Gå til innhold

Skifte sengetøy mellom partnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bør man skifte sengetøy hvis man har flere partnere?

Selv har jeg 5 faste partnere jeg treffer jevnlig, samt endel tinderdater i løpet av en måned. 
Jeg skifter sengetøy en gang i uka omtrent. 
Noen ganger har jeg nettopp skifta før jeg får besøk av ei venninne, og da synes jeg det er for galt å skifte på nytt om jeg får nytt kvinnebesøk samme kveld eller de første dagene etter. 
Man må jo tenke litt miljø også. 
Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er greit å skifte mellom hver partner. Hadde iallefall jeg satt pris på om jeg var en av dem

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bare 5 og ikke 7, har du helgefri?

Anonymkode: 2e6a8...24e

• Liker 15
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på ditt sengeskift.

Anonymkode: 5e875...0d4

Skrevet

Nei, det kan du umulig ha tid til, det forstår alle. Jeg forstår om du ikke får tid til å vaske snabelen i mellom skiftene og

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Blåbærrips skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er greit å skifte mellom hver partner. Hadde iallefall jeg satt pris på om jeg var en av dem

Hvorfor det? De deler jo på personen i senga. Da går det vel bra å dele sengetøy også? 

Anonymkode: f3ec8...b15

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de alle sammen vet om at de er en blant mange så er det vel ikke så nøye om du bytter sengetøy mellom, så sant det ikke er så lenge siden det er byttet eller det er veldig mye gris etter forrige ligg.

Anonymkode: c0a3d...1a7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville du likt å ligge i samme sengetøy som andre hadde lagt og hatt seg? 

Man bytter så klart mellom hver partner - noe annet er bare jævlig ekkelt og uhygienisk! 

Anonymkode: 49ca9...c6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som de faktisk sover i den sengen. Kanskje er dynene sparket i gulvet og blir ikke brukt. Om det blir spermkliss på lakenet bør du skifte lakenet. 

Anonymkode: ff81d...4da

Skrevet

Kan umulig tenke meg at noen av damene bryr seg om det - de er sjelden opptatt sånt.. Hun siste før sengeskift må jo føle seg beæret over å få marinere i guff og moro fra siste ukas stjernelag 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker vel heller at du bør vaske tastaturet litt oftere. Sperm er ganske klissete. Den imaginære sengen din klarer seg fint uten at du skal "skifte" på den.

Anonymkode: 7dc4f...a3a

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bytt laken, men ikke på dynene.

Anonymkode: 0d91b...005

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvorfor det? De deler jo på personen i senga. Da går det vel bra å dele sengetøy også? 

Anonymkode: f3ec8...b15

Sant det, men han de deler på dusjer jo forhåpentligvis mellom hver runde så da blir jo gørra fra de andre heldige damene skylt ned i sluken i stedet for smurt utover nestemann (kvinne)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

#tingsomikkeskjer

Anonymkode: 109ae...abe

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Selv har jeg 5 faste partnere jeg treffer jevnlig, samt endel tinderdater i løpet av en måned. 
Noen ganger har jeg nettopp skifta før jeg får besøk av ei venninne, og da synes jeg det er for galt å skifte på nytt om jeg får nytt kvinnebesøk samme kveld eller de første dagene etter. 
Hva tenker dere?

🤮🤮🤮

Anonymkode: e798f...74b

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Hva tenker dere?

Jeg hadde kansje hatt 5 forskjellige farger på sengetøyet slik at du husker hvem som er til hva. Kansje du kan ha navnene til dine partnere med store bokstaver på trekket slik at du husker hvem som skulle komme på besøk? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ehm,

«Det man ikke vet» tenker jeg .. 😅☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har issues bak tastaturet. Hvis alle disse folka squirter, ville jeg hatt et tisselaken til hver, ellers er det bare å kjøre på, samme spermen til alle.

Anonymkode: 2e6a8...24e

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sikkert ta sengetøyskift som en del av forspillet? 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 46e24...177

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (5 timer siden):

Hva tenker dere?

Alle og en hver vet at dette er en kølsvart løgn! Slike bidrag kan du spare deg for!

Anonymkode: 9ba23...fa8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...