AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 Hvordan oppdaget du at du hadde lav sexlyst? Og hva har du gjort med det? Akseptert at slik er det bare eller prøvd å få mer sexlyst? Anonymkode: 568df...a7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Når jeg ikke hadde lyst på sex. Anonymkode: a8f5c...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Dess oftere jeg har sex, dess oftere får jeg lyst på sex. Hvis det går lenge uten, dabber lysten av. Dette gjelder både onanering eller sex med en partner. Akkurat nå er jeg singel, så da blir det lenge mellom sex med en partner, men jeg synes likevel at det er viktig å opprettholde egen tilfredsstillelse. Både for lysten sin del, og for underlivshelsen sin del. 👌 Anonymkode: a7f28...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dess oftere jeg har sex, dess oftere får jeg lyst på sex. Hvis det går lenge uten, dabber lysten av. Dette gjelder både onanering eller sex med en partner. Akkurat nå er jeg singel, så da blir det lenge mellom sex med en partner, men jeg synes likevel at det er viktig å opprettholde egen tilfredsstillelse. Både for lysten sin del, og for underlivshelsen sin del. 👌 Anonymkode: a7f28...3df Da mener du onanering? Anonymkode: 568df...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 Merket det ikke på en spesiell måte egentlig. Det blir for så vidt litt feil å si at jeg har lav sexlyst egentlig, men jeg har et forhold til dette som ikke er så vanlig. Jeg kan fint ha lyst på sex hver dag i en periode. Så kan det lett gå et år til neste gang jeg har lyst. Jeg trives akkurat like godt med mye sex som med ingen sex. Sex har i så måte ikke noe å si for hvordan jeg trives i et forhold. Jeg trenger ikke sex for å føle meg ønsket, elsket osv. jeg har et langt mer pragmatisk forhold til sex. Min lyst styres veldig av partner sin lyst. Har partner mye lyst på sex hele tiden, så er jeg med. Har partner lyst på sex 1 gang i året, så er jeg like mye med. Spiller rett og slett ingen rolle for meg. Hvordan jeg oppdaget dette er vanskelig å svare på. Anonymkode: c578f...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #6 Del Skrevet 18. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): jeg har et forhold til dette som ikke er så vanlig. Du er ikke så uvanlig som du tror. Du har en responsiv lyst bare. Ikke fullt så vanlig hos menn, som hos kvinner. Anonymkode: cb641...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå