Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt bare 113cm mellom benkeplatene, uavhengig av om det er overskap på begge sider eller ikke. Det blir trangt, to stk kan i praksis ikke jobbe der samtidig (jeg har prøvd). 
Jeg ville også byttet veggene i stua. Det er ikke noe problem at det er lister/panel oppe, og slette vegger/ikke lister nede. 

Anonymkode: d76c2...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tusen takk for tilbakemelding! Det er akkurat det jeg er redd for.. Da kan det se ut som at det blir nytt L-kjøkken istedet. Må bare gi slipp på drømmen min med stekeovn og mikro i høyskap, stort utrekksskap til tørrvarer, stort kjøleskap og eget skap til kjøkkenmaskinen 🥲 Men, da slipper jeg muligens og måtte gjøre noe med veggene her da, for da blir det antageligvis overskap og ny sprut-vegg der det er i dag.

Har veldig sansen for hvitt kjøkken, glatte fronter uten håndtak med svart/mørk benkeplate. Tror dere dette er noe som vil falle de fleste i smak? Leiligheten ellers har en litt "romantisk" stil, ikke nymoderne så tror ikke svart kjøkken hadde passet inn selv om det er veldig pent. Har kikket litt på beige også, men har beige kontrastvegg, gardiner, sofaputer og spisestue stoler også så er redd det blir litt mye av det gode 😅 Mørkegrått med lys benkeplate er også aktuelt.

Skal selge her om 2-3år, så pusser litt opp for min egen del, men mest for å selge. Hadde ikke planer om å pusse opp før salg egentlig for vet det sjeldent lønner seg, men har fått penger til det så da blir det sånn likevel. 

Anonymkode: 61dea...d2a

Bruk de pengene på noe annet? Du sier det jo selv, det vil neppe lønne seg. 2-3 år er kort tid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruk de pengene på noe annet? Du sier det jo selv, det vil neppe lønne seg. 2-3 år er kort tid.

Får ikke penger, får nytt kjøkken. Vil nok ikke lønne seg nei, men det vil jo forhåpentligvis dra opp helhetsinntrykket litt da, når hvertfall kjøkkenet er tatt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke hatt bare 113cm mellom benkeplatene, uavhengig av om det er overskap på begge sider eller ikke. Det blir trangt, to stk kan i praksis ikke jobbe der samtidig (jeg har prøvd). 
Jeg ville også byttet veggene i stua. Det er ikke noe problem at det er lister/panel oppe, og slette vegger/ikke lister nede. 

Ok, takk for svar :)

Hvis jeg ender opp med L-kjøkken som jeg har i dag så vil jeg antageligvis ikke trenge å gjøre noe med veggene slik jeg hadde måttet hvis jeg skal ha U-kjøkken, for da skal jeg ha skaper osv på de samme stedene. Hadde sikkert vært fint med slette vegger og listefritt, men syntes egentlig det er pent med panelet som er her nå og lister egentlig så om jeg kan velge vil jeg la det være sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du har planer om å selge om såpass kort tid, ville jeg i alle fall ikke begynt å endre til listefritt om jeg var deg. Selv om det er fint når det er gjennomført. Jeg ville uansett beholdt L-kjøkken med den plassen du har til rådighet. Veldig knotete og litt klaustrofobisk å skulle komme til i skuffer og skap med U-løsning. Skjønner godt drømmen om ovn og tørrvarer i høyskap, altså 😄

Anonymkode: 62728...ea6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Om du har planer om å selge om såpass kort tid, ville jeg i alle fall ikke begynt å endre til listefritt om jeg var deg. Selv om det er fint når det er gjennomført. Jeg ville uansett beholdt L-kjøkken med den plassen du har til rådighet. Veldig knotete og litt klaustrofobisk å skulle komme til i skuffer og skap med U-løsning. Skjønner godt drømmen om ovn og tørrvarer i høyskap, altså 😄

Anonymkode: 62728...ea6

Høres lurt ut 😁 fikk se u-kjøkkenet til en tredje nabo i går og de har IKEA kjøkken hvor den ene siden har 50cm skaper og benkeplate. Så selv med overskap rundt hele veien så virket det faktisk mye mer åpnet enn de to andre naboene som har 60cm benker på begge sidene. Der var det ingen høyskap da, bare kjøleskap i den ene enden og masse benkeplass på begge sider. Men usikker altså.. blir fortsatt litt sånn klaustrofobisk følelse så heller kanskje mest mot L-kjøkken nå 🤷🏻‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...