AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Del Skrevet 17. juli kjøpte et par brukte fjellstøvler, ikke skinn. Lurer på om de er akkurat litt for smale foran. Vurderer å bruke kun nylonstrømper, ingenting utenpå. Andre som har prøvd det? Varmt vær. Anonymkode: 068c1...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Del Skrevet 17. juli kjør på. Ikke noe vits med tjukke sokker når det er varmt. Men uansett er tynne ullsokker det som funker best fordi de puster.Nylon blir man vel svett av.. Anonymkode: 1fb8b...b22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Del Skrevet 17. juli Fjellstøvler skal heller være litt for store. Føtter hovner opp og trenger mer plass, så jeg må alltid opp 1 str i slike sko. Bruker heller en ekstra såle/halvsåle. Høres ut som skoene er for små. Anonymkode: d20c5...8ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makteslosmakt Skrevet 17. juli #4 Del Skrevet 17. juli Kjøp gnagsår sokker. Jeg får gnagsår ofte pga beinete hæl, og disse er gull verdt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominiqueFrancon Skrevet 18. juli #5 Del Skrevet 18. juli (endret) Jah. Har kjøpt tynne sokker 50/50 ull- syntetisk. Kjøpte nye støvler og. Cmp, 1300 spenn, superlette og myke Endret 18. juli av DominiqueFrancon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Del Skrevet 18. juli Jeg bruker alltid en kombinasjon av ankelsokker i bomull og medium ullsokker i fjellstøvler. Ullen absorberer svette, de i bomull er for mindre slitasje på ullsokkene. Kan ikke forestille meg det er greit å ha noe "glatt" som nylonstrømer i fjellstøvler. Anonymkode: 6a420...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå