AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Skrevet 17. juli 2024 Bare for å si det først, jeg har ikke noe problemer med at partner har hatt sex og erfaringer før meg. Det har jo jeg også selvsagt. Og det er fint, vi har jo blitt formet av våre erfaringer og det er jo fint med et sunt forhold til seksualitet. Det som imidlertid plager meg, er at kjæresten min forteller om detaljer i tidligere seksuelle erfaringer. Jeg vil gjerne bare ikke vite. Forsøkt å si fra, men han kommer stadig med utsagn om detaljer jeg ikke ønsker å høre om. F.eks om ekskjæresten som kom av penetrering hvis han hadde sex med henne i doggy. Er det normalt å fortelle detaljer? Eller jeg bare sensitiv? Anonymkode: 00190...cc8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare for å si det først, jeg har ikke noe problemer med at partner har hatt sex og erfaringer før meg. Det har jo jeg også selvsagt. Og det er fint, vi har jo blitt formet av våre erfaringer og det er jo fint med et sunt forhold til seksualitet. Det som imidlertid plager meg, er at kjæresten min forteller om detaljer i tidligere seksuelle erfaringer. Jeg vil gjerne bare ikke vite. Forsøkt å si fra, men han kommer stadig med utsagn om detaljer jeg ikke ønsker å høre om. F.eks om ekskjæresten som kom av penetrering hvis han hadde sex med henne i doggy. Er det normalt å fortelle detaljer? Eller jeg bare sensitiv? Anonymkode: 00190...cc8 Jeg og hørte det fra en ex, gav beskjed jeg er ikke din ex, og jeg kommer ikke av penitrering. Det er en årsak at han er en ex nå.. Anonymkode: 71deb...10f 3
Trolltunge Skrevet 17. juli 2024 #3 Skrevet 17. juli 2024 Helt unødvendig og sosialt/relasjonsmessig klønete å fortelle om slike detaljer til en partner som ikke har bedt om slikt informasjon. Synes dessuten det er ugreit mot tidligere partnere å utlevere dem slik. 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Skrevet 17. juli 2024 Samme om det er "normalt" eller ikke når det ikke er for deg. Jeg har hatt partnere som gjerne vil ha alle juicy detaljer og andre som ikke vil ha noen. Det må folk få lov til å styre selv. Dersom han ikke vil høre på det, respekterer han ikke dine grenser og er ikke for deg. Anonymkode: bbad2...e86
Majer Skrevet 17. juli 2024 #5 Skrevet 17. juli 2024 Det høres ut som han sier det for å såre deg? Samtidig mener jeg man må kunne høre alt som har skjedd med tidligere partnere så lenge man velger en med fortid. Alternativet er en jomfru. Er egentlig verre når folk skjuler fortiden sin. Da begynner jeg alltid å tvile
Disco Skrevet 17. juli 2024 #6 Skrevet 17. juli 2024 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Helt unødvendig og sosialt/relasjonsmessig klønete å fortelle om slike detaljer til en partner som ikke har bedt om slikt informasjon. Synes dessuten det er ugreit mot tidligere partnere å utlevere dem slik. Enig! Tror ikke det er mange som ønsker så detaljert info. 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #7 Skrevet 17. juli 2024 Majer skrev (16 minutter siden): Det høres ut som han sier det for å såre deg? Samtidig mener jeg man må kunne høre alt som har skjedd med tidligere partnere så lenge man velger en med fortid. Alternativet er en jomfru. Er egentlig verre når folk skjuler fortiden sin. Da begynner jeg alltid å tvile Mener ikke at han skal være jomfru. Jeg er langt fra jomfru selv. Men jeg forteller ikke at Harald slikket meg til sprut orgasme, at Jørn har den største kuken jeg har sett, og at Per var en reser på å fingre. Anonymkode: 00190...cc8 5 1 3
Majer Skrevet 17. juli 2024 #8 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mener ikke at han skal være jomfru. Jeg er langt fra jomfru selv. Men jeg forteller ikke at Harald slikket meg til sprut orgasme, at Jørn har den største kuken jeg har sett, og at Per var en reser på å fingre. Anonymkode: 00190...cc8 Jeg har forståelse for det, men tenker samtidig at dersom du sier de tingene har han noe å strekke seg mot. Da kan han bli enda bedre på slikking, fingring og evt bruke penishylse om du, eller hans selv, ønsker at han skal ha den største penisen. Da får han i det minste mulighet til å bli din beste sexpartner. Lite er verre enn å tro man er nummer en når man i virkeligheten er nummer fire.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #9 Skrevet 17. juli 2024 Tenker man ikke trenger å si sånn uoppfordret. Jeg ville bare sagt jeg ikke ønsker å høre om tidligere erfaringer og hvis han ikke hører på det....vel da tenker jeg ham ikke respekterer meg og mine grenser og da er vi kanskje ikke en så god match som je g trodde x😅 Anonymkode: 36e75...02d 1 2
Genevieve Skrevet 17. juli 2024 #10 Skrevet 17. juli 2024 Veldig usexy. Jeg hadde ikke giddet det. Men hvis du fortsetter med han, hadde jeg sagt noe sånt som «ah, ja, Børre greide også bestandig å få meg til å komme i doggy også. Sykt digg, savner følelsen!» neste gang han kommer med et gullkorn. 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Skrevet 17. juli 2024 Majer skrev (52 minutter siden): Jeg har forståelse for det, men tenker samtidig at dersom du sier de tingene har han noe å strekke seg mot. Da kan han bli enda bedre på slikking, fingring og evt bruke penishylse om du, eller hans selv, ønsker at han skal ha den største penisen. Da får han i det minste mulighet til å bli din beste sexpartner. Lite er verre enn å tro man er nummer en når man i virkeligheten er nummer fire. Betyr jo ikke at de nevnte tre er bedre heller. Jeg synes ikke det er hyggelig at han gjør slikt, og jeg ønsker dermed ikke å gjøre det mot han Anonymkode: 00190...cc8
Irak Skrevet 17. juli 2024 #12 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare for å si det først, jeg har ikke noe problemer med at partner har hatt sex og erfaringer før meg. Det har jo jeg også selvsagt. Og det er fint, vi har jo blitt formet av våre erfaringer og det er jo fint med et sunt forhold til seksualitet. Det som imidlertid plager meg, er at kjæresten min forteller om detaljer i tidligere seksuelle erfaringer. Jeg vil gjerne bare ikke vite. Forsøkt å si fra, men han kommer stadig med utsagn om detaljer jeg ikke ønsker å høre om. F.eks om ekskjæresten som kom av penetrering hvis han hadde sex med henne i doggy. Er det normalt å fortelle detaljer? Eller jeg bare sensitiv? Anonymkode: 00190...cc8 Nei du har all grunn til å reagere....Hadde selv blitt så såret og lei meg om jeg hadde fått vite noe sånt. Han respekterer deg ikke siden han forteller slike ting til deg, etter at du har sagt ifra. Hadde rett og slett vært en dealbraker for meg dette her....Respekt er veldig viktig for meg ❤️. 2
Irak Skrevet 17. juli 2024 #13 Skrevet 17. juli 2024 (endret) Majer skrev (1 time siden): Det høres ut som han sier det for å såre deg? Samtidig mener jeg man må kunne høre alt som har skjedd med tidligere partnere så lenge man velger en med fortid. Alternativet er en jomfru. Er egentlig verre når folk skjuler fortiden sin. Da begynner jeg alltid å tvile Ikke når hun har gitt beskjed om at hun ikke ønsker å vite...Da er det rett og slett respektløst! Det mener jeg! Kan faktisk gjøre vondt verre for noen... Endret 17. juli 2024 av Irak 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #14 Skrevet 17. juli 2024 Det er ikke naturlig å gå i detaljer om tidligere sex-erfaringer, men det en tar med seg inn i et forhold kommer til å prege det nye forholdet. Min kone har fortalt meg at hun ikke vil suge meg fordi hennes forrige mann tvang henne til å svelge sæd en gang. Det er jo for såvidt en saksopplysning om hvorfor jeg må avstå fra oralsex, men det setter også fantasien i sving om hvordan hun og han hadde det i sengen. Hun har også fortalt om hvor deilig de hadde det i badekaret og hvor deilig det var å gynge i en vannseng under akten. Jeg lot henne fortelle ferdig uten avbrytelser og siden har hun ikke kommet inn på temaet. I starten synes jeg det var litt plagsomt å tenke på, men siden har jeg valgt å leke med fantasien om hvordan hun ble tatt av sin forrige mann og jeg kjenner det tenner meg å tenke på det, men holder det for meg selv. La altså typen prate seg ferdig så tror jeg han går lei. Anonymkode: 771de...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #15 Skrevet 17. juli 2024 Jeg tramper av og til uti, og sier mer enn hun vil høre. Hun innrømmer heldigvis litt skyld, for hun er nysgjerrig, og vi har ofte ganske intime samtaler der hun spiller opp til å dele mer enn godt er. Har vi for eksempel tatt oss et par glass vin, så kjenner jeg kanskje ikke igjen mekanismen, før jeg plumper ut med noe om tidligere partnere, eller kvinner jeg synes er attraktive pr i dag. Hun har en del drøye opplevelser, som jeg blir tent av å høre om, og det ligger nok i ryggmargen, at jeg tror at hun reagerer på samme måte. Anonymkode: 21bc2...f0a
kjekkfyr Skrevet 17. juli 2024 #16 Skrevet 17. juli 2024 Off.. dette hadde ikke vært for meg heller, hverken å dele eller høre, det hadde rett og slett vært skikkelig turn-off og definitivt detaljer jeg ikke hadde trengt 🤐 Så, skjønner deg 100% TS
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #17 Skrevet 17. juli 2024 Hadde jeg ville visst så hadde jeg spurt men jeg vil ikke høre slike ting så jeg hadde ikke orket en slik mann. For meg tyder dette på lite respekt for kjæresten og at han har lite selvtillit og tror han må briljere for å imponere. Anonymkode: 10569...140
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #18 Skrevet 18. juli 2024 Noen elsker å høre om tidligere erfaringer, mens andre hater det. Gi ham tydelig beskjed. Anonymkode: 1401b...a64
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #19 Skrevet 18. juli 2024 Off limits! Jeg vil absolutt ikke høre noe om hennes tidligere erfaringer. Anonymkode: 16bfa...ebc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #20 Skrevet 18. juli 2024 Syntes det værste er hvordan han utleverer sin eks/kjæreste. Illojalt og et rødt flagg i seg selv. Anonymkode: dc91f...904 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå