Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynner å bli ganske betatt av han. Særlig etter i natt og måten han var på. Enten tenker jeg at han er tidenes psykopat om han ikke klarer å få noe form for følelser/keen i måten vi holdt hverandre i hendene, og måten han holdt rundt meg så kjærlig om intimt. Det er isåfall imponerende. Men greien er at jeg er så redd for å gå fort frem og skremme fyren siden han virker veldig casual når det kommer til sex og har lagt med en del. Derfor virker det som han ikke bryr seg om det, men samtidig gjør det siden han åpenbart spør og graver litt. Er bare redd for å bli såret, derfor er jeg livredd for å ta det forhastende og skremme vekk fyren. Han snakker jo også om fremtiden som han ikke vil flytte etc fra plassen, men er heldigvis ikke så langt unna at det hadde hatt så mye å si. Det er litt vanskelig !

Anonymkode: 80fac...551

Disclamer: jeg er nok en del eldre enn deg, så jeg ser nok litt anderledes på ting. Men.. :

Du må bestemme deg. Slik jeg leser dette er du veldig uklar. Jeg hadde ikke stolt på deg for fem øre.

Hvis jeg hadde forsonet meg med at dette er litt enkelt moro for oss begge, så hadde jeg forsøkt å skru av følelsene og bare gått for sex'en. Hvis jeg ønsket et seriøst forhold så hadde jeg oppfattet deg som alt for uklar, tvetydig og hadde nok droppet deg til slutt fordi du fremstår useriøs. 

Jeg tror ikke noe på at man skremmer vekk seriøse gutter ved å være tydelig på hva man vil. Tvert i mot. Men du vil skremme vekk de som bare vil leke med deg, for de orker ikke "drama" (dvs følelser og sånn). Men går du på 200% og blir needy og eiesjuk, så skremmer du nok vekk de fleste, ja. Men det er en forskjell. 

Ta en prat finn ut hva dere vil. Hvis dere vil være eksklusive så si det.. Ikke gå rundt grøten. Hvis den ene vil være eksklusiv og ikke den andre, er det best å avslutte før følelsene blir for store. 

Anonymkode: f8d9d...4c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (8 timer siden):

Det høres ut som at dere to trenger å ta en seriøs prat. Vil dere egentlig være eksklusive, med andre ord: KJÆRESTER eller er dette bare en løs greie mellom to gode venner?

Man kan fint være KJÆRESTER og ikke eksklusive.

Hilsen oss det funker veldig bra for 😂

Anonymkode: 3d0fd...904

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man kan fint være KJÆRESTER og ikke eksklusive. 

Anonymkode: 3d0fd...904

Nei! 

batman-slapping-robin-no-bubbles-meme-7.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei! 

batman-slapping-robin-no-bubbles-meme-7.jpg

Du kan bestemme hva som funker for deg selv og din partner, men du kan jo ikke bestemme hvordan andre skal definere seg og sine forhold?

AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩 eksen min var akkurat sånn i starten, det ble et langt forhold preget av psykisk og fysisk vold, pga hans (ubegrunnede) sjalusi. Jeg reagerer særlig på at han sjekket ringelista. Vær forsiktig!

Anonymkode: df1d2...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...