) Anonymkode: 4c442...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå