AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #21 Del Skrevet 17. juli 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Er en kvinne lesbisk hvis hun ikke liker samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 med deg eller? Kanskje det er du som er "problemet"? Anonymkode: fd434...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sottovoce Skrevet 17. juli 2024 #22 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må vel finne meg en impotent mann da. Det finnes vel ikke menn som ikke vil ha samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Her er vel spørsmålet om hva du liker.... Oralsex begge veier...? Jeg mener å ha lest et sted at det er en fyr som bare har samleie fordi dama ønsker det og han selv synes det er et ork... Så da må jeg jo tro det finnes menn som kanskje foretrekker annen nytelse enn selve samleie... Hva blir du kåt av, hvilken stimulering liker du, hvem forelsker du deg i....? Det er jo den biten som er viktig her... Og det å være ærlig om at samleie ikke er din greie... Ønsker du deg barn...? Er samleie en liten stund rett før han evt spruter noe som du da hadde gjort for å bli gravid...? Eller hadde du heller latt ham sprute i en kopp for så å sprøyte permen inn på annen måte etterpå....? Om du ikke liker sex i det hele tatt så kommer det jo an på helt andre ting om det er guttekjæreste eller jentekjæreste du vil ha.... Har du lest det litt om om ulike typer —seksuell....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #23 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Samme her. Skjønner ikke greia. Er glad jeg slipper. Har ikke behov for å bruke vibrator i skjeden heller. Skjønner ikke at kvinner ofrer seg og bruker p piller/annen ubehagelig prevensjon for å ha samleie. Anonymkode: ca7f6...dc1 Stemmer. Så lenge det finnes kondomer blir det ikke noe alternativ til de. Anonymkode: b1471...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #24 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er en kvinne lesbisk hvis hun ikke liker samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Nei.. Anonymkode: b1ea2...022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #25 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Huff ... Nei. Anonymkode: ebefb...ab7 Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt! Anonymkode: b1471...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. juli 2024 #26 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja vi hadde sex, men min vagina støtet han ut i starten. Det var press og forventninger fra starten. Likte det egentlig aldri. Etterhvert ville jeg bare slippe. Han ble verre og verre jo mer han følte seg avvist. Behandlet meg dårligere. Samleie har bare vært press for meg, også tidligere. Ikke noe jeg har følt at jeg må ha, men som jeg følte at jeg burde prøve for å finne ut av min seksuelle identitet. Ingen har snakket med meg om sex og hvordan god sex skal være. Vi lærte det aldri på skolen og mor snakket bare om faren ved å bli gravid. Det var kun på mannens premisser. Menn lærer heller ikke hvordan de skal behandle kvinner i senga. Det var rett på sak. Anonymkode: ca7f6...dc1 Det er tilstander som gjør samleie smertefullt og umulig, disse finnes det behandling for. Jeg har selv gått noen runder hos fysioterapeuter med videreutdanning i bekkenhelse. Jeg hadde ett år hvor samleie var en umulighet, fram til jeg hadde fått satt igang behandling. På den tida fant jeg meg en partner som ikke var i stand til å ha samleie før han var blitt veldig trygg, så de fire-fem første månedene gjorde vi andre ting. Vi tunet inn på hverandre og lærte den andre å kjenne. Om jeg hadde trengt å bli kjærlet med lenge og uten samleie, hadde jeg fortalt han det og så hadde han gjort det for meg. For meg er det ikke noe som heter «menn lærer ikke hvordan de skal behandle kvinner i senga», for meg er det de som lytter til hva jeg kommuniserer (meeeer sånn, jahhhh) og de som gir bæng i det. Du kan selv tenke deg hvem av disse jeg ønsker å ha sex med. Det er veldig trist at du har opplevd at det har vært et press og jeg er lei meg for at du har blitt dårlig behandlet. Jeg vil anbefale at du forsøker å ta ansvar for din egen helse, din nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #27 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt! Anonymkode: b1471...856 Hæ? Hvis noen kysser deg mot din vilje, håper jeg at du klarer å ta affære. Men hvorfor snu dette til hat mot lesbiske? Munnen renner over med det hjertet er fullt av, og med slike plutselige avsporinger, kan man jo lure... Anonymkode: ebe4f...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #28 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt! Anonymkode: b1471...856 Du høres ut som en homohater. Anonymkode: ca7f6...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #29 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt! Anonymkode: b1471...856 Sånn snakker kun folk som ikke er forsonet med sine EGNE lyster og begjær! Hvis du hadde vært sikker med din egen heteroseksuell legning, hadde du ikke hatt behov for uttrykke deg slik. Du hadde bare skrollet videre... Lær å elsk deg selv for hvem du er ❤️ Anonymkode: e82b4...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #30 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Samme her. Skjønner ikke greia. Er glad jeg slipper. Har ikke behov for å bruke vibrator i skjeden heller. Skjønner ikke at kvinner ofrer seg og bruker p piller/annen ubehagelig prevensjon for å ha samleie. Anonymkode: ca7f6...dc1 Altså, jeg elsker å ha sex med samboeren min, det er alt annet enn et offer. Men jeg påpeker bare at det finnes flere grunner til at en kvinne ikke liker sex. Anonymkode: f9e20...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #31 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres ut som en homohater. Anonymkode: ca7f6...dc1 Dette der er selvhat! Anonymkode: e82b4...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #32 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette der er selvhat! Anonymkode: e82b4...2ea Mener du den som har skrevet det egentlig er lesbisk? Anonymkode: ca7f6...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #33 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mener du den som har skrevet det egentlig er lesbisk? Anonymkode: ca7f6...dc1 Trenger ikke å være lesbisk men er veldig sannsynligt biseksuell og fornekter det. Annen forklaring er er å vedkomande er oppvokst i ultra konservativ miljø, fullt av hat og høy moral men samtidig sliter med traumar for egen seksualitet. Anonymkode: e82b4...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. juli 2024 #34 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trenger ikke å være lesbisk men er veldig sannsynligt biseksuell og fornekter det. Annen forklaring er er å vedkomande er oppvokst i ultra konservativ miljø, fullt av hat og høy moral men samtidig sliter med traumar for egen seksualitet. Anonymkode: e82b4...2ea Ikke enig. Heterofil/homofil/bifil handler om hvilket kjønn man er tiltrukket av og ikke seksuelle preferanser. Kvinner er ikke heterofile eller lesbiske fordi de har lyst på penis eller ikke liker penis. Jeg er enig i at religiøse miljøer der man lærer at sex er skam kan være skadelig for et sunt sexliv, men det har ikke noe med legning å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #35 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Må vel finne meg en impotent mann da. Det finnes vel ikke menn som ikke vil ha samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Det finnes aseksuelle menn også. Men slikt er sjeldent. Kun 1% av befolkningen er det Anonymkode: d5f5b...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #36 Del Skrevet 17. juli 2024 Helene1982 skrev (25 minutter siden): Ikke enig. Heterofil/homofil/bifil handler om hvilket kjønn man er tiltrukket av og ikke seksuelle preferanser. Kvinner er ikke heterofile eller lesbiske fordi de har lyst på penis eller ikke liker penis. Jeg er enig i at religiøse miljøer der man lærer at sex er skam kan være skadelig for et sunt sexliv, men det har ikke noe med legning å gjøre. Slike utsagn kommer ikke fra folk som er sikre på sin seksualitet"Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt!" En skapehomse full av selvhat kunne si lignende; "Blir kvalm av å se menn kline. Hadde en gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt!" Anonymkode: e82b4...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #37 Del Skrevet 17. juli 2024 Nei. Jeg er heterofil og vil kun ha sex med en mann jeg har sterke følelser for. Dette er ikke unormalt for andre kvinner. Er for det meste bare menn som kan pule hva som helst og synes det er digg. Anonymkode: e0f0f...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. juli 2024 #38 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slike utsagn kommer ikke fra folk som er sikre på sin seksualitet"Blir kvalm av å se damer kline. Hadde ei gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt!" En skapehomse full av selvhat kunne si lignende; "Blir kvalm av å se menn kline. Hadde en gitt meg kyss, så hadde ørefiken kommet gitt!" Anonymkode: e82b4...2ea Det er jeg enig i. om man blir kvalm av å se folk som er glad i hverandre må man gå i seg selv. Man skal selvsagt ikke kysse noen uansett kjønn uten samtykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #39 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 Han forsøkte å manipulere deg. Anonymkode: 2724c...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. juli 2024 #40 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 Det han mente med det er at HAN bare er sammen med det for å ligge med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå